![]() |
Я писав тоді, в якій точці максимально збігаються вектори зовнішніх сил, а вже від цього і навантаження і малював кружечки нижче апекса. На що всі сказали (окрім Чеслава) що так катають тільки туристи))
Додано через 4 хвилини А тепер найстрашніше)) Я тоді вам доказував, що з зовнішніми силами не потрібно боротись, а навпаки, їх потрібно використовувати в катанні для того, щоб меньше витрачати свої. Ігрус, доречі, писав те ж саме)) Додано через 4 хвилини Але й зараз ви то не признаєте. Це відбудеться тільки тоді, коли самі це відчуєте на схилах і прокрутите в своїй уяві всю біомеханіку повороту, яка базується на ваших відчуттях і вашій роботі з лижами (положення корпусу, кут закантовки, напрямок лиж і т.д.) Додано через 1 хвилину Ок. Не буду засирати тему) |
Тебе ведмедик таки трохи покусав :oops:
Що суті питання, без флуду? Гут виграла тому, що поїхала по нижній траєкторії, хоча всі вчать їхати по верхній? Чи я заплутався? |
Я не спортсмен, щоб давати компетентну оцінку її проїзду. З твого тексту зрозумів, що вона поворот робила нижче апекса, після лінії падіння і виходить, що нижче воріт, а не паралельно, або до них.
|
Я так зрозумів, що вона саме загрузку так робила, там ніби то не було про траєкторію...хоч друге і випливає з першого
|
Якраз це впливає на траєкторію. Подивись на малюнок, який ти виклав вище.
|
це типу класика, «повернути до прапора», arcing high C, ось це все. Це безпечна, така класична лінія. Є агресивна лінія, коли більше так прямо на ворота, лише трошки вище, потім дуже стрімко збільшують кут і ніби як відбиваються від прапора. Виходить такий ближче до симетричного повороту.
Часто в спортсменів ми бачимо доволі таки нецікаву картину з точки зору техніки, а скоріше це атлетизм і таймінг: спортсмен просто інтуітивно якось падає в поворот, опускаючи туда свій зад і випрмляє зовнішню ногу а далі за нього все зробить лижа. За його словами Gut в цій гонці їхала технічно круто — не поспішала створювати тиск (бо лижа яка ріже сніг — споаільнюється, тиск це в принципі сповільнення) а збільшувала кути вже біля самого прапора. Це ніби як замість того, щоб розтянути тиск на весь поворот, ти їдуш на прапор а потім за короткий проміжок часу надолужуєш все, при ібл шомк тиску, за коротший час і в іншому положенні по відношенню до схилу. Тому це круто. Дицге зауваження про реліз цікаве. Якщо ти розтягнув все своє зусилля по повороту на довше — почав повище, зробив там вверху вже чачтину роботи, і комфортніше закінчив — то в тебе в еінці повороту нема високого тиску, бо ти вже його майже закінчив лижа їде не в поперек, а вздовж схилу. Але разом з тим це дає енергії для швидкого релізу — ти просто відпускаєш, але тіло не будучи підстичком не продовжує рух вниз і тоді реліз затягується. Тому тренери можуть казати щось типу такого: «подовше, подовше під флагом проїдь а потім різка перекладка», щоб якось добитися того ефешу енергійного релізу. Це в ЖС дуже важливо. Добавлено через 13 минут Добавлено через 1 минуту Цитата:
Ти можеш завжди локально себе підняти підставивши будь що під пятку на 4мм. Кріпленням пофік до чого притискатися — дл пятки черевика, чи до якогось тіла, яке притискається до пятки черевика. На цьому базується принцип кантінга — ти доштоковуєш ще один шар до черевиків. Щоб зробити на постійно в демках, треба щось робити під кріпленням. В пінових кріпленнях знаю як, по пораді Даяни. |
Ось тут чувак непогано ніби пояснює про базові речі:
Watch a Ski Race - YouTube Це що розказує Харб це не база, це вже нюанси і порушення «правил»я Я це усвідомив лише позаминулого року. Хоча до того в Харба зустрічав різного роду коментарі про це. |
Я не спортсменка, так, пару-трійку років аматорськими трасами покаталася...
Лара робила більш короткі повороти, ближче до зигзагоподібних. Там немає ніякого раннього тиску, тому що він в одній точці концентровано прикладається (на дуже короткому відрізку траєкторії і часу). Раннє тиск потрібно, якщо людина їде більш округлими поворотами і тиск більше розмазано за часом і траєкторією. Як було написано в цитаті російською, короткі повороти з випрямленням між ними вимагають більшої майстерності. Вони мають виконуватися точно, на коригування часу немає. А в розмазаному округлому повороті є. |
До речі, в останньому відео Харб демонструє вийнятково круту їзду:
Harald Harb's Season starter tutorial! - YouTube |
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 12:48. |