Буковель отзывы, жильё, трансфер, цены |
25.12.2013, 10:08
|
#331 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: world
Снаряга: Armada Norwalk 189 , 2014
|
не могу не отметить героизм в длииинной дороге и преданность к любимому курорту автора
Я тож очень любил Буковель до перехода на широкие лыжики. Даже имею призовой ВИП скипас на 2012 г , по которому я честно откатал в последние 3 дня марта .
увы в последнее время наши пути разошлись
я НЕ ЛЮБЛЮ катать в шлеме
надоела долгая дорога с пересадками
и самое главное мне не нравится больше "тусовочный" чем г\л имидж зимнего курорта ,сравнимый с Ялтой
много людей и полное отсутсвие фрирайда... под креселками ездить без шлема ВСЁ ТАКИ НЕПРАВИЛЬНО и даже опасно ...хотя тогда в марте , когда людей не было вообще ,
было реально акуэнно
Я искренне желаю в Новом Году и дальше процветать курорту №1 в Карпатах и не останавливаться на постройке очередных колыб !!!
Надо , надо расширять Доброе место в Карпатах , ведь пару новых подъёмников в сторону Драгобрата , однозначно дали бы свежую струю в перенасыщенном Буке !!!
|
|
|
25.12.2013, 10:20
|
#332 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Желтые Воды
Снаряга: Salomon X-Kart 2012, Nordica NRGY H3, Babolat XS 105, Ardis Best, Garry Fisher Tarpon
|
Цитата:
Коментар від avb
Транспортный маршрут с Донецка до Буковеля с его стыковками по времени очень утомителен. Будем искать какие-то другие стыковки, чтобы удобнее добираться до Буковеля.
|
Мне из Ж.Вод на 400 км ближе, но тоже за 1 заход тяжеловато, лучше переночевать в Киеве. Пару раз везло ехать в неполностью загруженном автобусе самому на 2 сиденьях, но все равно тяжело. Остается одно - строить на Буке аэропорт "Нью Васюки" для дирижаблей и космических кораблей
Добавлено через 7 минут
Цитата:
Коментар від YuriyDobriy
пару новых подъёмников в сторону Драгобрата
|
В этот раз жили в Лазещине, вечерком сидели с хозяином коттеджа за рюмкой самогонки на местном жень-шене (радиола рожева) и его кумом - так поведали, что они хотят купить б/у креселку под договоренность на Говерлу, 9 км от автотрассы! Но, думаю, своих денег никому на такое не хватит, или под Приват ложиться, или еще под какой банк. Та ну и слава Богу, главное - двигаться!
|
|
|
25.12.2013, 16:20
|
#333 (посилання)
|
SoberSkier
Зараз: поза форумом
Звідки: Тернополь
Снаряга: Armada JJ 185 10/11;
Dalbello Blender 2011;
Tyrolia Peak 12 (11/12);
|
Мда, 20-22 декабря людей было навалом. Суббота - аншлаг. Не смотря на это, выходные удались, покатушки тоже. Порадовало то, что почти все (или даже все) подъемники работали. Встречи состоялись, только Ниромана в воскресенье не дождались, куда-то он прям пропал
Еще случайно встретил SkiFan внизу 16-ого, очень рад знакомству! Тст на ногах и форумный стикер на шлеме сразу кинулись в глаза
EZ, kotandrey, Avb, Bob Kneisll, SkiFan, Virtu, onzroad, рад был всех видеть, товарищи, до скорых встреч!
|
|
|
|
+
Sheridan, Rio, Jolie, EZ, kotandrey, avb, Virtu, Витек, dr_che, SkiFan, IgorUA, Niroman, Джигит, NBomb, Bob_Kneissl |
25.12.2013, 19:58
|
#334 (посилання)
|
Координатор Форума
Зараз: поза форумом
Звідки: Lviv, Ukraine
Снаряга: Dynastar Sweet Trouble, Atomic Race SL 10, Fischer Competition RC 4, боти Tecnica Viva Inferno Crush
|
Обіцяла настрочити пару рядків про минулі буковелівські вихідні 21-22 грудня. Загалом поїздка вийшла цікава, насичена і як завжди весела завдяки чудово підібраній команді. Враження постараюсь структурувати нижче.
