![]() |
Дядьу Лом, не пийте шмурдяк в 36'-37' вiд панi Галi
купуйте в кооперацii звичайну казенку!))) |
Цитата:
1. Уменьшить угол закантовки опорной лыжи не вариант. 2. Делать более узкое ведение можно, но это уже "склеить ноги". Оно нужно на буграх или на тонком насте, но на вельвете неуместно. 3. Просто валить внутреннее колено к склону тоже можно, но тогда требуется передняя стойка чтобы разгрузить внутреннюю лыжу. В этой фазе движения я юзаю центральную равновесную или даже немного заднюю стойку, тогда есть бОльший прогиб лыжи и легче выполнить перекантовку за счет упругости лыжи. 4. "Фантом мув" от Харба тоже требует передней стойки. И шо делать? |
[QUOTE=Lom;327755]но не параллельные голени - таки моветон :) Если что, анатомически мне не нужен кантинг или другая подгонка ботинок. И решения как-от придумать не могу...
У 99.9% людей "X" (который обычно называют "A-Frame") возникает из-за отсутствия выравнивания (внешняя лыжа не держиться на канте и уезжает из-под них из-за физического являения которое Ron Lemaster называл "Platform angle" превышающий 90 градусов), у 0.1% он происходит от того что их с детства научили технике из 60х годов с преувеличенным завалом колена. Если вам не нужен кантинг или другая подгонка ботинок (вы это знаете из измерений на стенде или из маневров на снегу?), вы относитесь к этим 0.1%. Вам тогда в некотором смысле повезло потому в случае если это идет от ботинок, избавиться от этого техническими приемами практически невозможно. Но раз это просто закатанный приемто вам надо просто перестать это делать - леко и просто (это я с небольшой иронией так пишу). Просто забудьте уроки по заваливанию колена которые вам давали в далеком прошлом и voila! |
Цитата:
«Ваше питання дуже слушне! Технічні нюанси завжди відіграють важливу роль у навчанні, особливо в таких дисциплінах, як геометрія катання. Адже розуміння теорії допомагає краще контролювати рухи, удосконалювати техніку та уникати помилок. Але іноді практика "роби як я" теж може бути корисною, особливо на початкових етапах. Як ви вважаєте, який баланс між теорією і практикою є ідеальним?» |
@Mathematics, я не майстер, але думаю 20 на 80.
|
@Mathematics,
ви зарегіструватись на цьому ресурсі якраз в день моеі відпустки :)) два тижні до я попрацював 110 годин в буковель скі скулл, я рахую дуже успішно для себе як досвід, та для тих більше 30 учнів яки всеж поїхали за ті, в середньому, 3 години ;) .. тяжко але я вкусив те, шо може бути конвейер по навчання лижам просто пішиходів з ноля.. :) раніше я писав на цьому форумі догадки, фантазії, та деяки нароботки.. це теж шлях, але насправді все дуже просто.. :)) псіхология, педогогика і знання вже з розминки скільки часу треба.. як правило працює, але є ше не досконалість вибору моделі.. може з 100тим учнем все піде як слід, топто 2 години підготовки, а 3тья вже неспішне катання.. з деякими це працює.. ;) теорія в мене дуже проста ;) механики, моторіки, повтора набагато більше.. топто теория з методички відсотків 30, 70 % теорії власної.. практика вибудови головного багато більше, щоб практика керування, переносів, та кантування була найбільш меншою по часу для навчання. шо головне, без чого неможливий швидкий прогресс то вже бізнес, я і так на цьому форумі достатньо переписав зайвого, до чого люди не взмозі дойти самостійно, бо вважають зовсім інше головне, від чого треба стартувати.. та і методіка (доречі дуже і дуже непогана) букрвель скі скулл теж не безкоштовна. зараз монологі мої вже чогось і коштують.. мої всі учні розуміють що головне, і що їх стримує від хаосу 95% лижникив (яки не лижники зовсім, а люди в спорядженні) мої учні зі стажем 3 години набагато досвідчені простими, логічними, послідовними правилами досконалості ніж загальна маса суботних людей в споряджені на українських схилах.. п. с. якось піднімався на витягу №1 і прозрів.. в середу на схилі побачив людей з 20-25 яки в 90% контролювали швидкість.. полу плугом, плугом, зі просковзуванням, але їхали контрольно добре... це по тому, що навчаються.. не все ще в Україні загублено.. в нас є шанс навчитись, і бук скі скул в тому допоможе.. попит на навчання шалений, і в тому є надія.. ;) |
@igrus, Ти пішов на курси. Ок
А можна дізнатись в яку групу після відбору потрапив, та як здав іспит (С, c basic) просто цікаво, ага. |
У темі 1 додатків
Цитата:
це мій перший Вчитель, йому я дуже вдячний! ;) група в нас була сильніша за другі дві, в нас всі здали на С (перездавали теорію я і ше двое) на практиці в паралельних забув робити уколи, так як завжди був перший по проіздах на іспитах з трех груп :)) це грубейша помилка, але то, що проїхав все решта ОК то загалом по балам вийшло, що здав іспит.. ;) взагалі то я рахую, більше оцінки ставили як студент прогреснув на курсах, а не по його фінальних іспитних проіздах. мені сподобалось бути в команді, та працювати в такому майже стресовому режимі. це звичайно досвід, але 6 годин праці то можно казати в кайф, більше - стресс. но стресс виховує витривалість.. головне, шоб на учнях то не вітбивалось з поганої сторони.. ;) |
@igrus, фартануло вашій групі. На мою думку, кращий викладач на цешку.
|
Цитата:
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 03:17. |