![]() |
Ок. Давайте по черзі.
Корпоративна етика тут ні до чого, просто вмію радіти тому, що є Якщо інструктору зараз немає де кататись і навчати, то він поганий інструктор Я кожного дня знаходжусь як на мінному полі, переживаючи за себе і за учнів не через ширину трас, а через самовпевнених довбнів на схилах. Ви тут тиждень в сезоні, я тут весь сезон з ранку до вечора і мене все влаштовує. Може таки справа не в курорті? Додано через 1 хвилину Цікаво, як ім'я того інструктора?) |
його імя подруга просила не називати :secret: , а інструктор він гарний - і її поставив на лижі і її дочку за 1-2 дні ;)
так це ваша робота - ви і повинні бути у напрузі/ тонусі весь час , а нам це для чого ? ми відпочиваємо і немає бажання весь час на тих вузьких , розбитих трасах відхилятися від ломів і чайників . Підкреслюю - не ми НЕ можемо їхати по горбам - можемо , але не дуже цікаво ... а в нас час від часу влітали то ломи то чайники сзаду ... кому це потрібно чи цікаво :scared:? |
Ну добре, давайте знову зупинемось на тому, що кругом гарно і безпечно, тільки в Буковелі погано)
|
Цитата:
|
@witness, бачила вас на 12, ви дуже помітні на схилі)
А ви перед поїздкою не дивитеся прогноз погоди і дані про відкриті траси? Ну зрозуміло ж, що катання буде так собі ) Ви ж маєте достатньо досвіду, щоб передбачити і некомфортність трас в плюсову погоду, і велику кількість людей на трасах, і, відповідно, високий рівень травматичності. Погоджуюся з вами, що травматичність просто зашкалює (. Але, коли бачиш компанію з 0.7 Jim Beam в склі, а потім ще одну з Єгерем в руках прям під час руху по п'ятірці, то, може, не такий вже Буковель і винний?)) Як на мене, за таких погодних умов і при ситуації з електрикою, Буковель видає максимум. Зранку, годинки до 10-ої, траси в хорошому стані. В п' ятницю 5-ка була вапще прекрасна))) вмію радіти тому, що є (с) 😉 Фух, висказалася🙃 (але не впевнена, що готова продовжувати дискусію, бо задача не має рішення і, насправді, більше стосується сприйняття того, що нас оточує, а не окремо взятого курорту) |
@Kateryna , зараз скажуть, що Ви також працюєте в Буковелі...професійна етика і всьо такоє...😁
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
- ніхто особливо не додержується сухого закону ні у Альпах ні на Кавказі , але нічого такого там нема ( куча мала і повний розковбас після 2-3 годин після початку роботи трас ) - основна причина цього ( і супутніх травм ) - НЕдостатня кількість трас навіть для тої малої кількості лижників що приїхали :No: Цитата:
- тільки їх бажання скоротити витрати по максимуму ... а на клієнтів їм начхати :secret: Цитата:
- рішення просте : включати пушки , коли подається електрика ( це приблизно по 10-12 годин на добу ) не на 4-х трасах , а на 10-15 ... але ой-вей це ж такі втрати і скорочення гешефтів для власників Буки , що краще нехай вони там всі повбиваються :( |
@Witness ,Ви зараз серйозно? Тут останній раз морози були (сприятливі для роботи снігових гармат) за пару днів до НР. В той час гармати працювали на вже відкритих трасах і на тих, що планували відкрити згодом. Далі не бачу сенсу продовжувати цю тему. Ви у всьому шукаєте зраду...
|
- навіть коли був я на схилах ( з 9 по 13 ) ВНОЧІ були мінуса - можна було настрілювати потихеньку ... вдень + , коли їхали на кріселці 2-ки через траси 1-го підйомника , то бачили що траверси у снігу , трішки підсипати знизу і можна було 1-шу запускати .
Те саме з довгої у сторону 16-ї - лише внизу трохи підсипати треба було , я навіть хотів поїхати , але не хотів свій борд царапати , на прокатному може ї зїхав би :mosking: Памятаю раніше і весною на Буці були + , пушки працювали кожну ніч ... а зараз вони просто забили на це :secret: |
@Witness ,загугліть якось, за якої температури працюють снігові гармати)
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 10:24. |