Summer sports адреналин + |
20.09.2019, 14:56
|
#1 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львівщина
Снаряга: якесь ге, тре міняти :)
|
Електротранспорт
Всім привіт!
У зв'язку з ростом популярності електротранспорту (електровелосипеди, самокати, моноколеса, гіроскутери...), думаю, ця тема буде цікавою і для власників і для тих, хто шукає собі "цяцьку".
Мабуть, весною тема була б більш актуальною, але в час міжсезоння (хоча є ті, хто катає і зимою ) можна поділитися відео, досвідом, підібрати собі щось до душі...
Коротко про себе і свій скромний досвід. Вже довгий час цікавлюсь темою електротранспорту.
Раніше хотів собі купити самокат, але у Львові дороги/тротуари не вав, бруківка, мало велодоріжок (хоча зараз їх стає все більше), і ще деякі нюанси... тож вирішив купити собі моноколесо.
Зараз вчусь їздити на чужому Ninebot One S2. Вчусь це гучно сказано, бо всього було 3 спроби по хв 20-30. Колесо не має "подушок", в перший день дуже притискав його до ноги, кістка досі болить, навчання зупинив
Якщо навчусь, планую купити собі Inmotion V8. Якщо це станеться — відпишусь про успіхи
P.S. Є зміст купляти електро-набір для велосипеда, чи краще продати звичайний і купити заводський електровелосипед?
|
|
|
20.09.2019, 16:03
|
#2 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Сам я на моноколесі не їжджу, але один мій молодий співробітник (зараз 23 роки) десь років з півтора назад придбав таке колесо і почав їздити на роботу. Я також не зміг пройти мимо такої нагоди і прокатався на ньому пару разів по кімнаті туди-сюди, тримаючись за столи (вони у нас з високими стіночками, щоб речі з них не падали). Чесно скажу, нібито я людина досить спортивна, але не пішло. Тобто відчув, що гепнуся десь нараз і добряче, перш, ніж навчуся. Враховуючи, що падати доведеться навіть не на сніг, а на асфальт, то результат може бути неприємний.
Не пройшло і трьох місяців, як цей хлопець зламав коліно. Причому на рівному місці, просто коли ставав на колесо. Оскільки треба спочатку ставати однією ногою, і тримати нею рівновагу якусь долю секунди, то в цей час виникає, як виявилося, виникає досить сильний крутний момент у коліні, і, якщо хтось не досить тренований, як мій співробітник, то має такий результат.
На мою думку, якщо у вас були проблеми з колінами раніше, то моноколесо не для вас точно. Якщо не було таких проблем, то варто окремо підкачати коліна.
Як для себе, то я точно дивився б у сторону електровелосипедів або електросамокатів класичних, у яких колеса спереду і ззаду, а не справа і зліва (правда ці називаються якось інакше, не пам'ятаю).
Не хочу нікого лякати і узагальнювати. Це всього-навсього одна історія.
|
|
|
26.09.2019, 08:50
|
#3 (посилання)
|
Райдер-Байкер
Зараз: поза форумом
Звідки: Ивано-Франковск
Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
|
Цитата:
Коментар від McBodik
Всім привіт!
У зв'язку з ростом популярності електротранспорту (електровелосипеди, самокати, моноколеса, гіроскутери...), думаю, ця тема буде цікавою і для власників і для тих, хто шукає собі "цяцьку".
Мабуть, весною тема була б більш актуальною, а.....
P.S. Є зміст купляти електро-набір для велосипеда, чи краще продати звичайний і купити заводський електровелосипед?
|
Молодь чітко відслідковує тренди ... Я продаю велосипеди вже 20 років. В Європі ера е-байків наступила . Жирно і безповоротно. ВСе ! Електровелосипеди покрили всі стилі катання , від даунхілу до дитячих. З 2015 року всі бренди будують дилерівенти виключно на е-байках. З 15 року менегери грузять мене покупкою такого вела. Я довго впирався , що це для пенсів , телепузиків , лінивих, тощо. Я , як і всі , клеїв відмазки про ціну і хто то буде брати , що не на часі, що курс і теде. Так от , вже на часі , пофік курс і ціна . Люди хочуть комфорту і нових горизонтів . Минулого року я продав один ТурбоЛєво, цей вел відразу змінив ситуацію в Франківську і тепер він ніколи не буде таким як раніше. Ситуація в Європі така , що минулого тижня Specialized Europe отримав понад дві сотні турбоЛєво 20 року. Я неспішно вибирав з них один для себе , а вчора дивлюсь по складу , що їх залишилось 3-4 десятки. Я в шоці , "мій" вел теж продався , чергова поставка в середині жовтня , треба бронювати ))).
Був цього року ще на виставці CaravanSalon, там де все для карванерів . Так от ,там теж бум е-байків . Караванери масово пересідають на е-баки. Бо пенси , бо комфортно, бо ноги не болять ... Потестив там е-байк Specialized Turbo Vado. Це такий ровер для міста , має болотнички , багажник та освітлення. Враження космічні , та собі таки обрав трейловий двопідвіс з новою батареєю 700 Вт та на Фоксах . ))) Зверніть увагу , що про Фокси написав після батареї. Все це залізо стає другорядним, на першому плані вати, двигуни та прошивки чи додатки на телефон.
