![]() |
|
Буковель, 14.01
Щойно з Буковелю.
Народу відносно мало - черги лише на п'ятірці, чотирнадцядці - максимум хв. по 5, 7. На двійку - хвилин 3 десь, вісімка - моментами, теж пару хвилин, зранку та наприкінці дня черг не спостерігалося. На дванадцядку, одинадцятку, шіснадцядку - черг як таких не було. Були ще черги на тринадцядку - теж хвилин 5, принаймні в районі обіду. На сімку - черга велика - здалеку бачив, напевно хвилин з 10-15... Навіть на мій відносно чайниківський рівень катання малі черги дозволили зробити 32 спуски, причому почали кататися лише з десятої, і на вечірнє було зроблено лише три заїзди... Сніг - на відкритих трасах - досить нормально, навіть трошки притрусило трохи. Пушки надували чорні одинадцядки і шістнадцядки. Чотирнадцядка зверху - без традиційного льоду, але можна розціновати як маленький могул :-). Хоча, коли випадково завернув на закриту траверсу А (спуск зверху двійки на п'ятірку) - то лід на чотирнадцядці та "могул" на 14, двійці, етс - показався дитячим лепетом. Напевно пару днів там можна буде шукати легенький екстрім... Верх дванадцятки пару раз покривався туманом - навіть перед обідом змушений був звідтам втікнути - від гріха подалі.... На час вечірнього почав падати симпатичний сніг, людей хоч на двійці було багато - але з них вже мало хто хаотично падав, і можна було вже відриватися... На жаль - народ трохи спішив в дорогу, і прийшлося каталку зупинити... А, з приємних сюрпризів - на сімнадцядку вже навісили крісла, на верхній станції ніби не змонтовано лише сам з'їзд, на нижній станції - роботяги копошилися весь день. |
"Держгірпромнагляд тимчасово зупинив експлуатацію підвісної пасажирської канатної дороги в гірськолижному курорті "Буковель".
Метою цього є "запобігання травмуванню людей", повідомляє прес-служба Держгірпромнагляду. Як зазначається, 13 січня державні інспектори територіального управління Держгірпромнагляду по Івано-Франківській області проводили позапланову перевірку виконання раніше виданих приписів керівництву підприємства "Скорзонера" (яке володіє курортом "Буковель") в селі Поляниця Яремчанської міської Ради. Під час проведення перевірки було виявлено низку порушень норм охорони праці під час експлуатації нової змонтованої канатної дороги, які загрожували життю людей. А саме: не проведено комісійне приймання в експлуатацію канатної дороги, не надано паспорт на канатну дорогу, не проведено реєстрацію дороги в Держгірпромнагляді, на опорах дороги висотою більше ніж 15 метрів не встановлено захисні дуги. Під час експлуатації зазначеної канатної дороги та перевезення на ній відпочиваючих, на нижній станції проводились монтажні роботи з відкритими приямками, що суперечить нормам безпеки." Источник: Підйомник у "Буковелі" тимчасово закрили, бо він "загрожує життю людей" | Українська правда _Життя Кто знает, о каком подъемнике речь? |
Скорее всего речь идет о 5 подъемнике,
который поставили вместо бугеля. Не хочу выгораживать строителей, наверняка затянули с документацией. Но Госгорпромнадзор тоже красавцы! По роду деятельности сталкиваюсь со многими контролирующими органами и знаю сколько бумажек нужно принести и сколько под них нужно положить чтобы сдать объект. А по другому не получается! Без бумажки ты - к.....а! |
не п'ятий, а сьомий. Вчора працював.
пс. Здається, вчора працювали всі змонтовані підйомники. Сімнадцядка - монтаж ще не закінчено, ньюбугель на 5ф - опори ще не стоять... |
Цитата:
|
уффф, відкатались сьогодні, повернулись задоволені.
