Горнолыжный Форум
TNF UkraineTNF Ukraine Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Amphibio Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Регистрация Главная Форум Новые Отчёты Биржа Транспорт Лояльность Поиск
СНЕГ : MOBILE : НАШ FACEBOOK : НАШ TWITTER : RSS : Горнолыжный Форум > Summertime > МТБ территория > MTB: Поїздка на Євробайк2012
МТБ территория двухколёсный адреналин


Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме
Старый 05.09.2012, 13:50   #1 (ссылка)
Райдер-Байкер
 
Аватар для jurabike
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Ивано-Франковск

Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
Поїздка на Євробайк2012

Ще на буковельских змаганнях ми вирішили знову відвідати Евробайк - щорічну профільну виставку. Олег та Вадим то представники CUBE в Україні , а я , Леонід та Олександр їх представники в регіонах. Олег якраз прикупив собі свіже ВІТО. тому поїздка обіцяла бути комфортною та динамічною.
Понеділок , 27 серпня, ранок. Хлопці забирають мене з під дому , газу в сторону Мукачево, митниця Лужанка. За 20 хв проходим укр.сторону, очікуєм що так само швидко пройдем і мадярів , та прикордонник щось починає махати руками і говорити незрозумілі букви. Знаходимо місцевого тлумача. Виявляється що з польскими шенгенами через в угорщину не можна. Пояснюєм що ми майже місцеві, що їдем до Польщі на туристику колярску, але їхати через медику нам на 500 км далі. Тому їдем через угорщину транзитом . Каже мадяр що має бути перше відвідування Польщі , а потім уже можуть поїздки в інші країни. Я йому показую такий штамп. Все рівно каже що не розуміє що написано в виклику. Ще раз питає про мету поїздки (певно щоб заплултати нас)) і каже що пустить нас лише тоді якщо ми покажемо йому бронь угорського готелю. Але ж по легенді ми не збирались там ночувати !!! Робити нічого , терміново бронюєм за 200 грн номер в Будапешті . За 20 хв мадяр отримує бронь, робит великі очі але ,сцуко, каже що ,всерівно, він не може нас пропустити. Ми мругаєм тлумачу, той шепоче мадяру і з допомогою американських друзів-президентів ми проїжжаємо на територію Євросоюзу. Втратили там добрих дві години. Ночували на угорсько-австрійському кордоні. Прекрасний новий готель з чудовим сніданком . Всього по 20 ойро.
Поснідали і газу на Австрію. Їхали по автобану 130-150. Якось звернув що двигун шумить, на спідометрі було 185 км\год.



Австрія зустріла нас тисячами вітряків та тисячами гектарів сонячних батарей. Ще трохи і російський газ будуть купувати лише країни типу Гондурасу та України.

По плану в нас було відвідування Зальцбургу. Ще в 2010 ми бцли в Майерхофені і я закохався в цю країну - просто казака. Зальцбург також не розчарував. Красиве старовинне місто яке зачепилось за велику скелю. Центр , фортеці. будинки . все їдеально збережене та відреставроване.


в центрі міста опен-ейр майданчик . нагорі "наша" фортеця





вид з фортеці





Закінчили екскурсію в кафешці замку ковбасками та темним монастирським.



Вечором приїхали до Фрідресхафена де й мала бути виставка. Там пробули майже 4 дні. Не буду вішати міліони фот , вони є на фотофайл, причеплю хіба пару , а знову напишу короткі тези виставки.



- Глобально наступають найнери. Так глобально що Спешалайзед на 2013 рік залишив з 26" лише НАЙнижчу модель на турнеї. Все остальне - найнери. Ну й не варто говорити що всі остальні фірми розширяють 29" лінійку.



- Стандарт 26" здає позиціі, на хвилі успіху 29" коліс маркетологи запустили стандарт 27,5". Навіть АУТОр виставив прототип такого велосипеда. Це, напевно , для тих хто боїться найнерів але хоче бути "в темі".



- Дуже сильно (але тільки у Європі) наступають е-байки. За рік вони дуже змінились, подешевшали і покращились. BOCSH серйозно дивиться на цей ринок.



- в серіі електричне перемикання та локаути



- Карбон далі наступає. Всюди - в кантрі , олмаунтін і , навіть, даунхілі. Карбоновий підвіс CUBE STEREO 160 важить до 10 кг (ціна 7500 євро). Карбонове Демо вже в серійному виробництві. Це серйозний показник.
- Оглядаючи ті бренди які є в моєму магазині відмітив, що за рік дуже виріс Скотт, СПЕШ , КУб та Келліс. А деякі бренди й надалі продовжують втрачати позиціі.





Було ще неймовірно багато одягу та аксесуарів, був російський бренд СТАРК.



були автографсесіі ПРОрайдерів, було райдерпаті в нічному клубі за одним столом з Береклозом, Річі Шлей та Макаскілом. Було багато нових знайомств та зустрічей з друзями. Було випите все пиво та зїджене усе сало)).








посиділки на КУБЕ


який0то новий бренд ))


Закінчивши всі справи на виставці рушили на Мюнхен. Місцеві готелі вражали гостинністю та лякали ціною. Зато відпарились в сауні . Відвідали BMW WELT, центральний парк, стадіон Байер.