В березні наступного року я буду робити презентацію е-байків Specialized 2020 року в Івано-Франківську . Будуть новинки, буде тестовий турбоЛєво, будуть люди які вже катають на них понад 2 сезони, чай, кава та пончики. Якщо кому цікаво - запрошую . Якщо хто хоче придбати собі такий апарат - запрошую ще голосніше . Чому до мене ? Бо пораджу і продам як собі . Чому Specialized ? Бо він найкращий при конкурентій ціні . Повірте , я перепробував усі відомі бренди і порівняв їхні характеристики. Чому презентація так пізно ? Бо січень у нас "рамадан" , а на лютий в локації , де робитиму презентацію, вже немає вільних дат .
Нижче накидаю посилань та відео на ці вели . Укр версія е-сайту висить, тому кину з буржуйського.
Turbo Levo | Specialized.com
Turbo Kenevo | Specialized.com
Turbo Vado | Specialized.com
Turbo Como | Specialized.com
S-Works Turbo Creo SL | Specialized.com
Коли я вперше катнув на турболєво, то сказав лиш, що НЕ редбул надає крила . А Чеслав саме зараз тестить синьо-червоний лево з першого відоса в районі озера Гарда. Чекаєм на його враження .
про "матор-калєсо" : не катав, не знаю. Знаю що дуже дешеві горять , як і все ашановське. Чув про якісні варіанти. Коли придбаю і інсталюю - відпишусь.
|
|
|
26.09.2019, 10:50
|
#4 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львівщина
Снаряга: якесь ге, тре міняти :)
|
Цитата:
Коментар від jurabike
Молодь чітко відслідковує тренди
|
хех.. це швидше не про мене.. я не консервативно ставлюсь до трендів, але і купляти не буду тільки тому, що це тренд.
е - байк хочу для батька. він катається відносно багато. хоча він фізично досить здоровий - вік.. всякі болячки.. а рухатись треба.
відповідно цікавлять такі байки де "педалювати" треба, але щоб мотор полегшував цю справу. я так розумію - що майже всі е-байкий працюють за таким принципом. а от переробки - це вже як зробити?
|
|
|
26.09.2019, 11:01
|
#5 (посилання)
|
Райдер-Байкер
Зараз: поза форумом
Звідки: Ивано-Франковск
Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
|
в переробках є просто гашетка - давиш і їдеш . В брендовому - педалассист. Він допомагає їхати . Тобто якщо сам не крутиш , то вел їхати не буде . В ТурбоЛєво є такий собі паверметр - чим сильніше райдер давить на педалі , тим більше допомоги від велосипеда.
|
|
|
27.09.2019, 11:03
|
#6 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: stumpy evo
|
Цитата:
Коментар від jurabike
Якщо хто хоче придбати собі такий апарат - запрошую ще голосніше .
|
очень хочется ебайк. но к сожалению, есть два нюанса, которые не дают ему стать одни великом для всего:
1. не берут в самолеты (сам не летал, но на это часто жалуются, даже в укросегменте, те кто поют им оды). слышал, что сейчас некоторые конторы в европейских байкпарках предлагают аренду батарей. приезжаешь со своим велом, берешь батарею в прокат и гоняешь.
2. пока что большой вес. у меня главный стимул на следующие два сезона научиться летать. и лишние 8-9 кг на велике это явно проблема для того, у кого с азами еще не все хорошо.
Смотрю на спеш кенево или комменсаль мета павер или каннондейл новый. на который можно двухкоронку без потери гарантии влепить. Но пока только смотрю и облизываюсь, а заказывать думаю современный трейл или эндуро байк на 29 катках с 150-160 хода.
в целом, я даже не думал о них еще полгода назад, пока не подсел на видосы от EMBN.
|
|
|
27.09.2019, 18:03
|
#7 (посилання)
|
Райдер-Байкер
Зараз: поза форумом
Звідки: Ивано-Франковск
Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
|
Вага це питання часу . С-воркс вже виліз з 20 кг . Там, правда ціна в 13200 дол . За літак - ТАК , чув , є така ситуація. Так само можу допомогти з покупкою Enduro від Specialized. Нового чи попереднього.
|
|
|
30.09.2019, 11:15
|
#8 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: stumpy evo
|
@jurabike, намагаюсь написати в приват, а там таке - jurabike перевищив максимальну кількість збережених ПП і не може отримувати нові ПП доки не видалить старі.
|
|
|
02.10.2019, 10:34
|
#9 (посилання)
|
Райдер-Байкер
Зараз: поза форумом
Звідки: Ивано-Франковск
Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
|
вичистив ящик , на хвилі замовив ще 3 е-байки . тепер очікую два сіті байки і два підвіси - карбоновий і алю
де брати гроші ???
Добавлено через 35 минут
а ось і двокоронка )
|
|
|
02.10.2019, 13:38
|
#10 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Кировоград
Снаряга: HEAD Integrale 007 170 .2014
|
Цитата:
Коментар від jurabike
де брати гроші ???
а ось і двокоронка )
|
Осваивать мелкокустарое производство там по сути вопрос только в раме или нет
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 1 | 10 | 22 | 8 (67%) | 3 (25%) | 1 (8%) |
---|
Yesterday | 0 | 2 | 149 | 384 | 82 (55%) | 64 (43%) | 3 (2%) |
---|
Month | 3 | 110 | 5122 | 16261 | 2642 (52%) | 2292 (45%) | 126 (2%) |
---|
|
|
|