Розмова за "всім ходити траси" в темі
Lom трошки недоречна. А мій пост буде взагалі зайвим в тій темі. Тому, хай краще буде тут.
Цитата:
Коментар від Spin
@Lom, может стоит начинать с чего попроще, с кисточек, чарликов?
|
Просто не можу не підтримати! Чому?
1. Тички для пересічного райдера майже не досяжні. Спробуйте проїхатись трасою, яку робили "не для вас"! Або, тре мати тички та уяву, як їх правильно виставити. І щоб перші не умикнули/позбивали поки ти ставиш останні. Або, тре опинитись в потрібний час в потрібному місці, а це дуже не просто.
2. Пересічного райдера тягне до тичок через звичайну цікавість. На кшталт "А що воно таке і що з цього буде???". Не пересічного, який впевнено і красиво виглядає на будь-якому схилі з будь-яким станом снігу тягне, як до нового горизонту "А щоб таке ще утнути?!". Але, для більшості це лишається одноразовою акцією через (див. п.1).
3. Звісно, "...мне кажется очень важным именно контакт вешка/райдер.". Але після того, як пройдено та узгоджено з основним інстинктом більш важливі етапи. Такі, як смерека/райдер, бук/райдер, опора витягу/райдер... ну і звісно райдер/райдер. От тому, краще хай отой чарлік(?) пропускає.
Тобто, якщо бути лаконічним: 1. Недоступність; 2. Недоцільність; 3. Небезпека.
Що підштовхує до логічного висновку. Ходити траси тре вчитись 1. Цілеспрямовано. 2. Довго та старанно. 3. Якщо можеш багато і прагнеш більшого.
А нам, пересічним райдерам, я б запропонував таку вправу(?) чи квест(?)... Для розуміння, хто що може та хто ким керує.
Для виконання нам треба взяти десь 100-120 метрів схилу середнього нахилу (десь, як 2А) та 5-6 смерекових гілочок (таких, що б за 40 метрів могли побачити на снігу). Гілочки втикаємо через умовні 20 метрів, строго вниз по схилу.
Умови такі: 1. Від першої до другої гілочки зробити один поворот, від другої до третьої — два, Від третьої до четвертої — три, і т.д. до кінця; 2. Зупинятись не можна; 3. Кожен поворот має виглядати умовно, як літера "С". Два повороти — як "S" і т.д. Тобто, амплітуда максимальна, положення лиж на зв'язці поворотів максимально наближено до перпендикулярного, відносно лінії спуску. Все!
Може здатись, що це дуже просто... Може бути... Але у мене, коли періодично це роблю, на "фініші" посмішка і тільки одне слово в голові... Ло-ша-ра!!!
Пробуйте! Потім розкажете враження! А може і покажете...
З.І. Шкода, що тему про траси підняли наприкінці сезону, коли всі вже думають "про інше"...