Горнолыжный Форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Amphibio Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Регистрация Главная Форум Новые Отчёты Биржа Транспорт Лояльность Поиск
СНЕГ : MOBILE : НАШ FACEBOOK : НАШ TWITTER : RSS : Горнолыжный Форум > Summertime > Summer sports > Електротранспорт
Summer sports адреналин +


Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме
Старый 20.09.2019, 15:56   #1 (ссылка)
Недавно на форуме
 
Аватар для McBodik
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Львівщина

Снаряга: якесь ге, тре міняти :)
Електротранспорт

Всім привіт!

У зв'язку з ростом популярності електротранспорту (електровелосипеди, самокати, моноколеса, гіроскутери...), думаю, ця тема буде цікавою і для власників і для тих, хто шукає собі "цяцьку".

Мабуть, весною тема була б більш актуальною, але в час міжсезоння (хоча є ті, хто катає і зимою ) можна поділитися відео, досвідом, підібрати собі щось до душі...

Коротко про себе і свій скромний досвід. Вже довгий час цікавлюсь темою електротранспорту.
Раніше хотів собі купити самокат, але у Львові дороги/тротуари не вав, бруківка, мало велодоріжок (хоча зараз їх стає все більше), і ще деякі нюанси... тож вирішив купити собі моноколесо.
Зараз вчусь їздити на чужому Ninebot One S2. Вчусь це гучно сказано, бо всього було 3 спроби по хв 20-30. Колесо не має "подушок", в перший день дуже притискав його до ноги, кістка досі болить, навчання зупинив
Якщо навчусь, планую купити собі Inmotion V8. Якщо це станеться — відпишусь про успіхи

P.S. Є зміст купляти електро-набір для велосипеда, чи краще продати звичайний і купити заводський електровелосипед?
  Share with Facebook Ответить с цитированием
+ Rain

Старый 20.09.2019, 17:03   #2 (ссылка)
Давно на форуме
 
Аватар для HappySkier
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Київ

Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018; HEAD Icon TT500, 2011-2012
Сам я на моноколесі не їжджу, але один мій молодий співробітник (зараз 23 роки) десь років з півтора назад придбав таке колесо і почав їздити на роботу. Я також не зміг пройти мимо такої нагоди і прокатався на ньому пару разів по кімнаті туди-сюди, тримаючись за столи (вони у нас з високими стіночками, щоб речі з них не падали). Чесно скажу, нібито я людина досить спортивна, але не пішло. Тобто відчув, що гепнуся десь нараз і добряче, перш, ніж навчуся. Враховуючи, що падати доведеться навіть не на сніг, а на асфальт, то результат може бути неприємний.
Не пройшло і трьох місяців, як цей хлопець зламав коліно. Причому на рівному місці, просто коли ставав на колесо. Оскільки треба спочатку ставати однією ногою, і тримати нею рівновагу якусь долю секунди, то в цей час виникає, як виявилося, виникає досить сильний крутний момент у коліні, і, якщо хтось не досить тренований, як мій співробітник, то має такий результат.
На мою думку, якщо у вас були проблеми з колінами раніше, то моноколесо не для вас точно. Якщо не було таких проблем, то варто окремо підкачати коліна.
Як для себе, то я точно дивився б у сторону електровелосипедів або електросамокатів класичних, у яких колеса спереду і ззаду, а не справа і зліва (правда ці називаються якось інакше, не пам'ятаю).
Не хочу нікого лякати і узагальнювати. Це всього-навсього одна історія.
  Share with Facebook Ответить с цитированием
Старый 26.09.2019, 09:50   #3 (ссылка)
Райдер-Байкер
 
Аватар для jurabike
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Ивано-Франковск

Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
Цитата:
Сообщение от McBodik Посмотреть сообщение
Всім привіт!

У зв'язку з ростом популярності електротранспорту (електровелосипеди, самокати, моноколеса, гіроскутери...), думаю, ця тема буде цікавою і для власників і для тих, хто шукає собі "цяцьку".

Мабуть, весною тема була б більш актуальною, а.....

