Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Драгобрат (https://extreme.com.ua/forum/37-dragobrat/)
-   -   Драгобрат сезон 2024 (https://extreme.com.ua/forum/dragobrat/13744-dragobrat-sezon-2024-a.html)

Pivoman 03.09.2015 13:24

Поддержу @selivonaleksei.
Я не пойму: чего плохого, если на Жандарм будет подъемник? (типа: это все мое-мое, я пешком хожу- и нинада тут никого другого?)
Да с таким подходом загубятся все курорты, и останется только номер 1. :agree:
И так обидно, когда в конце сезона есть и погода и снег, а людей нет- в итоге выключаются подъемники. Драг и Тростян прошлогодний. Личный опыт. :pardon:
А ходить... не спорю, на вкус фломастеры все разные, но в эпоху, когда время все драгоценней, и бежит все быстрее- хочется успеть побольше раз спуститься, и целяк под прогноз возле подъемника тоже можно найти. ИМХО.
P.S. а любителям пройтись с лыжами и пофрирайдить- Карпаты вроде не все подъемниками застроили :wink:

selivonaleksei 03.09.2015 13:37

Цитата:

Коментар від Muadib (Коментар 285178)
Нехай спочатку доведуть до розуму те що мають, а потім будуть лізти розвиватись.

Дяді з Києва зайняті місцевими виборами і щось мені здається, що нічого вони не доведуть до розуму... А ми так далі і будемо погоджуватись на умови життя, які вони нам, так ласкаво пропонують.
Ок, степ бай степ.
Будівництво підйомників це можливість привернути увагу та кошти нових туристів.
Нові туристи це притік капіталу в регіон.
Цей капітал дає можливість розвивати інфраструктуру та благоустрій.
Розвинута інфраструктура це фактор притоку туристів з середнього классу.
Щиро вірю, що такі туристи будуть зацікавлені у доглянутості місцевості, у привабливому зовнішньому вигляді місцевих селищ(бо зараз, вибачте, в Шанхаї краще), у екологічній чистоті середовища тощо.
Така цікавість буде провокувати райради на створення механізмів догляду за місцевою природою, створення умов, саме для зеленого туризму, і як наслідок, матимуть збагачення регіону. А зараз райради нишком видають сумнівні дозволи для кумів-дебілів, і саме вони, знищують природу і автентичність карпатських перлин.
Давайте подивимось на досвід європейських сусідів, багата і розвинута інфраструктура не має негативного впливу на горні регіони, а навпаки, допомагає фінансово підтримувати ті самі заповідники і парки.

Skyclub 03.09.2015 13:47

Орут, скорее всего, конкуренты. Драг застроен до тошноты бестолково, это уже свершилось. Если на Жандарм протянут креселку-это только плюс. Поедет народ летом, плюс парапланеристы подтянутся-вот там уж точно места всем хватит.

А природа?
Какого хрена в Карпатах везде вырубки-пни метровые и нового не посажено, в каждой колыбе по 5 чучел птиц, лисиц, и у каждого уважающего себя вусатого вуйки шкура почем зря убиенного медведя висит? Вот это природу губит, а не подъемники...

Muadib 03.09.2015 13:50

Не маю нічого проти розвитку курорту. Але наголошую на слові "розвиток". Стихійне кидання вбитих підйомників куди попало без розумної стратегії це не розвиток, а бардак. Чим і виділяється Драгобрат. І не треба тішити себе надіями що це дозволить розвивати інфраструктуру. Місцеві жлоби - власники цього робити не будуть. Проблеми з водою як є так і залишаться і дорога кращою не стане і рагулізму у власників котеджів не зменшиться.

P.S. А розвиток на Дразі як і на Тростяні можливий, якщо туда зайде серйозний гравець і видавить теперішню гопоту.

САН 03.09.2015 14:09

ИМХО +1 в пользу бугеля на Жандарм - упадут цены на правую креселку и разгрузятся остальные подъемники.

selivonaleksei 03.09.2015 14:19

@Muadib, Ви слушно зауважили стосовно стихійності. Це проблема відсутності регулятивної функції у місцевого самоврядування. Але не можу погодитись стосовно серйозного гравця. Гіркий український досвід дає змогу зрозуміти, що такі гравці це як правило, або олігархат типу коломойського, або хабарники/прокурори/судді які шукають *куда вкінуть бабло шоб харашо заработать*... Лише малі та середні бізнесмени здатні і мають створювати новий і конкурентний продукт, який не тільки буде прибутковим, а й не буде завдавати шкоди оточенню.
Саме тому важливо не скаржитись на місцевих жлобів(я їм всьо прощаю))) а контролювати діяльність органів місцевого самоуправління.
Як приклад, той клятий єдиний скіпасс.
Введення в обіг таких скіпассів можливе лише за участі або місцевої ради, або через заснування, наприклад, *Спілки власників підйомників на Драгобраті*. Знову євродосвід: десятки локальних курортів з сотнею підйомників вводять систему регіонального скіпассу( Доломіти, Скіамаде, Скіарена тощо), а це набагато важче ніж поєднати 4!!! підйомники.

Dimdan 03.09.2015 15:21

Поддержу Muadibа. Наши "колхозники" могут строить только то ,что можно продать или сдать в аренду. О качестве инфраструктуры они еще не готовы думать ментально.
Вот вы все хотите ,что бы подъемников везде натыкали ,а понимает кто , к чему может привести увеличение потока туристов без усовершенствования канализационных стоков?

САН 03.09.2015 16:20

Из-за одного бугеля поток отдыхающих вряд ли вырастет в разы. У Драгобрата есть фильтр в виде дороги к нему и погодные условия, которые подходят далеко не всем. Ни в коем случае не отрицаю существутвующих проблемм Драгобрата, сомнения вызывает что из-за одного подъемника Драг утонет... ну сами понимаете в чем:pleasantry:

Skyclub 03.09.2015 16:24

Тю...а я невнимательно читал. Та всего лишь бугель, а не креселка...и столько пены:pardon:

selivonaleksei 03.09.2015 16:26

Еще даже неизвестно будет ли он...


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:57.