Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Снегозависимость > Карвинговая территория > Выбор горных лыж > Жорсткість і прогрес
Выбор горных лыж тесты, отзывы, выбор лыж и креплений


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 02.02.2009, 00:44   #1 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для Irish
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Lemberg

Снаряга: морально застаріла :)
Жорсткість і прогрес

Доброї пори доби всім!

У мене питання: як впливає жорсткість лижі на загальну техніку катання і прогрес в навчанні?

Перепрошую, якщо питання не зовсім розумне, але я сам самоучка і мені ніхто цього ніколи не пояснював. Я намагаюся освоювати більш складні техніки на своїх м'яких лижах, але часто помічаю, що в різаних поворотах зриває п'ятки (торсійна жорсткість?), вихід з повороту ускладнений. Я розумію, що я ще повний чайник в карвінгу і можливо тут лижі ні при чому , але от задався таким питанням, чи не переріс я їх повністю і чи не вимагаю від них забагато чи неможливого?

Наперед дякую!

P.S.
Купівлю нових лиж вже заплановано...
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 02.02.2009, 08:55   #2 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для Albertowych
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: ......
для початку скажи вагу зріст модель лижки. А далі вже можна про щось говорити.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 02.02.2009, 09:33   #3 (посилання)
Недавно на форуме
 
Аватар для Viking
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев

Снаряга: Atomic Izor 5:3 2007