Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Events: made in Ukraine (https://extreme.com.ua/forum/57-events-made-ukraine/)
-   -   Events: Freeride Cup 2010 (https://extreme.com.ua/forum/events-made-ukraine/5104-freeride-cup-2010-a.html)

Ispanez 05.02.2010 20:28

Знаєте - це дуже добре,щ на Україні є такі люди,що хочуть займатися розвитком фрірайду!!!І найперше їм за це респект!!!!:good:

Я звичайно розумію,що організаторам потрібно знати с-ки людей приїде на контест,і навіть можу зрозуміти,те що потрібно переслати гроші на їх рахунок,як гарантію,проте,якщо учасник захворіє чи в нього зявляться більше відповідальні справи - то можна було б їм повертати гроші з внеску....ми ж не професіонали і вкожного можуть зявитися поважні причини,тим б-ше,що зараз важко щось конретно планувати за місяць),як кажуть - "хочеш насмішити Бога - розкажи йому про свої плани"))

Ще одна з пропозицій - урівняти процентне відношення виходу у фінал у чоловіків та жінок - якось не дуже правильно,що з 15 дівчат у фінал виходить 6,тобто процентів 40,а у чоловіків з 35 - т-ки 8!Я за рівноправність! :)

І на рахунок 3 етапів - я думаю,що це супер і набагато краще ніж 1)))за ці дні можна набратися досвіду,поспілкуватися,гарно покатати і тд!)На рахунок зарубіжних фрірайдерів,то я не проти,але вони однозначно потіснять наших хлопців і тому краще призи віддавати своїм,ніж глянути 1 проїзд буржуя)

і на рахунок 300грн - то я не думаю,що варто сперечатися,адже для когось це і багато і мало...в мене,як студента стипендія т-ки 600грн,але я половину віддаю за участь в змаганнях,бо я знаю точно,що мені це цікаво і потрібно)

Снігу Всім Нам!)

mr_mozg 06.02.2010 00:50

Стосовно внеску - такі правила, нічого нового ми не придумали, це існує по всьому світу. До того ж мова не йде про якесь примушення. Є умови участі і обов"язки з обох боків. Це нормальні цивілізовані симетричні відносини. Дискутувати про це не вбачаю потреби - бажаючі або приймають умови і беруть участь у змаганнях, або ні.

Щодо рівноваги: пропоную уважніше читати правила... у фінал проходять по 10 хлопців і по 4 дівчини. Окрім того, про яку рівновагу йде мова, якщо ані призовий фонд, ані фіналісти у категоріях ніяк не перетинаються?

За теплі слова дякуємо :).

ёлки 06.02.2010 18:49

Країна TV - интернет телеканал. Видеоновости онлайн

На Країні запустили целый дневник соревнований :) ФрирайдКап первый день. Пусть не все гладко с видео, но все равно спасибо ребятам за старания, надеюсь они будут с нами и на втором этапе!

Rio 06.02.2010 19:10

А как по мне, видео :good: .
Еще бы эти кусочки соединили бы в один мега выпуск. Хотя бы по окончанию всего Фрирайдкапа.

Sera 09.02.2010 15:15

Выдержка из "Правила соревнований FREERIDE CUP 2010"
Цитата:

"7. Судейство
На каждом этапе соревнований судейство обеспечивают выпускающий судья на старте и судейская коллегия из четырех судей (два лыжника, два сноубордиста) во главе с директором соревнований. Оценка каждого райдера осуществляется членами судейской коллегии по 5-бальной шкале по пяти критериям.
"
Это значит на 2-й тур изменились балы оценивания?
На первом туре были и 15 бальные оценки. А какой был максимум?

ёлки 09.02.2010 16:31

Ничего не изменилось. Каждый судья пользуется пятибальной шкалой оценок. Судей несколько - их оценки суммируются. Так было сделано для упрощения подсчета (считать средний балл и оперировать сотыми не так наглядно и увеличивается вероятность ошибки).
Кстати, на Краине уже пару дней как лежит видео второго дня (день квалификации).

mr_mozg 13.02.2010 23:26

АКТУАЛЬНАЯ ИНФОРМАЦИЯ ДЛЯ УЧАСТНИКОВ ВТОРОГО ЭТАПА

В субботу, 13 февраля, организаторами были обследованы склоны соревнований на предмет состояния снежного покрова. Регулярные снегопады делают свое дело, по сравнению с первым этапом качество склонов значительно улучшилось, что дает основания ожидать отличных снежных условий во время проведения второго этапа.

