|  | 
| 
 Цитата: 
 | 
| 
 всі народні змазки типу солідолу  досить густі. При температурі нижчій 0 град вони гуснуть і виникають проблеми в усіх вузлах. Прскакує барабан задньої втулки, туплять перемикачки, глючить вилка. Взагалі байк рахується літнім ТОВАРОМ тому всім хто хоче кататись і зимою раджу замінити змазки на більш пластичні, змазати ланцюг змазкою для мокрої погоди. Якщо видка масляна то замінити масло на менш вязке (2,5 -5W). Ну і не забуваєм про WD40, При ъзды в слякоть та мороз перемикачки забиваються сныгом , льодом і перестають працювати. Короткий "пшик" рятує ситуацію. | 
| 
 Цитата: 
 Я бы советовал вынуть хотя бы на зимний период деталь №17. И напихать внутрь свежей смазки :) | 
| 
 Цитата: 
 з.ы. обычное масло для швейных машинок в троссики - самое то :good: | 
| 
 Цитата: 
 Я уже поговорил с механиком, скорее всего загустевает смазка, которую он заложил мне в манетки весной. Во вторник поеду, поменяет. | 
| 
 Цитата: 
 | 
| 
 Ну, я и не говорил, что смазка заложена графитовая:unknown: А WD 40 это вообще не смазка... Но в одном ты прав - смазку нафиг, по крайней мере ту, что там сейчас. | 
| 
 Цитата: 
 | 
| 
 Цитата: 
 Другое дело, что смазка должна быть подходящая и в нужном количестве. | 
| Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 14:44. |