![]() |
Цитата:
|
Цитата:
просто не останавливайся, пробуй всеже как в телемарке больше идти внешней вперед а внутренней назад, как будто откручиваешь большую крышку пепсиколы внутренними кантами лыж :)) на крутяке сначала с проскальзованием коротко в ритм корпус - бедра только в долыну до полного контроля и замедления с замедлением увеличиваешь дугу, скорость, и углы закантовки ... тоже самое до полного контроля и замеления.. повтор на среднюю дугу с полным резанным поворотом важно быть в тонусе, не скованным (статическое напряжение) вертикальная работа и все то, что при карвинге на пологом |
дякую за підказки. я не новачок. спочатку, як спробував, весь корпус одразу підлаштувався. але треба було заставляти себе, бо старі закатані звички(. другий день взагалі бомбезно. хотів ще закріпити на третій, але погода нас вигнала в понеділок. Мені сподобалось. Зовсім інше катання. Набагато легше. Тепер треба малого перевчити.
Добавлено через 1 минуту то нічо, шо не в тій темі пишемо? я не помітив одразу |
@mansrzv,
мне кажется систематическа ошибка не в 3 фазе поворота (делать дугу здесь проще всего) а в перекантовке. Я рано переношу вес на внутреннюю (новую внешнюю ногу) и происходит разъезжание ног. Мне об этом говорили. На пологих трассах бороться с этим получаеся, но в сложных условиях можно нормально увидеть ошибки. Колбасит сильно, ты прав, наверное потому что это не 17-я Буковельская пологая рафинированая трасса, на которой многие любят хвастаться своим катанием. Добавлено через 13 минут Цитата:
кому-то нравится исключительно по черным сошкрябывать снег, кому-то разогнаться по прямой на прокатных лыжах до 120 км/ч, так чтобы штаны лопотали кому-то нравится размеренное катание что-бы ЧСС не выше 80. Я же как раз получаю удовольствие от поворотов, их ритма, динамики, глубины. Кто-то веган, а я люблю шашлык с водочкой. |
У темі 3 додатків
Цитата:
Есть когда у тебя слишком широкое ведение прямо в перекантовке и в начале поворота, тогда ты начинаешь поворот сразу на внутренней и ноги разъезжаются уже в начале А есть когда первая половина поворота хорошо, а ноги разъезжаются только в третей фазе На этих фото, например, вообще полностью хороший поворот :good: Старайся так почаще |
|
На первый взгляд неплохо, внешня рука немного впереди и за ней тянется опорная нога (досвидос разножка)
Но по-моему разворотом корпуса (больше тазом) наружу поворота блокируется внутреннее бедро и голеностоп, Я не говорю, что прям ездить за лыжами, как учат многие тоже из мира сект, но ореитироввтся на середину между и таз как мин по линии склона следует, чтоб не 100% блокировать внутреннюю ногу А так ок вцелом |
На мой взгляд тебе надо увлечься поворотами средней дуги именно радикальным методом следования за лыжами, выпрямить катание и уйти от ошибок с положением корпуса, есть простые упражнения из методики UPS, многие спортсмены избавлялись от наката *таз и плечи из центра поворота*
Одним словом закручиваться в поворот, поверь это легко, и катание таким способом завораживает своей простотой и непринужденностью. Но пропадает динамика взрыва и отдачи.. :)) Потом что-то среднее как раз и оптимально получится и для вешек тоже ;) |
Цитата:
Також зауважив якщо активно зовнішню руку вести в поворот, відповідно і корпус, якось прям взагалі без зусиль, дуже легко катається. |
@Prokurat,
Ви поїдете краще, якщо перестанете вставати в кінці повороту зовнішню. Тобто не треба її розгинати і викидувати себе вверх. Прогресія наступна: 1) Навчитися їхати на канті внутрішньої лижі зі сторони мізинця, просто на траверсі. Їдем на нижній нозі, а потім переносим вагу на внутрішню ногу але тримаєм її далі закантовану, без вставання і поштовху. Якщо м"язи до цього не готові, може зявлятися поштовх, треба його уникати і робити це супер плавно без цього поштовку. 2) Навчитися візпускати зусилля спершу на старій зовнішній нозі, троха розслабляти ту ногу, щоб вона приїхала до старої внутрішньої і зрівнялася з нею по довжині. В цей момент треба перевести вагу на внутрішню як у пункті (1). Треба поексперементувати з таймінгом, чи відразу чи пізніше. Вправа яка цього вчить: Power Release (Harb Teach-Yourself Series: Bend the Inside Leg for Greater Carving Angles - YouTube). 3) Скомбінувати (1) і (2) зробивши повний поворот. Завершуючи поврот на зовнішній, розслабляєм опорну ногу з метою, щоб вона приїхала до нас. Переносим вагу на ту зігнуту внутрішню ногу а зовнішню розслабляєм, тоді вона до нас приїде. Далі повністю відриваєм ту стару зовнішню/нову внутрішню ногу від снігу (лише трошки, щоб впевнитися, що відбувся трансфер балансу) і їдем трошка, з пів лижі, можна і довше на канті внутрішньої ноги зі сторони мізинця. Завершальний етап, кантуєм нову внутрішню ногу, ту яка в повітрі а той верхній кант відпускаєм, лижа перекотиться на новий кант великого пальця, а тіло піде в новий поворот. Добавлено через 10 минут Зразу скажу, що треба поексперементувати з цим всім і скоріше за все зразу не вийде, я почав в одному сезоні, а виходити стало вже в іншому. Коли ми їдем на старому внутрішньому канті мізинця а нову внутрішню вже починаєм кантувати фантомно (в повітрі), то хороший знак, якщо зявляється буква О (замість букви X, якщо ми просто станем на ту ногу, без утримування старого канта). Тут в Теда можна побачити на 1:01 як це все разом виглядає на рівні кубка: Sochi Olympics 2014 | Ted Ligety: Giant Slalom (GS) Skier's Unique Turning | The New York Times - YouTube |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 08:35. |