![]() |
Повільніше їхати і на зовнішній.
Уколи поки взагалі не робити, верх живе своїм життям, треба його заспокоїти, поробити оце Login • Instagram щоб відчути ангуляцію\сепарацію і поставити корпус |
Цитата:
В этот заезд времени поупражняться было совсем немного. HENRIK KRISOFFERSEN FREE SKIING - YouTube (первое упражнение) Катал это упражнение на 1С и пологой пятерке. Все получалось легко. Верх статично, акцентированный вход слегка в передней стойке с загрузкой внешней лыжи. Все на малой скорости. В плуге катал раньше как в приведенном видео и с более частой сменой направления (ускоренно). Попробую в ближайшую каталку снять на видео выполнение упражнений. Добавлю еще парочку. SKI Lesson: 3 Levels of CARVING - YouTube (8-54, 9-52, 13-37). Как дело доходит до свободного катания, то иду вразнос, особенно на синих. На крутяках жизнь заставляет быть более собранным. |
Цитата:
|
Цитата:
Сейчас ощущаю необходимость в разминке перед началом каталки. В разминку обязательно включу упражнения. |
2 січня відзначаю День Народження в Ельмі. День вдався.
Geburtstag Elm 20240102 - YouTube |
в таких горах дуже тяжко лишатися здоровим на протязі всього часу такого катання 🤔
соррі, но не можу казати неправду.. споглядати таке. ( |
Цитата:
|
я пишу, що бажаю за необхідне!
порада звернутися за допомогою до сертифікаційних спеціалістів. мені глубоко начхати кому, скільки років.. я бачу, що так не повинна їхати людина, яка викладає відео на спеціальному форумі це знущання над собою та моїми очима то моя думка, в інших може бути друга, яка тебе заспокое, на не дасть тобі щось змінити.. якщо тебе задовольняє вбиватися в такі роки, я не проти.. посто інших застерегаю від такої форми знущання над собою.. |
Шлях покращення довгий, а шлях регресу дуже швидкий..
Якщо почитати весь цей топік, то ще Анді там дуже корисні поради давав, не то що я ,своїм знахабством... Все написане в 16 сторінок нічого не варте тим,останнім відео.. там регресс повний, не розуміння всего, що людина хоче змінити.. Вона читає поради з харб гілки.. але де, в який вправі є таке швидке катання та виконання вправи на такий швидкості спуску ? Якщо є мита спускатися з гори, то всі ці роки та 16 сторінок коту під хвіст... Є проста площина розуміння ТЕХНІЧНЕ КАТАННЯ та тупих СПУСКИВ З ГОРОК. Не марнуйте час оточуючих, викладайте цілі своі. З Тото буде і поради.. |
@Skyclub ,
До речі, цікаво було б послухати від когось якесь обгоунтоване пояснення для чого палки ззаду, палки над собою і ось це все. В комюніті Харба ми це не розумієм взагалі. Але може я пропустив шось? |
біомеханіку ціх вправ пояснить той, хто розуміє на що націлена та вправа, та досконалий аналіз..
Але.. якщо навіть і росповів той лектор, то ученю теж треба це зрозуміти.. добрий лектор, хто пояснить та донесе.. багатий лектор, що зробить вигляд, що все гаразд, коли його не зрозуміли.. прийдеш в сл раз, і крапка.. |
Цитата:
в твоей витповіді є незначна анатомічна скадова, звичайно то вірно частково, але... але то десь відсотків 20 від розвернуті, більш глибше познавальноі вітповіді.. я думаю, що вона Любомира не задовільнить..:unknown: |
Цитата:
Додано через 1 хвилину я ж і кажу, ви вітповидаете дуже конкретно до того, шо начали крайний раз, а то є не обьемена відповідь ни широке питання ;) |
положення рук по відношенню к корпусу це вузьке питання в горнолыжний техниці?)))
нажаль це дуже вузьке бачення того, що існує насправді.. анатомична складова, біомеханична складова, складова балансу(частина біомех. скл.), складова нейрозвязку з ногами (еволюційна складова) та купа піддтекстів в тих складових.. в тебе тільки сепарація (ділення, незалежність) мае вплив.. це дуже скудно такі знання отримувати за такі гроші.. любий Цшник на буке перерахуе значно більше значень вправ, де руки утримуються в різних положеннях відносно корпусу лижника як для навчання катання, може це і норм информаціі, але для розуміння катання це дуже мало элементарних термінів, значень, дій, положень, та і в цілому на що націлені безліч вправ.. |
Цитата:
Розумна людина, Любомир, задала розумне та доволі конкретне питання "для чого ПАЛКИ СЗАДУ та палки над собою, та ось це все (схожі вправи з тієї групи)" Той, хто вчився хоча б у одній хорошій школі, а не у "ось це все":bad:, миттєво зрозуміє СУТЬ питання;) Палки над собою - виключно на стабільність корпусу і сепарацію у коротких. Пихатий тормоз , такий собі "Радмір Катчер" з Гудаурі, навіть Томаса обосрав, саме обосрав, за цю вправу:ROFL: "Інструктори С" Буковеля - тут взагалі дуже кумедний приклад, бо то блюдо швидкого приготування і вони вчать виключно плугу. То і питайте в них про плуг. А це питання поза межами їх компетенції. Чи я помиляюсь? Чомусь іншому в них вчать інструктори В, але для Бука це вже нєбожітєлі. Палки сзаду - хтось може пояснити, що малось на увазі? Я поясню - палка за спиною між локтями, друга палка на пузі, також повністю блокую корпус. "ось це все"- телевізор, приціл, поднос, палка на шиї+палка перед очима - все це вправи з тої самої групи - для малого радіусу. Також не для початківців, та також поза межами компетенції "інструкторів С Буковелю". Також є вправи з складними рухами руками -від 2 рухів хоч до 10, я робив до 5. На максимумі робляться з жонглюванням кеглями. Томас робить. Може вони і загадуються у методичці, яку Валєра колись обіцяв переглянути, а може і ні. Це ЧІТКІ та КОНКРЕТНІ відповіді на конкретне запитання. Це вправи ДЛЯ МАЛООГО РАДІУСУ на СТАБІЛЬНІСТЬ КОРПУСУ, РИТМ, та СЕПААРАЦІЮ. Що написав ведмедик коуч? "анатомична складова, біомеханична складова, складова балансу(частина біомех. скл.), складова нейрозвязку з ногами (еволюційна складова) та купа піддтекстів в тих складових.." Хтось може пояснити цей понос "складова нейрозвязку з ногами - еволюційна складова"? Може дідуся Дарвіна потурбувати? або Павлова? Або Канта, Юнга та Фройда? я за Фройда:oops: Може відомий психіатр і пояснить ведмедику, що у коротких поворотах та довгих геть різні приорітети, а тому і геть різні вправи. До речі, які саме вправи і для чого може порекомендувати ведмедик коуч? І які з них він сам робив, хоча б один раз? В мене безліч відео, як це роблять мої УЧНІ:secret: |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 00:29. |