![]() |
Цитата:
|
Люблю, неееее... я закоханий у цей форум!!!:crazy:
|
Нельзя по склону ^гавно^ катать чтоб аж..
|
классическим стилем он едет хорошо, особого смысла его дальше совершенствовать не видно
корпус идет ровно, смотрит вниз, уколы есть, разгруженные лыжи легко перекидывает в другой поворот, на ж. не сидит вот в карвинге - всегда есть к чему докопаться! ну или придумать можно... |
Цитата:
|
Цитата:
|
но не класика
|
а разве здесь есть резанное ведение?
для меня сброс пяток и есть классика |
Цитата:
|
с проскальзыванием. Не?
Класикой так не поедешь |
Это элемент карвинговой школы при спуске с крутого склона ;)
Подходит? Слово карвинг же есть ) |
@igrus, да.
|
Йому нема сенсу питати порад на форумах. Катає суттєво вище середньостатистичного, що в нас можна спостерігати. Вільно катає, ситуацію повністю контролює. Думаю, може сам аналізувати помилки.
Стосовно прослизгування не зовсім згідний - мінімальне, як на мене. А вузьке ведення лиж не означає, що це не карвінг. Міг би тримати чуть ширше, для красівасті. Різкість поворотів обумовлена доброю роботою колін. Єдине, є підозра, що лижі він взяв коротші, що сприяло коротким поворотам. 155, 160 ? Оператору «плюс» - добре знято. |
Цитата:
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Перші два повороти дуже малого радіусу, їх неможливо зробити чисто на кантах на такій мінімальній швидкості! А по техніці виконання вони такі самі, як і всі наступні і друге, різані повороти такого малого радіуса вимагають значно більшого кута закантовки і, відповідно, виноса ніг з під корпуса. А тут лижник, що називається, "стоїть над лижами" Це все не відміняє того, що саме цим стилем він катається добре:good: |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 22:26. |