P.S. Є зміст купляти електро-набір для велосипеда, чи краще продати звичайний і купити заводський електровелосипед?
Молодь чітко відслідковує тренди ... Я продаю велосипеди вже 20 років. В Європі ера е-байків наступила . Жирно і безповоротно. ВСе ! Електровелосипеди покрили всі стилі катання , від даунхілу до дитячих. З 2015 року всі бренди будують дилерівенти виключно на е-байках. З 15 року менегери грузять мене покупкою такого вела. Я довго впирався , що це для пенсів , телепузиків , лінивих, тощо. Я , як і всі , клеїв відмазки про ціну і хто то буде брати , що не на часі, що курс і теде. Так от , вже на часі , пофік курс і ціна . Люди хочуть комфорту і нових горизонтів . Минулого року я продав один ТурбоЛєво, цей вел відразу змінив ситуацію в Франківську і тепер він ніколи не буде таким як раніше. Ситуація в Європі така , що минулого тижня Specialized Europe отримав понад дві сотні турбоЛєво 20 року. Я неспішно вибирав з них один для себе , а вчора дивлюсь по складу , що їх залишилось 3-4 десятки. Я в шоці , "мій" вел теж продався , чергова поставка в середині жовтня , треба бронювати ))).
Був цього року ще на виставці CaravanSalon, там де все для карванерів . Так от ,там теж бум е-байків . Караванери масово пересідають на е-баки. Бо пенси , бо комфортно, бо ноги не болять ... Потестив там е-байк Specialized Turbo Vado. Це такий ровер для міста , має болотнички , багажник та освітлення. Враження космічні , та собі таки обрав трейловий двопідвіс з новою батареєю 700 Вт та на Фоксах . ))) Зверніть увагу , що про Фокси написав після батареї. Все це залізо стає другорядним, на першому плані вати, двигуни та прошивки чи додатки на телефон.
В березні наступного року я буду робити презентацію е-байків Specialized 2020 року в Івано-Франківську . Будуть новинки, буде тестовий турбоЛєво, будуть люди які вже катають на них понад 2 сезони, чай, кава та пончики. Якщо кому цікаво - запрошую . Якщо хто хоче придбати собі такий апарат - запрошую ще голосніше . Чому до мене ? Бо пораджу і продам як собі . Чому Specialized ? Бо він найкращий при конкурентій ціні . Повірте , я перепробував усі відомі бренди і порівняв їхні характеристики. Чому презентація так пізно ? Бо січень у нас "рамадан" , а на лютий в локації , де робитиму презентацію, вже немає вільних дат .
Нижче накидаю посилань та відео на ці вели . Укр версія е-сайту висить, тому кину з буржуйського.

Turbo Levo | Specialized.com

Turbo Kenevo | Specialized.com


Turbo Vado | Specialized.com

Turbo Como | Specialized.com

S-Works Turbo Creo SL | Specialized.com











Коли я вперше катнув на турболєво, то сказав лиш, що НЕ редбул надає крила . А Чеслав саме зараз тестить синьо-червоний лево з першого відоса в районі озера Гарда. Чекаєм на його враження .

про "матор-калєсо" : не катав, не знаю. Знаю що дуже дешеві горять , як і все ашановське. Чув про якісні варіанти. Коли придбаю і інсталюю - відпишусь.
  Share with Facebook Ответить с цитированием
Старый 26.09.2019, 11:50   #4 (ссылка)
Недавно на форуме
 
Аватар для McBodik
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Львівщина

Снаряга: якесь ге, тре міняти :)
Цитата:
Сообщение от jurabike Посмотреть сообщение
Молодь чітко відслідковує тренди
хех.. це швидше не про мене.. я не консервативно ставлюсь до трендів, але і купляти не буду тільки тому, що це тренд.