Дорога
На Франківщині дорогу після літа таки непогано підлатали – пригадую, як влітку подорожували практично через усю область, так на кордоні із Львівською областю взагалі було бездоріжжя. Та й на Львівщині зараз стан доріг трошки кращий, ніж був влітку. Бічні ж дороги, наприклад, дорога на Ворохту з Татарова, залишають бажати кращого – як були ями влітку, так і залишились, ніхто нічого не робив. Загалом із Львова до Поляниці ми заїхали середнім за величиною бусом за 4,5 години. Це був рекорд у порівнянні із тим, як ми закривали сезон на Драгобраті цього року у квітні – тоді дорога за маршрутом «Львів-Драгобрат» займала 7 годин.
Прокати
Не вважайте за рекламу, однак в силу певної прив’язності буковелівських карток на прокат і тривалості акцій народ наш абонементи на підйоми купити встиг, а от із прокатом спорядження пролетів. Користувались прокатом лиж із мережі «Dzvin-Ski» на початку Поляниці (та є ще один такий же, правда, в центрі села, не плутати) – хлопці там дуже адекватні та оперативні, швидко реагують та працюють (кому треба, можу залишити телефончик: 050-437-40-32).
Катання і погода
З погодою дійсно повезло – незважаючи на доволі сирий і похмурий ранок із дрібним дощем, близько десятої дня небо розпогодилось і сонце світило увесь день, а після обіду ми навіть прилягли у шезлонги позасмагати.
Субота, ранок на нижній станції 14-го витяга:
Третя година дня, верхня станція 14-го:
В результаті я спалила собі фейс і він став схожим на польський прапор – білий верх, червоний низ.
У неділю ранок був дуже багатообіцяючим – сонячно, вітряно, однак в обід вітер нагнав хмари і небо затягнуло до самісінького вечора. Зважаючи на те, що сонце сховалось, одразу стало сиро і противно. Після обіду ми вийшли прогулятись по самій території Буковелю, досліджуючи цікаві місця; фото викладу нижче по тексту.
Наші погодні сайти, як і за часи совка, прекрасно передають прогноз за принципом «погоду на завтра переданим послезавтра». Все справдилось із точністю до навпаки – субота обіцялась бути похмурою і холодною, а була сонячною і теплою, а неділю мала бути сонячною і теплою, а була вітряною і похмурою.
Траси
Що приємно здивувало:
1. Підготовка трас дуже хороша – все таки навчились наші вуйки готувати траси, похвально.
2. Більшу частину ключових трас значно розширили – стало більше місця, люди перестали кучкуватись, стало більш місця для того, щоб розминутись.
З огляду на те, що частина трас зазнало так званої «реконструкції», у деяких випадках це значно розгрузило певні траси, наприклад, ту ж 14-ту. Однак в загальному проблема залишилась: люди об’їжджали крутий початок схилу, однак продовжували падати і збивати поруч «сусідів», на старій ділянці спостерігався аналогічний традиційний кегельбан. На 15-тій аналогічно – дуже насичений рух, всі летять, тільки й встигаєш крутити головою.
Нижні станції 8-го та 11-го витягів були окуповані чергами, на 16-му черг було набагато менше. Те саме можна сказати й про інші витяги – 1, 2, 12, 17. Особняком тут хіба що можна було виділити 5-й, де, знову ж таки повторюся, традиційно спостерігались величезні і широчезні черги. Загалом нічого дивного – це останні вихідні перед святковий новорічно-різдвяним сезоном, «Буковель» чи не єдиний курорт, що здатний прийняти, розмістити і обслужити величезну масу народу і чи не єдиний, де 100%-но є достатньо снігу для катання. Тому така навала народу на вихідні цілком обґрунтована.
Траси 11-го витяга, субота:
Ми знайшли свій спосіб проходити швидко чергу: ставали збоку черги, не лізли всередину (щоб не затоптали), просуваючись по сантиметрах між людьми, потихеньку «огороджували» свій простір то однією підставленою палкою, то другою, і таким чином потроху просувались до турнікету.