траси в середньому на 4. десь гірше, десь краще. малувато природнього снігу. перші 2-3 години катання дуже непогано (особливо вельвет на 5 синій), потім все розбивають, і починається екстрім по горбах і льоду. багато льоду на 5Н. на 12 взагалі зоопарк, лід, горби, ломи літають. Юрабайк їхав гарними дугами і був збитий, причому його лижі і палки розкидало по схилу, а лом навіть не впав, спокійно собі поїхав далі. на 13 працюють лише крайні траси (синя і переїзд на 22), сьогодні підйомник на деякий час виключали без пояснення причин, потім запустили знову. верх 14 - традиційно. траверси верху 14-тої відкриті, але абсолютно неготові, там можна поцарапати лижі. на 7 великі черги, на інших підйомниках - в межах 3 хвилин очікування. |
Вчора катав на Буці. Народу було чимало, але черг практично небуло. Все супер! Задоволений на 99%, -1% тільки тому що пошкрябав щойно забрані з сервісу свої мечі, а тут переїзд траверсний на 14, спочатку нормальний а потім просто ніби камаз викинув гравій. От тут я і прошмигнув, пізно було ставати, щоб канти не зірвати. От така історія, "було нє до смєха, когда я проехал".
Уявляю собі що буде завтра, народу наїде! Заходив сьогодні в маг. Адреналін, на прокаті ажіотаж дуже великий, розібрали майже все. Так що думаю, завтра чим пошвидше б добратися до Бука. Буду рулити! |
Всем привет. Вернулись домой, и как же хочется обратно)). Замечательное место Буковель. на момент нашего отъезда (15.01.10) все черные трассы были закрыты и на них усердно трудились пушки и "непослушные" лыжники )) трасса 2в (переезд с 2-ки на 5-ку) по-прежнему закрыт и работают пушки, но народ все равно туда едет (кто соскучился по родному Тростяну - вэлком, бугры намели качественные, с ледком :) ). Во время всего нашего прибывания каждый день по чуть-чуть подсыпало свежим снежком. Катались в основном на 11, 15, 16а, очень понравилось кататься на 5н. Поднимались на Долгую, но насладиться видами не получалось, все время был туман и то мелкий, то крупный снежок. Начало 14а и 5в - это капец полный, очень много людей, бугры,... такая себе куча-мала, но зато потом было симпатично так через лесочек проехать не спеша))). Про остальные переезды и трассы уже написали , не буду повторяться. Ну и конечно же завершением катального дня была вечерняя 2-ка, в свете фонарей был не так заметен ледок и ее разбитость после целого дня )). Впечатлений как для первого посещения Бука очень много, очень все здорово, как по мне, каталка на 4-5 ,даже скорее на 5 (если не сильно привередничать). Мне кажется, что Буковель для Украины - это подарок, для полной картинки немного не хватает конкуренции, но в целом отличное место!!
|
Января 15-го – день на Буке, первый раз после высокого сезона. О трассах. Практически на всех трассах участки с повышенной крутизной – корка-лед-бетон, а в ряде случаев все это скрыто под небольшим слоем снега. В основном трассы жесткие. Тем кто собирается в ближайшие дни - уделите внимание состоянию кантов снаряги :ok:. Кто давно на Буке и помнит вельвет который можно было найти даже к концу дня каталки, так вот его не найти уже к 10 часам. Бугры образуются быстро. Снег не держится на участках склонов с ледяной основой – сползает как песок. Скорее всего это результат прежних дождей и оттепели. Нужен более толстый слой снега на эту подложку. Радует, что целый день работает много пушек. Замечено, что крутили на холостых новый 17-й подъемник. Ратрачили 2B (переход с 2 на 5). На 5F снега всего около см. 10 неутоптаного, а рядом лежат опоры строящегося бугельного подъемника. Бетонные основания для них судя по всему уже сделаны. Такое впечатление, что если и все и смонтируют, то не раньше марта.
Фото строящегося бугеля http://i065.radikal.ru/1001/63/d2fa09613571.jpg Народу как всегда не мало. По дороге утром замечено большое количество авто с киевскими номерами, уезжающих с Буки (видимо связано с завершением праздников). Стоянка возле 5-ки уже в 9.00 как всегда заполнена. Места только на терраске и возле 14-го. На склонах людей традиционно в меру до 11.00. С 11.00 до 15.00 кучность увеличивается. После - ситуация разряжается. Уровень катающихся представлен в широком ассортименте. Вообщем картина среднестатистическая. Очереди на подъемники около 5 минут. А на 11-м, где я в конце концов бросил якорь, очередь отсутствовала. На 11 подъемнике http://s13.radikal.ru/i186/1001/0b/76b2740fc881.jpg Впечатления от каталки – собираюсь на следующей неделе снова ехать на Бук, не смотря на то, что чай в Фильварке 25 грн :mosking:. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 22:19. |