е - байк хочу для батька. він катається відносно багато. хоча він фізично досить здоровий - вік.. всякі болячки.. а рухатись треба.
відповідно цікавлять такі байки де "педалювати" треба, але щоб мотор полегшував цю справу. я так розумію - що майже всі е-байкий працюють за таким принципом. а от переробки - це вже як зробити?
  Share with Facebook Ответить с цитированием
Старый 26.09.2019, 12:01   #5 (ссылка)
Райдер-Байкер
 
Аватар для jurabike
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Ивано-Франковск

Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
в переробках є просто гашетка - давиш і їдеш . В брендовому - педалассист. Він допомагає їхати . Тобто якщо сам не крутиш , то вел їхати не буде . В ТурбоЛєво є такий собі паверметр - чим сильніше райдер давить на педалі , тим більше допомоги від велосипеда.
  Share with Facebook Ответить с цитированием
Старый 27.09.2019, 12:03   #6 (ссылка)
Всегда на форуме
 
Аватар для sasha
 
Сейчас: вне форума
Откуда: киев
Цитата:
Сообщение от jurabike Посмотреть сообщение
Якщо хто хоче придбати собі такий апарат - запрошую ще голосніше .
очень хочется ебайк. но к сожалению, есть два нюанса, которые не дают ему стать одни великом для всего:
1. не берут в самолеты (сам не летал, но на это часто жалуются, даже в укросегменте, те кто поют им оды). слышал, что сейчас некоторые конторы в европейских байкпарках предлагают аренду батарей. приезжаешь со своим велом, берешь батарею в прокат и гоняешь.
2. пока что большой вес. у меня главный стимул на следующие два сезона научиться летать. и лишние 8-9 кг на велике это явно проблема для того, у кого с азами еще не все хорошо.

Смотрю на спеш кенево или комменсаль мета павер или каннондейл новый. на который можно двухкоронку без потери гарантии влепить. Но пока только смотрю и облизываюсь, а заказывать думаю современный трейл или эндуро байк на 29 катках с 150-160 хода.

в целом, я даже не думал о них еще полгода назад, пока не подсел на видосы от EMBN.
  Share with Facebook Ответить с цитированием
Старый 27.09.2019, 19:03   #7 (ссылка)
Райдер-Байкер
 
Аватар для jurabike
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Ивано-Франковск

Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
Вага це питання часу . С-воркс вже виліз з 20 кг . Там, правда ціна в 13200 дол . За літак - ТАК , чув , є така ситуація. Так само можу допомогти з покупкою Enduro від Specialized. Нового чи попереднього.

  Share with Facebook Ответить с цитированием
Старый 30.09.2019, 12:15   #8 (ссылка)
Всегда на форуме
 
Аватар для sasha
 
Сейчас: вне форума
Откуда: киев
@jurabike, намагаюсь написати в приват, а там таке - jurabike перевищив максимальну кількість збережених ПП і не може отримувати нові ПП доки не видалить старі.
  Share with Facebook Ответить с цитированием
Старый 02.10.2019, 11:34   #9 (ссылка)
Райдер-Байкер
 
Аватар для jurabike
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Ивано-Франковск

Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
вичистив ящик , на хвилі замовив ще 3 е-байки . тепер очікую два сіті байки і два підвіси - карбоновий і алю

де брати гроші ???

Добавлено через 35 минут



а ось і двокоронка )
  Share with Facebook Ответить с цитированием
Старый 02.10.2019, 14:38   #10 (ссылка)
Всегда на форуме
 
Аватар для holodok
 
Сейчас: вне форума
Откуда: Кировоград

Снаряга: HEAD Integrale 007 170 .2014
Цитата:
Сообщение от jurabike Посмотреть сообщение
де брати гроші ???



а ось і двокоронка )
Осваивать мелкокустарое производство там по сути вопрос только в раме или нет
  Share with Facebook Ответить с цитированием
Ответ Есть непрочитанные страницы Главная Новые 


« Бокс | - »



Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 
Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск

Ваши права в разделе

При цитировании Горнолыжного форума на других ресурсах, активная ссылка на extreme.com.ua обязательна.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today007523618 (25%)42 (59%)11 (16%)
Yesterday197243435249 (34%)394 (54%)81 (12%)
Month3155820799967578598 (41%)9903 (47%)2298 (12%)

bigmir)net TOP 100

Спасибо ZCarot и **support.org за помощь! Вы - лучшие!