Подробнее >>>

Ispanez 25.02.2010 15:08

Ось і прийшла черга 2 етапу)
надіюся,що погода не підведе))
до зустрічі на етапі)
завтра виїжджаємо)

Stephan 27.02.2010 13:17

Через невелику травму коліна, достроково повернувся з змагань додому.

Цього разу для мене все почалось якось нетак.

Спочатку, по дорозі до Заросляка мене зустріла глибока та широка колія залишена вантажівками. Машиною сильно кидало в колії, і в результаті обірвався бампер та потрапив під колеса де був успішно перемолотий.

В результаті авто зараз має дуже орігінальний вигляд.

http://extreme.com.ua/forum/member-s...77-zobr188.jpg

На Заросльку, в порівнянні з першим етапом, майже субтропічний клімат, в повітрі уже аромат весни. Сніг мокрий та важкий.

Неспішно піднімаємось на поляну перед Брескулом де оглядаємо трасу, і в спокійному темпі прямуєм до вершини, де зверху відкрився чудовий краєвид.


http://extreme.com.ua/forum/member-s...76-zobr185.jpg

Я стартував одним з перших, розпочав досить агресивно широкими дугами, ловлячи надувчики з яких можна трохи политіти. До кулуара підїхав на виликій швидкості коли почав відторможуватись канти зірвались. На жорсткій повехні мене розвернуло головою вниз, і понесло в кулуар в момент коли відстебнуло першу лижу трохи дьорнуло коліно.

Далі на шалній швидкості мене несло прямо на кущі. Лижа яка болталась ззаді недавала розвенутись головою вверх. Я зібрався вбив задню частину лижі в сніг, і кріплення спрацювало. Далі розвернувся, перевенувся на живіт і почав вбивати сапоги в сніг, збавив швидкість, зупинвся майже перед кущами. Все це сталось за лічені секунди.

Самостійно піднявся за лижами, коли почав спускатись відчув що в колінові шось не гаразд, на цьому мої змагання скінчились.

KosmosV 28.02.2010 22:35

Цитата:

Коментар від Stephan (Коментар 62661)
Через невелику травму коліна, достроково повернувся з змагань додому.

Цього разу для мене все почалось якось нетак.

Спочатку, по дорозі до Заросляка мене зустріла глибока та широка колія залишена вантажівками. Машиною сильно кидало в колії, і в результаті обірвався бампер та потрапив під колеса де був успішно перемолотий.

На Заросльку, в порівнянні з першим єтапом, майже субтропічний клімат, в повітрі уже аромат весни. Сніг мокрий та важкий.

Неспішно піднімаємось на поляну перед Брескулом де оглядаємо трасу, і в спокійному темпі прямуєм до вершини, де зверху відкрився чудовий краєвид.

Я стартував одним з перших, розпочав досить агресивно широкими дугами, ловлячи надувчики з яких можна трохи политіти. До кулуара підїхав на виликій швидкості коли почав відторможуватись канти зірвались. На жорсткій повехні мене розвернуло головою вниз, і на шаленій понесло в кулуар в момент коли відстебнуло першу лижу трохи дёрнуло коліно.

Далі на шалній швидкості мене несло прямо на кущі. Лижа яка болталась ззаді недавала розвенутись головою вверх. Я зібрався вбив задню частину лижі в сніг, і кріплення спрацювало. Далі розвернувся, перевенувся на живіт і почав вбивати сапоги в сніг, збавив швидкість, зупинвся майже перед кущами. Все це сталось за лічені секунди.

Самостійно піднявся за лижами, коли почав спускатись відчув що в колінові шось не гаразд, на цьому мої змагання скінчились.



Шкода!!! Та все рівно - ти THE BEST! :good:


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 03:14.