![]() |
Цитата:
|
сорі, заплутали ))
|
Vols, а у кого на екстрімі ще є спліт?
|
Чому в одну кашу? Я за те, щоб не збирати інформацію по ФБ (де вона доволі швидко застаріває) і інших пендонських форумах. Інфи багато, я сам ще досі не розібрався. Тому пропоную все звести в одну монографію, можна навіть з картинками. Можна зробити це спільно. Бо самостійно в мене піде багато часу на вникання.
По різниці в катанні - не відчув, не було жодної різниці. Катався і на 161 спліті, і на 170 - на 170 (Фолькл) навіть феєричніше! Це все домисли. Мені це питання задають з першого разу, відколи я вивісив звіт про катання на спліті в Карпатах (квітень 2010). Міркував, зважував, і зробив кілька власних висновків. Не має такого поняття, як "поперечна жорсткість" - це всього лише "фантазія на тему". Є "момент скручування" сноуборда. Однак по всій логіці речей, в спліта (заводського) він буде вищим ніж у звичайного сноуборда. Адже в центрі додаються ще два стальні канти, які жорстко скріплюються фіксаторами і металічними пластинами, що на них одягаються. Щоб було більш наглядно: сноуборд стає настільки жорсткішим на скручування, наскільки вузька лижа є жорсткіщою від широкої. А таких "лиж" типу стало дві і їх "спаяли". То чому має бути нижча жорсткість? По вазі - теж не особлива різниця. Вага сноуборда 3,5-5 кг (залежно від ростовки і матеріалів, а також виробника). Джеміні з гачками і фіксаторами важить 3,9 кг. Ну накину я ще 1 кг обвісу - буде тих самих 5 кг. Як це має відобразитись на катанні? Це ж не фрістайлова дошка, правда? Це, по суті, даунхільний снаряд. А кожен даунхільник знає, що жоден кілограм зайвим не буважє )) Добавлено через 49 минут Володя, чекаю від тебе відповіді по запчастинах. |
Цитата:
Юра ж відписався і навіть виклав фото Додано через 58 секунд Вароша ніби замовила Додано через 5 хвилин катря, доскер колись щось дописував на форумі. думаю є ще юзери (зареєстровані), але не дописуючі |
Цитата:
Не претендую на абсолютну істину, але коротко (наразі) як я це розумію: Цитата:
Voile Voile Split Kit DIY (do it yourself) - повний комплект для розпилу звичайної дошки і вставновлення на неї http://www.voile.com/mm5/graphics/00...iy_450x450.jpg Voile Universal Splitboard Interface - набір виключно для заводського спліта з перехідниками для використання зі звичайними (не спплітовими) кріпленнями. http://www.voile.com/mm5/graphics/00...ed_450x450.jpg Voile Universal Splitboard Hardware for Splitboard Bindings - тут зрозуміло: набір виключно для заводського спліта для використання з спплітборд кріпленнями. http://www.voile.com/mm5/graphics/00...ts_450x450.jpg Karakoram Мають окремі деталі фурнітури Защіпки http://www.splitboard.com/images/spl...ed-cropped.jpg http://www.splitboard.com/images/spl...36-300x224.jpg Брекети-защіпки для кріплень в режимі хотьби http://www.splitboard.com/images/spl...ed-cradle1.jpg "Підставки" під кріплення для використання під час підйомів http://www.splitboard.com/images/spl...ight-riser.jpg (алалог войлівських) http://www.splitboard.com/images/spl...1/onecol-1.jpg Цитата:
Цитата:
Voile http://www.voile.com/mm5/graphics/00...13_450x450.jpg Spark R&D http://www.sparkrandd.com/core/wp-co...laze-small.jpg Karakoram http://www.splitboardbindings.com/wp...IRJo2yUtYs.jpg (вартість від 599$ :crazy:) Є різні думки щодо переваг, недоліків і т.п. Це основні і найвідоміші виробники. Також постійно виникають дрібніші компанії. Наприклад Splitsticks, у яких вже і свої кріплення http://www.splitsticks.com/3-sway-bi...pons-skins.jpg і фурнітура http://www.splitsticks.com/8-details.jpg Цитата:
Цитата:
Залежно що мати на увазі під словом "кіт-набір"? Фурнітура мусить бути на кожному спліті, на голу дошку з дірками спліт-кріплення (чи перехідники) не встануть :) Спарки і т.п. підходять до войлівської фурнітури і заводських сплітів. За матеріалами voile.com, sparkrandd.com, splitboardbindings.com, splitsticks.com, splitboard.com. Це дуже коротко. Якщо будуть ще запитання - постараюсь відповісти в міру скромних знань і моживостей. Як пишуть пендоси, сплітбординг - це майбутнє беккантрі-сноубордингу. Тому підозрюю (враховуючи фрірайд/беккантрі спрямованість форуму) в недалекому майбутньому це мабуть буде окремий розділ (чи підрозділ), а спліти, кріплення і т.п. - окремі теми :) |
Два роки тому почав цю тему досліджувати, навіть не припускав, що стаття так швидко застаріє... Але якщо хтось цікавиться історією - читаємо.
