![]() |
NOKIAN W, відїздив 2 сезона, около 30 тис. Ще на сезон точно буде, знос менше ніж на літ.Амтел. Недорога, ніразу ніде незастряв. Мягка, весною нехочеться на літню перевзувати. На асфальті гудить менше ніж літній амтел
|
Цитата:
|
Цитата:
Хоча, може це і не мінус, а просто не треба зимою спішити :aha: |
круглдгодично езжу на зимней "Клебер". 2,5 года не менял. На скорости до140 ни зад, ни перед не носит.
|
Цитата:
|
:good::good::good::Yahoo!:
http://www.channel4.com/4car/media/N...xtrail-f-a.jpg |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
Цитата:
|
Цитата:
|
|
Альбертович, ты прав. Всё равно на льду (снегу) по трассе лучше широкая и высокая резина. Аналогия с коньками, но коньки не похожи на лыжи. Для бездорожья(любого) существует спец. резина. Она не для наших авто. Эта сец. резина для сафари и снежных троффи
|
Для движения по песку,снегу и льду, немаловажное значение имеет давление в шинах Поэтому лучше иметь автокомпрессор(авто значит автоматическое регулирование давления в шинах):D На худой конец можно иметь простой насос и манометр. Вот фото спец. машины для движения по глубокому снегу и льду( какова у него ширина шин:good:) Правда есть автокомпрессор.
http://extreme.com.ua/forum/member-a...i-vezdehod.jpg |
У зв'язку з тим, що БІЛЬША частина їзди зимою припадає на місто-траса, і тільки 10% "останній кілометр", засніжена траса від повороту в Яблуниці до першого витягу. Приходжу до висновку що зимова обувка на авто повинна бути:
1. не шипованою 2. не вузькою 3. не стиратися активно при температурі +5 і нижче 4. гребучою 6. комфортною 7. з однаковою поведінкою асфальт - снігова жижа Вся решта залежить тільки від однієї прокладки, між кермом і седушкою. Лишилося вибрати між Нокіан хакапеліта 2, хакапеліта 4, Kleber Krisalp, Fulda Kristall Montero |
размер?
хакапеліта 4 не подходит под №3 через интернет будешь брать? |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 15:12. |