![]() |
Педагогика обучения начининающих ГЛ
Цитата:
Цитата:
Тепер починає ЩОСЬ вимальовуватись. Основа - класика зі всіма атрибутами. Початок - навчання їзди на одній (зовнішній лижі) Продовжимо? |
"Початок" как по мне это... научить получать удовольствие от нахождения на склоне. Научить контролировать положение и скорость на склоне, правильно падать и не менее правильно подыматься:)! Строить учебную программу интересно (с элементами игры или развлечений) - зародить мотивацию к дальнейшему "развитию".
Катание на одной (внешней) ноге чуть позже :) |
Зразу питання.
Чи потрібен плуг для постановки на лижі? Сам вчився через плуг, потім довго від нього "тікав". Читав висловлювання щодо початку навчання через бокове "соскальзывание". І взагалі, з чого починати? |
Цитата:
Початок це: перший раз став на лижі, хочется їхати, але схил лякає, лижа на лижу залазить, шидкість лякає, ноги на вечір відвалюются :) Так що з приводу ПЛУГА? Чеслав казав можна.(ну провокатор я, А ШО ДЄЛАТЬ) :wink: |
з власного досвіду... коли мене ставили на лижі (рятувальники на тростяні) то починали з плуга але я ніяк неміг догнати як то тим плугом повертати :)) після того мені пояснили мінімально як повертати НЕплугом і повезли не верх тростяну :)) в результаті до мене дойшло шо і куда вже впроцесі
|
2 Roman111: По поводу необходимости плуга - мнения специалистов расходятся.
Методика обучения Международной Ассоциаци Инструкторов ISIA предполагает плуг как обязательный элемент программы. Полностью с этим согласен (как человек имеющий опыт обучения), но только с той оговоркой что плуг рассматривается не как горнолыжная техника или способ передвижения, а как отдельно взятый элемент причем наверное самый эффективно используемый начинающими горнолыжниками для контроля скорости и положения на склоне, а также экстренного безопсаного торможения. Также плуг в первые дни катания помогает развивать определенные навыки (назову это выдавливание переходящие в последующем в давление на лыжу) необходимые для техничного катания. Чтобы плуг не стал способом перемещения и техни кой катания начинающего, нужно брать не 1-2 часа инструктажа (за это время можно только научить стоять на лыжах, но никак не кататься) а несколько дней и ли курс. З чого починати? С хорошего инструктора :) |
2 Альбертович: Педагогика вообще размытый термин :) К одной и той же цели можно двигаться по разному... с разными ощущениями. Так вот в моем посте я акцентирую вниамние не на отдельно взятых навыках, а о мотивации к дальнейшему катанию на горных лыжах, которая закладывается с первых минут пребывания на склоне. Термин "получать удовольствие" подразумевает именно отсутствие страха или испуга и в результате закрепощённости. На первых занятиях инструктору в первую очередь необходимо правильно подобрать склон (уклон, ширина, сосотояние поверхности, наличие выката и т.д.), определить безопасность трафика, разобраться в психологическом типе обучаемого (при каких условиях информация будет усваиваться наилучшим образом)... то есть отдельно взятые тех элементы в самом начале не самоцель, а скорее результат правильного учебного подхода и методологии.
|
Цитата:
Є два шляхи (не рахуючі послуг інструктора), 1. вчиться як може, 1.1. і стає ломом, якщо швидкості не боїтся, 1.2. якщо таки швидкість лякає, буде збитий ломом (тому що їде по траверсі і дуже повільно) 2. вчится з допомогою друзів, які вже вміють катати. 2.1 якшо друг навчився по 1.1, ясно що получится 2.2 (От якраз для цього пункту і потрібна ця тема), стає нормальни лижником, початківцем, який ХОЧЕ піти в школу до легендарного Чеслава. |
Цитата:
|
Цитата:
Причем записывались на курсы говоря что опыт есть, а как оказывалось в последствии на лыжах никогда не стояли :) |
Щодо мотивації. Тут все залежить від людини. І тої, що вчиться, і тої, що вчить.
