![]() |
Цитата:
Якщо грубо - то так :acute: Але вони роблять ЦЕ за для досягнення кутів, траєкторій Достатньо постійно... Тому я вважаю що їх підхід то не Єталон катання для нас звичайних лижників, навіть так катати нам нетреба... Обожнював Марселя, але і до нього багато питаннь по вільному карвінгу ;) Розумію якщо йому задати конкретну задачу він її зробить на 100% До Вашого аналізу я б додав приземлення-загрузка одного канта на внутрішній + копус це регулює "глубокий заклон" + велика швидкість - І тут "здрассе" треба зовсім протележне (корпус нога, кант, траєкторія), щоб увійти у поворот ((( Вона чомусь їхала не за картою та планом :unknown: там команда кваліфікована є кому проаналізувати шлях... Ну і процессор гарно працюючий у технічній дісципліні - не потянув швидкісне завдання :oops: так і буває... Ще не пощастило з падінням, там схоже порвало зв'язку. Початок етапу налякав майже усіх дівчат, навіть Годжиу умовили їхати за планом, не валити на інстинктах :unknown: Стефані притрималась на початку, а потім примудрилася увімкнутися :good: |
Цитата:
|
Звісно, якщо її не понесли, а тільки підтримували, то хороший шанс на цілі звязки. Може просто шматок меніску, зараз це швидко виправляється.
|
Цитата:
|
Цитата:
це діє на особу залежную від інформціі.. просто на іфо лоха, який підхоплює хайп, який вже є інструменом в нескадной грі.. як правило це залежни зомбовані особи, яскравий приклад це порохобот звичайний, який ще вірить в то, що його вібір міг зминити дуже новітню історію Еевразіі, наприклад )))) не будь помилкою Історіі, будь незалежним учасником Історіі ;) Додано через 25 хвилин Цитата:
дуже помилкова траекторія польоту, та як наслидок призема в дуже незручному пятни приземи з якоі неможливо повернути під таким кутом в ворота траси |
Ок, сам напросився.
Зараз викладаю на фб стоп кадр фото Міки, яку ми всі безкінечно поважаємо, та стоп кадр ведмедика, якому ми всі безкінечно співчуваємо, обоє ідуть на внутрішній, обоє в заклоні, обоє за мить до падіння...тільки у ведмедика 20 км на годину, а у Мікі 100... і чекаю, що напишуть... Помилилася - це дуже загально, хоч і вірно. Я бачу ту саму позицію, тому вважаю, що та сама помилка. Внутрішня нога на 100% у великому заклоні-падінні, і поміняти її на зовнішню вона чомусь не встигла. До речі, це також відомий та складний елемент у перекантовці... |
в Лігу Націй виклади, я всерівно не побачу...)))
Додано через 3 хвилини я вже даже знаю, хто там буде коментіть.. ))) Додано через 1 хвилину фб таки да, остання інстанція горнолижного мистества..))) |
Thank you everyone for your support and well wishes. At this point I’m just taking it day by day, and I’ll share more information or updates as I know more. Very thankful it’s not worse, but I’m pretty sore at the moment. I won’t be skiing the rest of this weekend, and I won’t be skiing in Kronplatz. Beyond that, it’s quite hard to say right now. Need a little time to process with my team and see how everything is feeling in the coming days! Thank you all!🙏
And! Like I said - oh my god…looking at the results for our team today made me smile so much!!🥹👏 Congrats everyone, can’t wait to watch the rest of the weekend.🫶 Якщо підсумувати - що конкретно незрозуміло, але не все так погано. як могло бути :) |
Цитата:
|
Саме так, траекторія та місце приземлення, але Вернєр зайшла на той флаг по той самій неприємній траєкторії і нормально виїхала
|
там тактична помилка, а технични прийоми від Бога іноді не допомогають в таких випадках ;)
|
Цитата:
|
Взагалі нічого у цьому не розумію, але ті даухіли, що я бачив і багато разів по ним шкрябався :ROFL: і їхав вздовж сіток траси- це точно Сасслонг та Гран Ріса, так от вони може і крутіші, ніж траса у Кортині, але таких крутих поворотів там точно нема.
Це взагалі диво, як вони туди вписуються на швидкості... |
Цитата:
|
Цитата:
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:51. |