На горі, кафе на верхній станції 12-тки:
Що розчарувало: на 8-мках потраплялось каміння, котре треба було об’їжджати, аналогічна ситуація спостерігалась на 1-чці після 13-ї дня – дрібні камінці у нижній частині гори так і норовили потрапити під лижі. Також спостерігався «бетон» на тих трасах, що були розташовані на північних схилах; мені подекуди не вистачало гостроти кантів. Не зовсім зрозуміла, навіщо було робити стільки переїздів із 1-чки на 2-йку і навпаки.
Що сподобалось: 16-тка була просто ідеальною, незважаючи на те, що одну із трас не розчистили від снігу.
До обіду більшість трас були вже розбиті та у горбах – 15-й, 14-й, більш-менш 2-йка, камінці на 1-чці.
Панорама на територію комплекса із кафе на верхній станції 1-чки в обід:
У неділю вранці ситуація була дещо іншою, ніж у суботу – народу на трасах було набагато менше (я це пояснюю насиченим катанням у суботу та апрес-скі ввечері, коли люди до пізньої ночі зависають у саунах та барах), що сприяло більш комфортному катанню. Правда, до 11-ї людей на трасах і підйомниках суттєво побільшало, однак треба сказати, що частина із приїжджих таки збиралась від’їжджати додому у районі обіду (було помічено багато автобусів та автомобілів, що покидали території «Буковелю» у цей період). Тому не берусь сказати, що в неділю траси були такими ж завантаженими, як і в суботу.
На 8-му витягу вранці у неділю, внизу сноу-парк:
Панорама з верхівки 12-тки, неділя:
«Буковель» продовжує позиціонувати себе як центр підготовки різних видів спорту: на трасі 8А, відданій під сноупарк, проходили тренування і змагання ньюскуллерів та сноубордистів, а траса 5F була відведена для змагань дитячої школи сноубордингу, де дітки обох статей змагались між собою у слаломі у жорстких ботах та на довжелезних слаломних спортивних дошках.
Казуси на трасах
Це загалом тема окремого поста. Незважаючи на те, що я «Буковелі» не була досить давно, є речі, які там не міняються роками. Почну, напевне, із загальної характеристики усієї маси катальщиків.
1. Скі-кросери – люди, що валять на зігнутих ногах прямо по трасах, не повертаючи, збиваючи все на своєму шляху. Або ж по-нашому – лом звичайний бидлуватий. Таке враження, що ця категорія масово готується до професійних чи аматорських змагань із скі-кросу.
2. Звичайні новачки – плуг звичайний лякливий або тихохід. Шарахкаються від кожного шкребіння на трасі, оглядаються, час від часу падають. Небезпечні тим, що інколи неможливо передбачити їхні рухи на трасі.
3. Діти – це одна із самих небезпечних категорій – летять по трасах ака ломи, передбачити їх теж інколи тяжко, можуть непомітно підрізати та вискочити перед тобою у найневідповідніший момент.
4. «Ні риба, ні м’ясо» – люди, що нібито і вміють кататись, однак збоку це катанням важко назвати; так, соваються вниз, на прямих ногах, ріки висять.
5. Прогресуючі – люди, які трохи щось вміють і намагаються правильно стати, правильно прогнутись, правильно повернути і т.п. Не дуже багаточисленна категорія на жаль.
6. Профі – на жаль, за два дні таких людей я не дуже часто бачила на трасах.
Окремо скажу про бордерів – їх стало дійсно більше на курорті, причому мною було помічено ще зовсім юних діток по 8-10-12 років, які доволі вправно катались на своїх дошках (деякі діти були навіть на дорослих дошках, що вельми здивувало). Дорослі ж бордери в свою чергу доволі непогано катались і демонстрували непоганий рівень та свідомість поведінки на трасі, не совгаючись впоперек траси і не розлягаючись як тюлень по всій ширині у випадку падіння.
Трохи про «сіре інструкторство». Якби там не було, однак мені чомусь здалось, що адміністрація курорту на такий факт стало менше звертати уваги. Я бачила багатьох людей різного віку, які навчали своїх дітей, тримаючи учня на рівні витягнутих палок, попід руки. Особливо поширеним явищем таке навчання було у двох точках – на 14-му та 17-му витягах. На 14-тому здебільшого вчились дорослі, на 17-му – малі діти.