Перший раз я стоялана на лижах 5 років тому, влетіла в ялинки (2-3 рази), набила синяки і просто впала духом. Після чого зняла лижі і ходила пішки. Але я мала бажання. Другий раз було те саме 3 роки тому. Я мала те ж бажання. І тепер мені уже помагали - кричали "поверта-а-а-а-ай!". А як повертати - "осталось загадкою". Після чого мене залишили на спуску, я впала духом, зняла лижі ... і все те саме. І я перехотіла, і заріклася, що такими дурницями, як поїздки на лижі, я більше в житті не займатимуся. :scared: (і як я могла) Але й насправді, тоді я не зробила жодного контрольованого повороту. Одні ялинки face to face. Але люди знайшлися. Минулого року. 1 - Людина, яка мене вчила, хотіла мене навчити. Спершу він вислухав мою історію і перейнявся. Він просто знав, що я попала під вплив невдачі. А переконати мене - ой як тяжко. Я ж телець. І він вибрав мені лижі. Авторитетно заявив, що раз я так боюся тих лиж, будемо ставати не на лижі, а на блейди, а то не лижі :wink:. То зовсім інший знаряд. І тут моє протистояння пропало і з"явилася цікавіть - а раптом. 2 - Він не кричав "повертай", а пояснив як це робити. Між іншим з тими самими п"ятками. Зато просто. І я почала не їхати прямо в людей і ялинки, а повертати від них. Пройшов страх, що я не контролюю ситуацію. По суті - ніякої техніки, але контроль спуску. 3 - Він не пустив мене на схил. Змусив пішки підніматися на 100-200 метрів внизу траси і з"їжджати. І так поки не получилося хоч щось. 4 - Він не кинув мене на схилі навіть після перших успіхів, а катав зі мною всі два дні. Між іншим, він взяв такі самі блейди, щоб я не скаржилася на різницю. І він ловив фан :dance4: і тим самим дав мені зрозуміти, що слалом-гігант то не обов"язкова мета. 5 - В кінець другого дня я розревілася, що ще не темно і можна ще разочок. Ну один разочок. Ну будь ласточка. Не пустив. І той недобитий разочок залишився вічним. Я накактися не можу по сьогодні. За два дні моє уявлення було перевернуте. Мої пріоритети помінялися. За тиждень я уже купила собі чоботи і лижі. І тепер в мене все получається, а сама вишукую інфу про те як і на чому катати. Сама над собою працюю. Тому що в мені посадили маленьку лижну бомбочку. :dance4: І в школу, ясна річ, планую. Просто ще на нормальні лижі треба встати. |
Між іншим - забула розповісти.
Мене НЕ вчили їхати плугом. :D Отой мій "учитель", він чи то забув, чи то навмисно. Ясна річ, що зараз я вже вмію, але не користуюся такою "технікою". Абсолютно не маю звички розпаралелювати лижі. Дивлюся іноді люди їздять так соь: З ллугу поветрають одну лижу до другої: \/ -> \\ А потім назад в плуг: \\ -> \/ А потім в другу сторону: \/ -> // Мене чомусь таке дуже смішить :D. Я навіть навмисне попробувала - так незручно! |
Возвращаясь к нашим "баранам", я хочу почути рекомедації тому, ХТО буде навчати, яких помилок не робити, а не рекомендації тому хто хоче начитись самостійно.
|
Цитата:
Не вчіть відразу всім аспектам одночасно, типу відразу і ноги і руки, і коліна, і корпус - то затяжко, мені здається. Краще не акцентуватися на багатьох речах одночасно, бо відразу правильно не получається і так і завчається. |
Техника катания на горных лыжах. Безопасность. Советы. Виртуальная горнолыжная школа. Обучение.
почитай, много информации, может что и пригодится. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:40. |