|
Печаль печаль, 3 года как прошло, тема не то, что бы собственным разделом не обзавелась, даже новых сообщений в теме нет. Ну что же, оживим темку. Не буду отвлекаться на то как именно я "докатился" до сплита, думаю у всех это было примерно одинаково. В феврале этого года стал, возможно и счастливым, обладателем Volkl Untrac, кита voile для заводских сплитов и камуса kohla, все это шло комплектом к сплиту. Сплит оказался тем еще лего. После первоначальной сборки и настройки пришло разочарование, эта зараза разбиралась и собиралась не так легко и не принужденно как в промовидео ((. Вооружившись напильником добился более менее приемлемых для себя показателей простоты разборки/сборки. Со временем собираться сплит стал проще( кто не в теме, основная жопа это задвинуть крепы на пластиковые платформы на доске). Все болты настоятельно рекомендую сажать на резьбовой герметик, в противном случае рискуете, минимум не собрать сплит в райдерское положение, как максимум потерять важные детали. Не много о сплите, ростовка 162, жетскость 8/10 фекловских попугаев сам снаряд. Доска стабильная в меру быстрая, ну на сколько быстрой она может быть на экструдированной базе, посторонних ощущений не вызывает даже тот факт что из-за адаптеров крепы возвышаются над доской на 1-1,5 см, может я не на столько хорошо катаю чтобы замечать такие мелочи. Из недостатков, как я понял страдают этим многие сплиты, на жести растегивается нос. В планах крепы karakoram или plum, так как рейловые системы мне не нравятся. Если возникнут вопросы с удовольствием отвечу.
|
Натоптав и накатав некоторое количество км, поделюсь мнением о своем комплекте.
Доска Jones Solution Split 166 с крючьями Spark r&d Crossbar Clips и клипсами Voile Tip Clips; Крепления Union Expedition Камус G3 Alpinist Доска. Отлично всплывает в пухлом, надежно держит на жестком. В управлении ведет себя как значительно более короткий снаряд. Очень нравится! Весь стоковый обвес Karakoram снял сразу -- все болталось и дребезжало, а из-за корявых крючьев (Karakoram Splitboard Clips) возникало смещение половинок. Crossbar Clips от Spark дают высокую жесткость конструкции даже без креплений, но требуют тщательной регулировки. Voile Tip Clips по сравнению с Karakoram Tip/Tail Clips защелкиваются значительно плотнее. Доска имеет очень прочный шершавый топшит, хорошо противостоит царапинам, но влажный снег налипает сильнее, чем на гладкую поверхность. Скользяк быстрый, довольно жесткий. В режиме ходьбы, не смотря на показатель 8/10, жесткости недостаточно. В неплотном снегу половинки прогибаются, что приводит к проваливаниям и проскальзываниям. Крепления. Очень хотелось иметь именно пластиковые крепления. Выбор таких -- прям аж только 1 модель в 3 модификациях у Karakoram и 1 модель в 2 модификациях у Union. Крепления имеют особую конструкцию пинового соединения, разработанную компанией Splitsticks. Довольно быстро столкнулся с проблемой погнутого пина и откручивающихся винтиков, все исправил. В режиме ходьбы все ок, не хватает промежуточной ступеньки подпяточника. В режиме катания все супер! От обычных пластиковых креплений не отличить -- хорошая фиксация, оптимальная жесткость. Камус. Камус, как камус. Сравнить не с чем. Свои функции выполняет хорошо. На снаряде держится надежно, много воды не набирает. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 01:13. |