Прикладів правильного і неправильного навчання було достатньо. Одна мама, поставивши дитину між ногами, замкнула її перед собою двома витягнутими на відстані обох рік палками і потихеньку спускалась із дочкою на краю траси, нікому не заважаючи; це хоч якось, але все таки можна назвати адекватним навчанням дитини, не перелякавши її. Інша, цілком безшабашна мамаша без палок, обхопивши свою малу ріками, поперла із верхівки 17-го до низу, причому коли швидкість почала невпинно збільшуватись, мама із широко розкритими від жаху очима навіть не уявляла, як буде гальмувати; тато в цей час намагався наздогнати реактивну маму із дитьом. Кінцівка наступила неочікувано: мама, підстибнувши на горбку, не втримала малу, малу підкинуло на наступному горбку і дитина живописно розклалася прямо перед моїми лижами, зайшовшись із переляку диким плачем на весь схил. На мій крик «Що ж ви, твою мать, робите?» мамаша пропустила моя слова повз вуха, підняла із татом червону від крику дитину, та обоє поспішили щезнути із моїх очей подалі. Того вечора я бачила цю сім’ю ще раз на парковці 14-го витяга – вони мовчки йшли до машини, однак вираз очей цієї 8-ї дитини я буду пам’ятати ще довго…
Треба сказати, що курорт таки загнув ціни на навчання: діти до 6 років – 250 грн/год., повний курс (16 год.) 1200 грн з особи, половин курсу (8 год.) – 700 грн з особи, чверть курсу (4 години) – 400 грн з с особи (і це при групі 4-8 чоловік). Такі ж ціни і на дитячий табір. Немає нічого дивного, що батьки беруться вчити своїх дітей самі. А чим це закінчується, я теж надивилась: батьки, які самі сяк-так з горем пополам навчились спускатись, так само вчать своїх дітей, діти повторюють їхні помилки і коло замикається.
До чого я все це пишу: попри зміну часу, кількість людей, які дійсно добре катаються, на «Буковелі» не збільшується. Так, більшає людей у крутих шмотках, із крутими і дорогими лижами/бордами під пахвою, у дорогих окулярах та із дорогими рюкзаками, аксесуарами та ін., однак на прогрес самих катальщиків це ніяк не впливає. От чесно, таке враження, що на схилах одні туристи і початківці. Звідси випливає логічний висновок – повністю насолоджуватись катанням і атмосферою люди їдуть на інші курорти.
Харчування
Великий прогрес «Буковеля» в тому, що з’явилось багато закладів харчування на будь-який гаманець, що спрощує пошук нормальної кнайпи для перекусу та економить фінанси та час, не прив’язуючи тебе до дорого «Фільварку» чи супернесмачної та дорогої «Панорами».
Найдешевший варіант – це заклад швидкого харчування «Гуцуляндія» біля 1-го витяга; чимось нагадує асортиментом та інтер’єром «Пузату хату», тільки значно простіше. На одну людину перша страва і друга страва обійдеться в 50-60 грн. Також тішить наявність магазинів і невеличкого супермаркету.
Про особливості проживання я вже писала у відповідній гілці -
Буковель проживание 2014
Загальне
Загалом поїздка вдалася, компанія була чудовою, всі класно покатались і відпочили. Потусуватись із людьми з форуму не дуже вийшло, - пан Богдан мене познайомив із Женею Ez’ом, після чого я пішла засмагати на шезлонг, так як ноги після обіду терміново просили перепочинку. А у неділю після обіду ми з чоловіком пішли прогулятися територією «Буковелю» та придбати дочці подарунок з нашої поїздки.
Із тестів: нова куртка супер, дуже зручна, всі кишені дуже продумані (лише кишені на скіпас немає і це трохи розчарувало); маска «Oakley A-Frame Gretchen Bleiler» – це бест оф зе бест із всіх масок, які колись у мене були; після такого кута оглядовості та зручності на морді я реально не хочу нічого іншого, крім «Оклі» – всі решта масок в топку, свій «Сміт Херіес» вже буду продавати на тижні, так як . Ну і «Атоміки» не розчарували – суперова лижа, дуже маневрена, на ній ніби як на крилах, в повороти входить обалдєнно, лише, холера, я не встигла віддати її на сервіс, щоб канти поточили.
