Буковель отзывы, жильё, трансфер, цены |
23.02.2011, 12:30
|
#761 (посилання)
|
-------------
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Völkl Bridge '11, Marker Squire Demo, Salomon Course Carbonlink
|
А можна пройти через звичайний турнікет з ВІПом, якщо черга на ВІП-турнікет більша?
|
|
|
23.02.2011, 12:32
|
#762 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: ARMADA JJ, Volkl Racetiger Speedwall SL R WC 2011, Merida TFS Trail 100-D
|
Можно
|
|
|
23.02.2011, 12:46
|
#763 (посилання)
|
-------------
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Völkl Bridge '11, Marker Squire Demo, Salomon Course Carbonlink
|
Мені, в такому випадку, не зрозуміло, чому черги на ВІП-проходах утворюються більші?
|
|
|
23.02.2011, 12:51
|
#764 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: K2 Seth
K2 Hell Bent
|
Цитата:
Коментар від MIC
Мені, в такому випадку, не зрозуміло, чому черги на ВІП-проходах утворюються більші?
|
а шо, я как лох, с ВИП картой через обычный турникет попрусь?
|
|
|
|
:)
wissem, MIC, cap, Karmen, Natusik, nek, klepakoff, edkh, dem, Albertowych, Wilson Payne, cluster, AndriyP, LASO, Влад2010, Зёбра, Yurik_7_, KIra, Neon |
23.02.2011, 12:59
|
#765 (посилання)
|
Теоретик кунг-фу
Зараз: поза форумом
Звідки: Народная республика 605-й микрорайон
Снаряга: ELAN Speedwave 12, 168 см.
|
В прошлом году на Школе у Чеслава были карточки с вип-проходом, которые не работали на обычном турникете. Может и в этом году есть такие? Но карта "вип бриллиант" ТОЧНО работает и на вип и на обычном турникете, проверял лично.
|
|
|
23.02.2011, 14:42
|
#766 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Цитата:
Коментар від igrus
наверное да
но вот заработать на нем..???, мне кажется, что бук что-то придумает, чтоб прибылью делились, не упустят и здесь своего
|
А ти порахуй. якщо ти в сезоні 30 днів відкатаєш - це 8 вихідних по 250= 2000 і 22 будніх дня по 190 = 2100, разом біля 4500 викладеш, якщо не купиш акційні абони. за акційні треба віддати 2500-3000. Значить навіть якщо не для заробітку, можна брати 1 віп на двох людей (це якщо за 5т.)
що стосується Віп проходу, то це не головне, на п'ятірці, я по віпу тІгрус хітрим ходіком :wink:, сіли в одне крісло.
|
|
|
23.02.2011, 21:52
|
#767 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Івано-Франківськ
Снаряга: Rossignol Bandit B2
|
Середа, 23-тє.
Приїхали близько 9-тої, дорога від Франківська нормальна, якщо не рахувати звичних ям.
Зранку кілька разів з’їхали по 5Н, нею ж закінчували день. Стан прекрасний, людей відносно небагато, за день майже не знищилась. Також багато разів спускались по 11С, на ній було мало людей, сама траса у відмінному стані. На відміну від 11В, чомусь туди постійно їхали лижники, що ледве тримались на ногах.
Інші траси, по яких катались, описувати не буду – все рівно вночі поратрачать, зранку все буде ідеально, а ближче до вечора на синіх і найбільш завантажених червоних (типу 15-тих) з’являться бугри та лід.
Катання просто супер, завдяки снігопадам за попередні два дні і хорошій підготовці трас. Кукі казала, що в понеділок-вівторок було набагато гірше, бо більшість трас не готували. Були дні могулу.
Черги великі до обіду, навіть на 17-му підйомнику. Знову здивувало, що на 16-му підйомнику черги більше, ніж на 11-му. Після обіду людей стало набагато менше, на 11-му стояли не більше 2-х хвилин, на 5-му – до 5 хвилин.
Зробив буквально кілька фото, не хотів витрачати час на фотографування в таку хорошу погоду.
2А в 9 ранку. Шикарний вельвет, розкатка інструкторів, мало людей, подушка BigAir спущена:
Вид з верху траси 11С:
14-та траса в 13:30. Людей небагато, зверху традиційні горби, ломи і чайники. Об’їзд з боку 15-тої працює.
Протягом дня іноді визирало сонце, але хмари були на вигляд досить сніжні. Синоптики обіцяють на завтра свіжий сніг.
|
|
|
|
+
Albertowych, zayou, cluster, LASO, Влад2010, vitalik0303, djuf, Константин, jurabike, Wilson Payne, wissem, Вован Сидорович, narayan, gopchuk, Джигит |
24.02.2011, 09:27
|
#768 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Харьков
Снаряга: Dynastar Exclusive Active Blue
|
Собрались семьей в Буковель с 11-по 17 марта (втроем). У кого есть какие-либо контакты по жилью,сбросьте в личку плз.
|
|
|
24.02.2011, 09:40
|
#769 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Харьков
Снаряга: K2 apache XTR,
+блэкайТи
|
Буковель проживание 2011
целая тема,так же есть рекомендации/контакты по жилью
|
|
|
24.02.2011, 22:28
|
#770 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Івано-Франківськ
Снаряга: Rossignol Bandit B2
|
сьогодні у четвер було більше людей, ніж у середу.
підготовка трас не дуже вразила. хоча завдяки природньому снігу бугри досить "приємні".
сподобалось, як їхав по буграх хлопець з лижного патруля. на схилі попросив його пояснити техніку, він показав, потім на підйомнику ще пояснив нюанси. на жаль, у мене мало що виходить, буду вчитись.
майже весь час катався на червоних 11-х, 11-тий підйомник радує відсутністю черги на ВІП-прохід, максимум чоловік 8, це перед обідом, коли на звичайні турнікети черга до 5 хвилин.
після обіду розсмішила група мажорів , які вперто стояли в черзі на ВІП-коридор, коли звичайні турнікети були вільні. підказав їм, що можна йти через будь-який турнікет, лише один послухав, інші подивились як на лоха і залишились стояти далі.
ЗІ. ями на дорозі стають все більше і більше... радує, що по області добре чистять, тоді як у самому Франківську ожеледиця.
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 2 | 10 | 23 | 9 (64%) | 5 (36%) | 2 (4%) |
---|
Yesterday | 0 | 3 | 147 | 468 | 83 (56%) | 60 (41%) | 5 (3%) |
---|
Month | 5 | 101 | 3807 | 12462 | 2363 (61%) | 1464 (38%) | 57 (1%) |
---|
|
|
|