![]() |
Цитата:
|
Я про заслуги не говорив. Я про те, що навіть при такій кількості трас, було комфортно. Заслуга тут росії, то зрозуміло.
Додано через 1 хвилину Корочше кажучи, все як завжди. Все хуйово, всім піста🤗 Додано через 4 хвилини Я про Off Piste, якщо що...) |
Цитата:
там можно було кайфанути у березні- На 2-ці, ранком на 5Н, поки не "поплила", та пару раз злетіти з 12А, щобі з нудьги не вмерти? Драг цієї ж пори був на порядок вище! І боюсь накаркати, але і зараз Бук відкриє на початку сезона тільки сині, синенькі (а насправді просто зелені) траси!!! |
Цитата:
Останні роки курорт розвивається у бік більше готельного бізнесу, а ніж як гірськолижний курорт. "хозяин — барин":cry: Нажаль в України альтернативи для повноцінного трассового катання нема ( Хоча варіанти завжди є:slalom: |
Он...планували великий курорт збудувати...всі пидписались під петицією "free Svidovec"?)) Ще довго у нас не буде конкуренціїї Буковелю. А чому в першу чергу стріляють сині траси? То через низьку культуру катання "насєлєнія" і високий відсоток травматизму, як наслідок. Так що добре, що хоч це є і якось працює. А зміни на краще будуть тільки якщо це буде Буку економічно вигідно, або при наявності конкуренції. Про друге можна забути ще років на десять, в кращому випадку.
|
Стріляють сині траси вони онлі задля бізнесу. Бо 99% клієнтів Бука не гірськолижники, а відпочиваючі на лижах, туди ж заточена гырськолижна школа - на що э попит(на плух). Спочатку Бук цього не розумів і розвивався, нам на щастя, як нормальний гірськолижний курорт, навіть ставив слаломну трасу на 8!
Як тільки головний манагер Бука зрозумів попит, то став СПА-курортом синє-зелених трас-хробаків, порізав або кинув заростати чагарями чорні та червоні, іноді лише наприкінці січня та у лютому кидаючи кісту гірськолижникам у вигляді 13, 5Н. Спортсмени пасуться на ізольованій п"ятірці і їм це ок. Далі,скоріш за все, якщо будуть щось будуть будувати, то синє-зелені... Свидовець - така собі ідея. З карпатським кліматом будувати траси на полонині - половину часу вони будуть простоювати, як Драг. Що заважає розвивати Драг у лісі? З дорогою, витягами, водою та сніговими гарматами? |
@Skyclub ,Драг зараз, принаймні для мене - це заповідник 90-х. Він почне розвиватись тільки тоді, коли буде в одного власника. А так, як зараз...через це я туди і не їду, він мені зовсім не цікавий з таким підходом до бізнесу і з такою інфраструктурою.
Додано через 4 хвилини І Буковель, то не тільки плуг. Для карвінгу є достатньо трас. А тим, кому нема чого робити, за їхніми словами, на синіх і червоних, таки потрібно звернути свою увагу на техніку катання. Я ще жодного разу не бачив, щоб хтось з туристів проїхав технічно чорну трасу. Два три бічних просковзування і потім по прямій. Я цього не розумію. Додано через 58 хвилин Додам, як менеджер готельного господарства за освітою, з точки зору готельно - туристичного бізнесу ставлю Буковелю 5, як гірськолижному курорту 4. Про Драг промовчу просто, там відсутня туристична інфраструктура. Тримається він на плаву лише через вигідне географічне розташування і на психологічній прив'язці його гостей) |
Цитата:
|
Цитата:
З точку зору готельного бізнесу та гірськолижного курорту на теренах України, так, дуже добре. Бо всі інші - просто треш трешовий, совок... А якщо порівнювати з цивілізацією, якщо ми саме про ПОСЛУГИ, то Бук це - гидотні дороги та постійні корки. Просто несамовито хамська забудова - це головне, таке відчуття, що ти посеред міста катаєш. При цьому сніг на платних парковках ми не прибираємо :pardon: Неадекватні ціни на житло на самому Буковелі. Неадекватна ціна на скіпаси для такої кількості трас, тим більше для України. Якщо порівнювати з Альпами, то буде тверда одиничка по обох пунктах. А якщо ми про ЗАРОБИТИ ГРОШІ в контексті "стригти баранів", то так, за бізнес Буку тверда 5... І Драгу також, Драг навіть крутіше - Драг гребе бабло стахановською лопатою навіть не вкладаючи гроші:ROFL: |
згоден, тільки додам свої 5 копійок! Бук цілеспрямовано рухається вниз:
1. всі нормальні траси знищуються (1А, 15А, 22В...), або відкриваються в останню чергу! 2. кататися серед готелей та резиденцій таке собі задоволення! 3. теоретично на Буці нема перспективи побудови нормальних трас, наприклад, рядом біля р. Кевелів північні склони довжиною 1км мають перепад висот понад 400м, а рядом з Драгом є місце з перепадом 1000м! 4. практично, на Буці вчать катанню тільки по "вельвету", тому плеяда "чайників" там буде тільки збільшуватися! |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:38. |