Так що поїздка вдалася, але самий жир сезону ще попереду – чекаємо снігопадів! Дякую усім, хто був зі мною цього вікенду, зняв сніготоксикоз та отримав масу позитивних емоцій!
|
|
|
|
+
Sheridan, Lom, kellis68, dudunyk, YuriyDobriy, CAESAR, Rio, narayan, murrena, Drunk3nSa1lor, dr_che, jurabike, Fazer Alex, Karmen, IgorUA, sdv911, Джигит, Rain, Kateryna, NBomb, A888, griig, Bob_Kneissl |
25.12.2013, 20:28
|
#335 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: HEAD SUPERSHAPE I.MAGNUM 2019 177cm
|
27.12 хтось буде?
|
|
|
25.12.2013, 20:42
|
#336 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: ELAN SL 165 (2008)
Salomon Q118 (2018)
|
Я буду катать до 29
|
|
|
25.12.2013, 22:02
|
#337 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: world
Снаряга: Armada Norwalk 189 , 2014
|
Цитата:
Коментар від Jolie
До чого я все це пишу: попри зміну часу, кількість людей, які дійсно добре катаються, на «Буковелі» не збільшується. Так, більшає людей у крутих шмотках, із крутими і дорогими лижами/бордами під пахвою, у дорогих окулярах та із дорогими рюкзаками, аксесуарами та ін., однак на прогрес самих катальщиків це ніяк не впливає. От чесно, таке враження, що на схилах одні туристи і початківці. Звідси випливає логічний висновок – повністю насолоджуватись катанням і атмосферою люди їдуть на інші курорти.
|
не в бровь , а в глаз
умничка Jolie , пишет всегда обстоятельно , со всеми мельчайшими подробностями и "схемами" , как при минимуме затрат хорошо покатать , обойти очередь , поесть и поспать
слушайте друзья , а чего в Буковеле так не любят детей ?
что это за безобразие считать 12 летнего ребёнка взрослым ?
что за отмороженные , далеко не "евро" цены на детские школы и садики?....напоминаю я своего 6 летнего Даню отдавал в 2 Австрийские школы на 6 дней по 4 часа с 1.5 ч перерывом на обед под присмотром инструкторов , в Брамберге за 150 Е , а в Циллертале за 170...
зато покушать и выпить можно практически везде и относительно не дорого
эту позитивную и аутентичную особенность Буковеля отмечают даже российские туристы ....
так и пишут типа катание так себе , зато колыбы с горилкой ЗЭ БЭСТ !!!
|
|
|
26.12.2013, 13:59
|
#338 (посилання)
|
Человек Скользящий
Зараз: поза форумом
Звідки: Odessa
Снаряга: Gecko Amplid, Hill Duke, Jah Bill and Love Marker
|
Ну что же, свозил называется коллег покататься.
Во-первых очень жаль, что не успел на встречу и не повидал форумчан. Добрался до места сбора аж в 14-30.
Во-вторых тому были причины, о которых хочу поведать и поездке в целом.
Буковель унылое гуано!! И подтверждение этому началось еще при бронировании гостинницы. Хотя выяснилось уже непосредственно перед выездом. Поддавшись уговорам бордера, который любит катать Буковель (это уже должно было насторожить) выбрали гостинницу у первого подъемника, называется "Марина". Надо отдать должное гостинница хорощая и персонал умнички. НО! Бронированием этой гостинницы занимается какая-то контора otdelbroni.com, помороженные мама не горюй. Недели две с ними решали по номерам, потом два раза уточняли, что приедем рано утром и уедем вечером. "Ок, приезжайте, ждем, тоскуем, все готово, приезжайте еще!" Сука, нет бы предупредить что поселение-выселение в 12, как везде, для чего и акцентировали внимание на том когда приезжаем. В итоге за них отдувался персонал гостинницы. И благодаря этим идиотам мы куковали до 12, пока не поселились и не вышли на гору.
И тут началось самое интересное. Я конечно в курсе что 95% человечества идиоты, но когда это стадо счастливых идиотов в количестве 200-300 человек стоит у тебя на лыжах и еще пытается пролезть побыстрее, вера в человечество тает на глазах.