е-заправка

алея слави



Далі в нас було заплановано екскурсіі на фірму MESSINSLAGER та завод CUBE. Я був просто вражений темпами будівництва. За рік обидві фірми збудували величезні нові корпуса та запустили роботу. В розмові вияснив три місцеві фактори швидкого росту :
- низькі кредитні ставки на будівництво
- гроші які йдуть на будівництво (розвиток) не обкладаються податком на прибуток
-прогресивна ставка податку на прибуток. Чим більший прибуто-тим вища ставка. Кожна фірма має свого податкового консультанта який радить як можна мінімізувати оподаткування. І робить він це не за цукерки з коньяками, а тому що держава хоче щоб фірми розвивались. Бо з часом вони будуть заробляти все більше і більше і ,відповідно, більше платитимуть в казну.
Ну чому у нас все через дупу??

приклад номер раз - Мессіншлягер
фірма оптової торгівлі знаходиться в населеному пункті де проживає до 10 000 жителів. За рік збудували нові склади на тисячі метрів з роботизованим штабелюванням та складанням замовлень. Та дивують не надсучасні склади, а роздрібний магазин на 500 метрів з кавярнею та памп-треком. Нагадую що в містечку проживає менше 10 000.










приклад номер два - завод CUBE
кожен рік розширяли виробничі цехи, за минулий рік збудували склад вдвічі більший за сам завод. Наступного року будуватимуть новий завод щоб з 80 тисяч вийти на 250 тисяч велосипедів в рік. Звод знаходиться в місті Вольсдорф . де проживає 80 000 жителів. Весною відкрили свій магазин і вже встигли продати понад тисячу велосипедів. І це в містечку типу Калуш , де є ще декілька інших веломагазинів.












Щоб відновити рівновагу у враженнях зайшли в пивний магазин, набрали(сь) місцевого вайсбіра, баночного (7.90 за 5 л) додому. До речі, всі пляшки , банки та ящики можна здати назад. Так економляться ресурси. До речі , про ресурси. Завод CUBE тричі на день здає по вантажівці макулатури та етиленової плівки. Фірма-переробник приїжжає безкоштовно але і за здану сировину не платить ні цента. Заводу так вигідніше , аніж ганяти свої вантажівки.

Далі дводенна подорож автобанами до кордону, митниця, перші метри по рідній землі, перші невеликі ямки, перший неосвітлений ж\д переїзд, пробій підвіски аж до серця. МИ ВДОМА ))) На спідометрі 50-60 , гармошки , менти в кущах. Боже, невже ще півдня назад все було так красиво ??
  Share with Facebook Ответить с цитированием

Старый 05.09.2012, 18:59   #2 (ссылка)
безстатусный
 
Аватар для DeepSilent
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Мукачево-Ужгород

Снаряга: Elan gsx race 182. Fischer RX Fire 165 2007, Kellys Wandall, Santa Cruz v10
Цитата:
Сообщение от jurabike Посмотреть сообщение
та прикордонник щось починає махати руками і говорити незрозумілі букви. Знаходимо місцевого тлумача. Виявляється що з польскими шенгенами через в угорщину не можна. Пояснюєм що ми майже місцеві, що їдем до Польщі на туристику колярску, але їхати через медику нам на 500 км далі. Тому їдем через угорщину транзитом . Каже мадяр що має бути перше відвідування Польщі , а потім уже можуть поїздки в інші країни. Я йому показую такий штамп. Все рівно каже що не розуміє що написано в виклику. Ще раз питає про мету поїздки (певно щоб заплултати нас)) і каже що пустить нас лише тоді якщо ми покажемо йому бронь угорського готелю. Але ж по легенді ми не збирались там ночувати !!! Робити нічого , терміново бронюєм за 200 грн номер в Будапешті . За 20 хв мадяр отримує бронь, робит великі очі але ,сцуко, каже що ,всерівно, він не може нас пропустити. Ми мругаєм тлумачу, той шепоче мадяру і з допомогою американських друзів-президентів ми проїжжаємо на територію Євросоюзу.
Юра, в который раз убеждаюсь что на лужанке мадяры гондоны.

мне пытались выписать штраф, за то что я стал в неправильный ряд, хотя впереди меня за несколько машин стоял "местный" с украинским паспортом и ему никто моск не "имел".

езжу через Косыны. это рядом с Лужанкой, но там намного все проще и адекватнее.

Цитата:
Сообщение от jurabike Посмотреть сообщение
Австрія зустріла нас тисячами вітряків та тисячами гектарів сонячних батарей. Ще трохи і російський газ будуть купувати лише країни типу Гондурасу та України.
в Закарпатье в пятницу открывают первую в области солнечную электростанцию, но мощность ее 75% (!!!) от одной несчастной турбины Теребле-Рицкой ГЕС (9МВт).
  Share with Facebook Ответить с цитированием
Ответ Главная  Новые  Вверх 





Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 
Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск

Ваши права в разделе

При цитировании Горнолыжного форума на других ресурсах, активная ссылка на extreme.com.ua обязательна.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today24317228405567 (32%)1013 (58%)142 (10%)
Yesterday32314447010449 (31%)877 (60%)118 (9%)
Month8615734729025185015928 (33%)27527 (58%)3835 (9%)

bigmir)net TOP 100

Спасибо ZCarot и **support.org за помощь! Вы - лучшие!