![]() |
Коли просто дивишся вниз по схилу, буде як в відео з мастерс рейсінгом який я скинув. Тренера їм торочать вже роками, щоб вони тримали корпус вниз по схилу і вони все рівно їдуть в ліс, бо ними крутить. І вами би крутило так само, якщо ви не тренували спеціально утримувати каунтер. Це не так легко, як тільки ти починаєш активно і більше менш правильно кантувати або брашити (це скорочує радіус більше, ніж ви їздите карвінгом і відповідно створює більше крутного моменту) лижа створює багато крутного моменту, і щоб його відмінити/компенсувати треба активно утримувати крутити таз синхронно до повороту лижі.
До лінії падіння я особисто про це не думаю, точно не знаю, не думав про це. |
Цитата:
тобто всі, хто може попою по снігу закластись роблять каунтер? навіть Марніц??)) |
Цитата:
Класичне кутове положення, це якраз комбінацію CA і CB але не зрозуміло яка. Кожен тренер дивиться по ситуації. Харб для того і розділив на два щоб можна було б говорити точніше. Добавлено через 4 минуты Цитата:
|
:friends:
до наступних дебатів) |
:beer:
|
Каунтер, це не про таз. Про плечі, в моєму сприйнятті. На могул подивіться
|
Я пояснюю від себе, здебільшого транслюючи PMTS. Тут СА це про таз, плечі вторинні. Могул взагалі інша історія, яка практично мало має спільного з їздою і тим більше з PMTS.
Харб сам, на мою думку, любить дещо перегинати з канутером в останні роки при аналізі рейсінгу. В відео 2004-року він інструктував взагалі їхати карвінг за лижами, без каунтеру. В книжці через два роки вже писав, що це дуже тонка лінія їхати за лижами і її легко перейти і бути закрученим (на мою думку це якраз десь як їздить багато інструкторів, той же Марніц). І тут я погоджуюся, особливо це в рейсінгу актуально і що для мене несподівано -- в GS. А далі стало ще більше уділятися йому уваги. В PMTS CA приділяють так багато уваги, бо по суті це школа коротких поворотів, а в brushed/streered (і слаломному!) варіанті закручує дуже сильно, це основна проблема десь 90% всіх хто починає практикувати, і це реально складно, в Томаса н-д з цим все погано, він ніколи не поїде як Райлі з таким CA. Також, СА реально допомагає тримати баланс, а в PMTS більшість всього робиться дуже точно і на малих швидкостях, що дуже челенджить баланс. Добавлено через 30 минут Ось цей дядя тут розказує наочно про CА. Він колись давно приходив на форум PMTS розпитував щось, просив поясити, потім десь пропав. Тут є ще один аргумент про який я сам забув, це те що називають також strong/stacked position. SKI TIP: Improve your skiing with COUNTER - YouTube В іншому відео про канутер він ще називає цю комбінацію (закручений таз, прямі плечі) -- технікою кубку світу. |
@Lyubomyr,
цей тріггер бой слабий на мою думку, попадались і інші його відео я би не рекомендував його дивитись взагалі( |
Він сам каряво їздить доволі, його син вже в цьому році гарно став їздити.
Він далеко не сильний якийсь коуч, але загалом досить компетентний. Деякі його відео доволі доступні, зокрема це. Хоча і далеко не виключні. ось тут його син малий гарно став їхати гігнат, мені подобаєтся: 3 ELEMENTS of Giant Slalom Revisited - YouTube |
нє, не еталон ніяк( сидить на попі і т.д.
коментарі до відео тоже не в тєму, реально він мене зовсім не впечатляє |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 08:00. |