![]() |
Цитата:
|
всі народні змазки типу солідолу досить густі. При температурі нижчій 0 град вони гуснуть і виникають проблеми в усіх вузлах. Прскакує барабан задньої втулки, туплять перемикачки, глючить вилка. Взагалі байк рахується літнім ТОВАРОМ тому всім хто хоче кататись і зимою раджу замінити змазки на більш пластичні, змазати ланцюг змазкою для мокрої погоди. Якщо видка масляна то замінити масло на менш вязке (2,5 -5W).
Ну і не забуваєм про WD40, При ъзды в слякоть та мороз перемикачки забиваються сныгом , льодом і перестають працювати. Короткий "пшик" рятує ситуацію. |
Цитата:
Я бы советовал вынуть хотя бы на зимний период деталь №17. И напихать внутрь свежей смазки :) |
Цитата:
з.ы. обычное масло для швейных машинок в троссики - самое то :good: |
Цитата:
Я уже поговорил с механиком, скорее всего загустевает смазка, которую он заложил мне в манетки весной. Во вторник поеду, поменяет. |
Цитата:
|
Ну, я и не говорил, что смазка заложена графитовая:unknown:
А WD 40 это вообще не смазка... Но в одном ты прав - смазку нафиг, по крайней мере ту, что там сейчас. |
Цитата:
|
Цитата:
Другое дело, что смазка должна быть подходящая и в нужном количестве. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 00:50. |