Все на Красії просто супер! І гора, і сніжок, і підйомники, і траса. Постарались і матінка природа і власники. Прям Центр Європи!
... поки не стикнешся з некомпетентністю, нечесністю і хамством персоналу...
Ми не брали абонементів поскільки не планували бути там довго. До кінця по сумі вийшло на одне, АЛЕ довелось багато спілкуватись з касирами. Спочатку нам запропонували користуватись однією карточкою, покласти на неї всю суму. Нема питань. При кожному наступному приході в касу з проханням покласти на карточку енну суму з нас намагались здерти ще 10 грн. Просте питання "а за що?" ставило суму на місце. Цікаво, скільки людей за день не перепитають, не звернуть уваги і заплатять?
А останній прихід у кассу - то був справжній цирк. Нашу карточку чудовим образом перетворили на абонемент на 1 людину на цілий день. (до початку дії післяобідніх абонементів залишалось 15 хв, біля каси вже вишикувалась черга за ними). Чоловік пройшов, а я ... мусіла повернутись у кассу з проханням замінити карточку на звичайну, з грошима. Касирша заявила що нічого зробити не може, що робити мені - не знає і що я намагаюсь відібрати гроші у її дітей. Я попросила покликати начальника. Намалювались 2 мужика, які хором розказували мені шо я постраждала ізза власної тупості, бо не сказала "дайте 6 підйомів", а попросила поставити на карточку 150 грн, а "це не банк і касирша фрази поставити гроші на карточку не розуміє". Добре, касирша - Еллочка Людоєдка, це вияснили. Що робити далі? Далі вони мені сказали що я отримала річ набагато кращу ніж хотіла, і якщо ми хочемо кататись двоє то я можу придбати ще 1 таку карточку (150 грн), або на кожному підйомі чекати 9 хвилин поки система пропустить наступного разу. Звичайно цей варіант мені не підійшов. Тоді "начальник" запропонував віддати цю карточку за 100 грн і купити те що мені треба. Тобто доплатити ще 35 грн. Вобщем сварились ми хвилин 20, касирша декілька разів з усієї дурі хлопнула на мене вікном, потім вони довго радились і нарешті віддали мені мою карточку з 125 гривнями на рахунку.
Дуже шкода що всі старання організаторів розбиваються об безвідповідальність персоналу, це біда всіх пострадянських країн. Я обовязково приїду туди ще, бо так усе - супер, і куплю абонемент навіть якщо піднімусь лиш 1 раз, просто щоб по мінімуму мати справ з персоналом, я буду знати що це є плата за те щоб некомпетентність і хамство не зіпсували мені відпочинок.
|