![]() |
Вопросы по двухподвесу
Решил создать такую тему именно у нас на форуме.
На львовском веломаксе в почёте всякие КК-велики, с вопросами про двухподвес - засмеют. Пытаюсь определиться с надобностью такого велика, а именного "злого" двухподвеса для даунхила и т.д. Так как никогда с такими великами не связывался, понятия не имею, нужно оно мне или нет. запостите сюда пожалуйста, кто какой двухподвес юзает=) интересно именно условия юзанья и места катания...ну и, по возможности, где покупали байк. катаюсь я на вот таком Gary Fisher Mullet, для агрессивной езды по городу хватает, а вот на Тростяне как то не очень... http://www.comparestoreprices.co.uk/...-2006-bike.jpg п.с. тапками сильно не бейте за ламерскую тему, я не силён в двухподвесах=))) статьи в нете читал, но интерсено мнение живых людей=))) |
типу якось так :
№1 танк для даунхіла , вага 19-26 кг, ходи 180-220 мм по прямій майже не їде , уверх ващще ніяк №2 для всего абл ендуро-олмаунтін, вага 16-18 кг , хід 150 мм по прямій уже їде , вниз з радістю , уверх теж їде нормально №3 крос-кантрі , вага до 15 кг, хід 100 мм короткохідна підвска з радістю "ковтне" всі камінчики\ямки по прямій летить, увер з радістю вискоче, вниз без фанатизму останній рік я катав на Санта Крузі НОМАД для Карпат годиться і на ендуро і на ДХ , а от в Криму мені хотілося більше ходу підвіски. http://photofile.com.ua/photo/jurabi.../152224578.jpg купити вел можна будь-де але великі мережеві магазини восени роблять серйозні "зливки".на ебеї невигідно бо ціна в 2 тищі дол і вага в 20 кг дико здорожчують доставку і мито. |
як я розумію мій варіант то є №2
для всего абл ендуро-олмаунтін, вага 16-18 кг , хід 150 мм по прямій уже їде , вниз з радістю , уверх теж їде нормально я взагалі не аматор затяжних підйомів на велосипеді. Перевали люблю тільки за дорогу вниз=) Добавлено через 2 минуты тростянівська к5 далась дуже важко в плані швидкості, великі брили та колії на дорозі змушували вигальмовувати на повну, при незначних стрибках та приземленнях велосипед веде заднім колесом у бік, постійне відчуття нестабільності на швидкості. |
для Тростяна та Захар Беркута можу порадити Спешалайзед БігХіт чи щось подібне. Цей диван ковтає не ямки та камінчики а карпатські коліі та валуни розміром в метр.
Я на такому їздив позаминулий сезон, мегаТАНК |
2 jurabike: Про ДХ байки - не буду сперечатися, бо не знаю. А про Ендуро-АМ і особливо про КК байк - ти перегнув з вагою. :)
Реальна вага КК підвіса, щоб добре їхав - 11-14 кг. А якщо брати обмеження підвіски до 100мм - до 13 кг. Я збирав вагою менше 11 кг бег ультрадорогих деталей. А в 13 кг - взагалі можна на рівні SLX-XT зібрати. Так само і про Ендуро-АМ. У мене зараз зібранро 130/130 вагою менше 12 кг. Накинемо 1,5 кг на 20мм ходу спереду і ззаду. Реальна вага вийде: 13-16 кг. Уж ніяк не 18. :) А при цій вазі вже можна і їхати. :) Мій Rocky Mountain мало чим поступається в швидкості КК підвісу, особливо якщо підвіску заблокувати на 90/90. :) ІМХО 2 Rain: Тобі потрібно визначитись, що саме ти хочеш від байка. В цій же категорії "№2" буде достатньо сильно відрізнятися поведінка при 130/130, як у мене, і 150/150, як написав jurabike. Чим більше подобається крутий спуск - тим більше хід підвіски. Чим більше крутиш вгору, чи по прямій - тим менше. :) |
2 Scaramouch
по №2 , мій НОМАД важив 15 200 на швальбах а по №3 я просто взяв з вітрини Харо Sonix і зважив - 14 500. Тому я й дав максимальні цифри. Звичайно , що можна зібрати лайтовий кастом але це вже інша цінова категорія. |
от велосипеда нужно стабильное поведение при спусках по таким трассам как к5 на Тростяне. Я осознаю, что на двухподвесе даунхильном вверх педали не покрутишь. Мне это и не нужно, так как затяжные подъёмы не люблю.
для трассовых поездок есть Мерида Калахари, для агрессив-стайл есть Герифишер. Двухподвес нужен для спусков по бездорам и небольших переездов (например проехать от Славского до Захара Беркута). |
народ, что скажете про рамы Магеллан? Бюджетные вроде...
http://www.bombastic.hu/Magellan_Vega_DH_2006.jpg |
неплохая, в принципе, рама. Задняя подвеска, аля норко, не "дубеет" при зажатом заднем тормозе. главное с размером не ошибись :)
|
Цитата:
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 15:58. |