![]() |
Поддержу @selivonaleksei.
Я не пойму: чего плохого, если на Жандарм будет подъемник? (типа: это все мое-мое, я пешком хожу- и нинада тут никого другого?) Да с таким подходом загубятся все курорты, и останется только номер 1. :agree: И так обидно, когда в конце сезона есть и погода и снег, а людей нет- в итоге выключаются подъемники. Драг и Тростян прошлогодний. Личный опыт. :pardon: А ходить... не спорю, на вкус фломастеры все разные, но в эпоху, когда время все драгоценней, и бежит все быстрее- хочется успеть побольше раз спуститься, и целяк под прогноз возле подъемника тоже можно найти. ИМХО. P.S. а любителям пройтись с лыжами и пофрирайдить- Карпаты вроде не все подъемниками застроили :wink: |
Цитата:
Ок, степ бай степ. Будівництво підйомників це можливість привернути увагу та кошти нових туристів. Нові туристи це притік капіталу в регіон. Цей капітал дає можливість розвивати інфраструктуру та благоустрій. Розвинута інфраструктура це фактор притоку туристів з середнього классу. Щиро вірю, що такі туристи будуть зацікавлені у доглянутості місцевості, у привабливому зовнішньому вигляді місцевих селищ(бо зараз, вибачте, в Шанхаї краще), у екологічній чистоті середовища тощо. Така цікавість буде провокувати райради на створення механізмів догляду за місцевою природою, створення умов, саме для зеленого туризму, і як наслідок, матимуть збагачення регіону. А зараз райради нишком видають сумнівні дозволи для кумів-дебілів, і саме вони, знищують природу і автентичність карпатських перлин. Давайте подивимось на досвід європейських сусідів, багата і розвинута інфраструктура не має негативного впливу на горні регіони, а навпаки, допомагає фінансово підтримувати ті самі заповідники і парки. |
Орут, скорее всего, конкуренты. Драг застроен до тошноты бестолково, это уже свершилось. Если на Жандарм протянут креселку-это только плюс. Поедет народ летом, плюс парапланеристы подтянутся-вот там уж точно места всем хватит.
А природа? Какого хрена в Карпатах везде вырубки-пни метровые и нового не посажено, в каждой колыбе по 5 чучел птиц, лисиц, и у каждого уважающего себя вусатого вуйки шкура почем зря убиенного медведя висит? Вот это природу губит, а не подъемники... |
Не маю нічого проти розвитку курорту. Але наголошую на слові "розвиток". Стихійне кидання вбитих підйомників куди попало без розумної стратегії це не розвиток, а бардак. Чим і виділяється Драгобрат. І не треба тішити себе надіями що це дозволить розвивати інфраструктуру. Місцеві жлоби - власники цього робити не будуть. Проблеми з водою як є так і залишаться і дорога кращою не стане і рагулізму у власників котеджів не зменшиться.
P.S. А розвиток на Дразі як і на Тростяні можливий, якщо туда зайде серйозний гравець і видавить теперішню гопоту. |
ИМХО +1 в пользу бугеля на Жандарм - упадут цены на правую креселку и разгрузятся остальные подъемники.
|
@Muadib, Ви слушно зауважили стосовно стихійності. Це проблема відсутності регулятивної функції у місцевого самоврядування. Але не можу погодитись стосовно серйозного гравця. Гіркий український досвід дає змогу зрозуміти, що такі гравці це як правило, або олігархат типу коломойського, або хабарники/прокурори/судді які шукають *куда вкінуть бабло шоб харашо заработать*... Лише малі та середні бізнесмени здатні і мають створювати новий і конкурентний продукт, який не тільки буде прибутковим, а й не буде завдавати шкоди оточенню.
Саме тому важливо не скаржитись на місцевих жлобів(я їм всьо прощаю))) а контролювати діяльність органів місцевого самоуправління. Як приклад, той клятий єдиний скіпасс. Введення в обіг таких скіпассів можливе лише за участі або місцевої ради, або через заснування, наприклад, *Спілки власників підйомників на Драгобраті*. Знову євродосвід: десятки локальних курортів з сотнею підйомників вводять систему регіонального скіпассу( Доломіти, Скіамаде, Скіарена тощо), а це набагато важче ніж поєднати 4!!! підйомники. |
Поддержу Muadibа. Наши "колхозники" могут строить только то ,что можно продать или сдать в аренду. О качестве инфраструктуры они еще не готовы думать ментально.
Вот вы все хотите ,что бы подъемников везде натыкали ,а понимает кто , к чему может привести увеличение потока туристов без усовершенствования канализационных стоков? |
Из-за одного бугеля поток отдыхающих вряд ли вырастет в разы. У Драгобрата есть фильтр в виде дороги к нему и погодные условия, которые подходят далеко не всем. Ни в коем случае не отрицаю существутвующих проблемм Драгобрата, сомнения вызывает что из-за одного подъемника Драг утонет... ну сами понимаете в чем:pleasantry:
|
Тю...а я невнимательно читал. Та всего лишь бугель, а не креселка...и столько пены:pardon:
|
Еще даже неизвестно будет ли он...
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:57. |