![]() |
1) Значит, что уже написано весомо и почти нечего добавить,а
2) выбор экипа индивидуален и писатель не опытен ни в выборе, ни в форуме и 3) кто остался активен на ФОРУМЕ, тот общается здесь с единомышленниками из разных уголков нашей Украины и не только. это же не только справочная |
Цитата:
найбільше постів в темі про техніку - Кашпіровські, потім вибір лиж, потім вибір ботінок.Все логічно - це основне, що потрібно знати лижнику не Армада ж на першому місці) |
Цитата:
А Армада... так, вона на третьому). Все залежить від точки зору). Дивимось на одне, а бачимо різне... Мені само це і було цікаво. Побачити, що бачать інші. Дякую. |
М-да, были обрывочные сведения - а здесь все сразу вместе
https://www.facebook.com/alexey.buly...7924283814087/ |
@Fazer Alex, Мдаааа...на чому ж тоді їздити?)) Ланос-наше всьо?)
|
@Валерій Трегуб, ХТЗ
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Только до 20.11! Безлимит на Протасов Яр - 9000!:D В сезон будет 9900:)
Буковель с пролонгацией 15 000 и вип-проходом вроде даже ничё так получается на фоне этого предложения |
ПАТ «Укрзалізниця» планує перетворити вокзал Мукачеве на транспортний хаб, який з’єднає широку колію та вузьку європейську :: Актуальн?
Наразі євроколія існує від кордону до міста Мукачеве й використовується тільки для вантажних перевезень. Євроколія розташована за триста метрів від вокзалу. Тож на першому етапі передбачається будівництво на ст. Мукачеве пасажирської платформи для поїздів євроколії біля існуючої колії шириною 1435 мм. Це дозволить організувати рух поїздів до Угорщини (Будапешт, Захонь), а згодом – до Словаччини (Кошице, Братислава) та Румунії (Сату-Маре). Таким чином з’явиться можливість розпочати рух поїздів до Європи в найкоротші терміни. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 20:37. |