![]() |
@Mik, о, ти шариш? Реально лижа безпечніша стає? А чому?
|
@Sheridan, думаю, спортсмени можуть трохи "тупити" носи і хвости на змаганнях бо перед кожною спробою вони їх точать. Для таких як я це не проблема, бо за декілька спусків вони самі тупіють і сюрпризи зникають.
Лижа чіпляється на стільки швидко за жорсткий схил, що ти цього не очікуєш. Або точити кожен другий з'їзд (про себе) або не паритись. |
В мене дочка зараз у Монреалі працює у гігантському прокаті, влітку починала , як сервіс вумен, зараз вже трохи начальнік.
Затупити канти на 5 см зверху, та 3 см прямого хвоста-стандартна процедура при сервісі, якщо по простому |
В мене GS лижі з українського спортсмена. Затуплені на носку і на п‘ятці сииильно,мабуть вже і не заточити назад. Зроблено щоб не було дир-дир-дир ) не всі так роблять. Дехто затуплює таким гумовим зеленим «камнем», але це зовсім інше затуплення.
|
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
Спортивные лыжи сделаны для того, чтобы на них соревноваться. И как любой другой соревновательный инвентарь, хоть обувь, хоть автомобиль, не только узкоспециализированы, но ещё и конструктивно ограничены действующими правилами соревнований. Часто называемые «цеховыми», эти лыжи рассчитаны на жёсткие подготовленные склоны и борьбу за доли секунды. Для каждой из горнолыжных дисциплин свои модели в строгом соответствии с текущими правилами FIS (Международная федерация лыжного спорта). Принципиальное отличие любых спортивных лыж от экспертных в том, что ими нужно постоянно управлять, загружать, контролировать и работать в каждом повороте. Любая экспертная лыжа из каталога, даже та, что в спортивном дизайне, может поворачивать сама и подразумевает катание целый день. Спортивная же сама не повернёт, тренировка и соревнование. Пара часов с полной отдачей — и отдыхать/восстанавливаться.» |
@A888, ну Енді ))) Ти знаєш, яке в мене найбільше розчарування в житті? Це те, що я рахував, що дорослі всі розумні і знають, про що говорять. Цей текст - це теж уява звичайної людини. Не Енштейна чи Хокінга.
Я був на 3 заводах. Спортцех відрізняється конкретно. Окрема деревина, товстіший тітанал, сама швидка база. Але це ті самі лижи. Єдине, чим вони можуть кардінально відрізнятись від каталожних, це продольною жорсткістю. Особливо в R&D, а не просто спортцех. Під кожного з кубку роблять щось те, шо йому підходить. Ну і щоб два рази не вставати. Зазвичай канти на спортцеху тонкіші. Знаєте, чому? Я офігів, коли це прочитав ) Хоча може це теж уява якогось дорослого, який не шарить про шо пише, але це був реальний фізик ) |
@Sheridan, чув багато разів, що канта менше. Чому менше не знаю.
|
@Mik, я тримав їх в руках вони на відсотків 25-30 тонкіши. Знав, що це для регулювання продольної жорсткості, але прочитав, що, як з'ясуваалося!!!, що канти набагато гірше скользять по снігу, ніж база! Оце фізики заморочились. Ну ми в курсі, що ми насправді їдемо по воді, а не по снігу. Сніг тане під навантаженням і замерзає одразу після. Тут треба порівняти площину тиску канта і леза ковзанів, наприклад.
В общєм, тупо залізна лижа нікуди не поїде, якщо на схилі холодно. Примерзне одразу до весни. Тому кант зробили тонкішим, щоб кант не гальмував ідеально підготовлену всілякими прискорювачами базу Чудєса ) |
@Sheridan, не повіриш, але скользяк при мінусах від 15 і нижче без парафіну також примерзає і лижі не їдуть.
|
@Mik, тому що тиску недостатньо, щоб зробити воду. Ковзанам пофіг )))
І тут я зрозумів, що не знаю, як фізично працює парафін. Блін ) @Kirill розкажеш? |
Ото автор теми буде радий нашим тут дописам.
|
@Mik, я все поношу кудись пізніше. таке треба чистити, коли всі вже все сказали )
|
Цитата:
|
Коли я писав, що спортцех нормально продавлюється, я мав на увазі СЛ лижі
ГС звісно тяжче прогнути, потрібна більша швидкість, ну і техніка краща Даунхільні просто прямо будуть їхати, поки до 90 км не розженешся) |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:02. |