Ладно хер с ним, следующий подъемник, та же история. Я уже безумно рад что приехал на Бук, а каталки еще и не было вообще-то. В результате этих странных движений я опоздал на встречу. Ок, первое впечатление сформировалось. Ну ладно, сегодня воскресенье, завтра все будет по-другому... По-другому стало, но впечатления это уже не исправило. Бук еще как-то можно катать, но только в будние дни, и только в хороший снег (наверное). Потому что каталка никакая. Трассы неинтересные в принципе, мне понравилась только одна под пятым подъемником вдоль бугеля и то наверно потому, что там не было чайников в тот момент. Черные трассы под 11 и 16 подъемниками вызвали скорее недоумение, чем интерес. 100-200 метровая "разгонка" и "тошниловка" к подъемнику. И тд и тп и тянет матерится Вообще Бук в сезон напоминает не г\л курорт, а базар какой-то: толпы, машины, шум, гам, грязь... И из всей каталки я в основном запомнил поездки на креселке. Отличные б...ь впечатления.
В общем на Бук только на майские закрыть сезон. И больше никак!
PS все это мое личное ИМХО, оставляю за вами право думать иначе
Востаннє редагував Niroman: 28.12.2013 о 11:59.
|
|
|
|
+
Gagaryn, Deimos, belka, Spin, avb, Tarassss, Gora, NBomb, tudor, Afis
:)
sdv911, Sheridan, dr_che, SkiFan, Fazer Alex, kvitkar |
26.12.2013, 15:25
|
#339 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: world
Снаряга: Armada Norwalk 189 , 2014
|
Цитата:
Коментар від Niroman
И из всей каталки я в основном запомнил поездки на креселке.
|
ну значит позитив был...
а мне только что звонил с 15 трассы мой партнёр по лесному бизнесу из Ровно ...
так прям кричит в трубку- БОМБА !!! Я ему куда мол деньги отсылать за доску , а он взахлёб прям , тут так классно !!!
Товарищ из Ровно , довольно состоятельный человек , не имеет своих лыж , и с друзьями , такими же "дядьками"- колыберами частый гость курорта уже как 4-ый год
Что примечательно , как я его не уговаривал съездить со мной в Тироль и посмотреть на НАСТОЯЩИЕ горы , он наотрез отказывается ....Говорит ".. шо я там буду робыть " , я ж не лыжник , мне и Буковеля забагато !!!
Так что каждому своё и менеджеры курорта №1 идут верной дорогой . Им вполне достаточно таких правильных клиентов !!!
|
|
|
26.12.2013, 16:50
|
#340 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: Line SickDay
Fischer Koa 110
Salomon X-Alp Explore
|
Как видно из последних отзывов о декабрьском катании в Буковеле, в основном все проблемы - не проблемы курорта, а проблемы его уникальности. Пока остальные курят бамбук из-за отсутствия снега, Буковель окупает инвестиции и получает доход. Альтернативы-то в Украине нет, как ни крути...
Тут по законам жанра должен прийти Pivoman и выразить несогласие та я и сама Тростян больше люблю, а кто-то - ПДБ, а кто-то Драгобрат, а кто-то... НО!.. короче, спасибо Буковелю за начало сезона и так держать!
З.Ы. заметьте, аналогичные наши вопли по поводу "Бук - зло!", "ни ногой!" и т.п. повторяются из года в год, особенно остро проявляясь в начале сезона, когда катать хочется, да негде. Как говорится, всем powder (c)
|
|
|
|
+
Sheridan, dr_che, avb, A888, MIC, Fazer Alex, kvitkar, Severin, TheGhost, игрес, Bob_Kneissl, Afis
:)
masik_i_ko, tudor |
Тут присутні: 2 (учасників - 0 , гостей - 2)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 0 | 0 | 37 (74%) | 11 (22%) | 2 (4%) |
---|
Yesterday | 0 | 3 | 79 | 220 | 78 (74%) | 26 (25%) | 2 (2%) |
---|
Month | 5 | 99 | 3799 | 12191 | 2349 (61%) | 1425 (37%) | 54 (1%) |
---|
|
|
|