Коментар від Jolie
(Коментар 152539)
Втавлю свої 5 копійок.
У "Кремені" якщо хазяйка в готелі - всі працюють, стоять "по постойке смирно" і всі огріхи моментально ліківідовуються. Ну і сама Марія смачно готує, тут не заперечиш. Просто вона часто буває відсутня, бо має у Ясині, здається, 2 магазини і всюди не встигає. А кухарки цим користуються; два роки тому у них була кухарка, яка теж готувала не дуже (специфічна у них в районі кухня, яка нічого спільного із справжньою закарпатською кухнею не має), вона її потім звільнила. Тобто хазяйка дуже чутливо реагує, якщо щось не так.
Загалом така ситуація характерна не тільки для "Кремня" - інші готелі теж подібним страждають.
Ми не раз зупинялися у цьому готелі, їздимо туди кілька років підряд з моменту відкриття і жодного разу не було якихось непорозумінь, сутичок чи образ (хлопці якось розбили пару стаканів за вечерею - відшкодували гроші, люди до цього поставилися з розумінням). Нормальний готель як на мене, без пафосу, теплий, багів у конструкції вроді нема, вода із вікон, як у "Роберті", не тече у лижні боти, що стоять під батереєю :mosking:.
Може це ще й тому, що (у зв"язку із природньою занудністю та дотошністю) я маю звичку при запідозренні чогось нездорового робити зауваження персоналу, мовляв, буду скаржитись господарям. Поки що цей прийом спрацьовував бездоганно всюди, не тільки на Драгобраті :pleasantry:.
|