МТБ территория двухколёсный адреналин |
09.04.2010, 15:48
|
#1 (посилання)
|
extreme.com.ua
Зараз: поза форумом
Звідки: extreme.com.ua
Снаряга: вдома
|
Вопросы по двухподвесу
Решил создать такую тему именно у нас на форуме.
На львовском веломаксе в почёте всякие КК-велики, с вопросами про двухподвес - засмеют.
Пытаюсь определиться с надобностью такого велика, а именного "злого" двухподвеса для даунхила и т.д.
Так как никогда с такими великами не связывался, понятия не имею, нужно оно мне или нет.
запостите сюда пожалуйста, кто какой двухподвес юзает=)
интересно именно условия юзанья и места катания...ну и, по возможности, где покупали байк.
катаюсь я на вот таком Gary Fisher Mullet, для агрессивной езды по городу хватает, а вот на Тростяне как то не очень...
п.с. тапками сильно не бейте за ламерскую тему, я не силён в двухподвесах=)))
статьи в нете читал, но интерсено мнение живых людей=)))
|
|
|
09.04.2010, 16:04
|
#2 (посилання)
|
Райдер-Байкер
Зараз: поза форумом
Звідки: Ивано-Франковск
Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
|
типу якось так :
№1 танк для даунхіла , вага 19-26 кг, ходи 180-220 мм
по прямій майже не їде , уверх ващще ніяк
№2 для всего абл ендуро-олмаунтін, вага 16-18 кг , хід 150 мм
по прямій уже їде , вниз з радістю , уверх теж їде нормально
№3 крос-кантрі , вага до 15 кг, хід 100 мм
короткохідна підвска з радістю "ковтне" всі камінчики\ямки
по прямій летить, увер з радістю вискоче, вниз без фанатизму
останній рік я катав на Санта Крузі НОМАД
для Карпат годиться і на ендуро і на ДХ , а от в Криму мені хотілося більше ходу підвіски.
купити вел можна будь-де але великі мережеві магазини восени роблять серйозні "зливки".на ебеї невигідно бо ціна в 2 тищі дол і вага в 20 кг дико здорожчують доставку і мито.
|
|
|
09.04.2010, 16:10
|
#3 (посилання)
|
extreme.com.ua
Зараз: поза форумом
Звідки: extreme.com.ua
Снаряга: вдома
|
як я розумію мій варіант то є №2
для всего абл ендуро-олмаунтін, вага 16-18 кг , хід 150 мм
по прямій уже їде , вниз з радістю , уверх теж їде нормально
я взагалі не аматор затяжних підйомів на велосипеді. Перевали люблю тільки за дорогу вниз=)
Добавлено через 2 минуты
тростянівська к5 далась дуже важко в плані швидкості, великі брили та колії на дорозі змушували вигальмовувати на повну, при незначних стрибках та приземленнях велосипед веде заднім колесом у бік, постійне відчуття нестабільності на швидкості.
|
|
|
09.04.2010, 17:32
|
#4 (посилання)
|
Райдер-Байкер
Зараз: поза форумом
Звідки: Ивано-Франковск
Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
|
для Тростяна та Захар Беркута можу порадити Спешалайзед БігХіт чи щось подібне. Цей диван ковтає не ямки та камінчики а карпатські коліі та валуни розміром в метр.
Я на такому їздив позаминулий сезон, мегаТАНК
|
|
|
09.04.2010, 18:24
|
#5 (посилання)
|
Shut Up and Ski
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Skis: Elan SLX WC, Elan777, Salomon Quest115, Elan1111 |
Bikes: Specialized S-Works Epic, RM ETSX70
|
2 jurabike: Про ДХ байки - не буду сперечатися, бо не знаю. А про Ендуро-АМ і особливо про КК байк - ти перегнув з вагою.
Реальна вага КК підвіса, щоб добре їхав - 11-14 кг. А якщо брати обмеження підвіски до 100мм - до 13 кг. Я збирав вагою менше 11 кг бег ультрадорогих деталей. А в 13 кг - взагалі можна на рівні SLX-XT зібрати.
Так само і про Ендуро-АМ. У мене зараз зібранро 130/130 вагою менше 12 кг. Накинемо 1,5 кг на 20мм ходу спереду і ззаду.
Реальна вага вийде: 13-16 кг. Уж ніяк не 18.
А при цій вазі вже можна і їхати. Мій Rocky Mountain мало чим поступається в швидкості КК підвісу, особливо якщо підвіску заблокувати на 90/90.
ІМХО
2 Rain: Тобі потрібно визначитись, що саме ти хочеш від байка.
В цій же категорії "№2" буде достатньо сильно відрізнятися поведінка при 130/130, як у мене, і 150/150, як написав jurabike.
Чим більше подобається крутий спуск - тим більше хід підвіски. Чим більше крутиш вгору, чи по прямій - тим менше.
|
|
|
10.04.2010, 07:42
|
#6 (посилання)
|
Райдер-Байкер
Зараз: поза форумом
Звідки: Ивано-Франковск
Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
|
2 Scaramouch
по №2 , мій НОМАД важив 15 200 на швальбах а по №3 я просто взяв з вітрини Харо Sonix і зважив - 14 500. Тому я й дав максимальні цифри.
Звичайно , що можна зібрати лайтовий кастом але це вже інша цінова категорія.
|
|
|
12.04.2010, 09:20
|
#7 (посилання)
|
extreme.com.ua
Зараз: поза форумом
Звідки: extreme.com.ua
Снаряга: вдома
|
от велосипеда нужно стабильное поведение при спусках по таким трассам как к5 на Тростяне. Я осознаю, что на двухподвесе даунхильном вверх педали не покрутишь. Мне это и не нужно, так как затяжные подъёмы не люблю.
для трассовых поездок есть Мерида Калахари, для агрессив-стайл есть Герифишер. Двухподвес нужен для спусков по бездорам и небольших переездов (например проехать от Славского до Захара Беркута).
|
|
|
25.06.2010, 10:47
|
#8 (посилання)
|
extreme.com.ua
Зараз: поза форумом
Звідки: extreme.com.ua
Снаряга: вдома
|
народ, что скажете про рамы Магеллан? Бюджетные вроде...
|
|
|
25.06.2010, 11:31
|
#9 (посилання)
|
безстатусный
Зараз: поза форумом
Звідки: Мукачево-Ужгород
Снаряга: Elan gsx race 182.
Fischer RX Fire 165 2007,
Kellys Wandall,
Santa Cruz v10
|
неплохая, в принципе, рама. Задняя подвеска, аля норко, не "дубеет" при зажатом заднем тормозе. главное с размером не ошибись
|
|
|
25.06.2010, 11:40
|
#10 (посилання)
|
extreme.com.ua
Зараз: поза форумом
Звідки: extreme.com.ua
Снаряга: вдома
|
Цитата:
Коментар від DeepSilent
неплохая, в принципе, рама. Задняя подвеска, аля норко, не "дубеет" при зажатом заднем тормозе. главное с размером не ошибись
|
Дип, а можно подробней на счёт "не дубеет", в смысле, схему процесса. Бывает так, что дубеет?
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 2 | 2 | 41 (67%) | 1 (50%) | 1 (50%) |
---|
Yesterday | 0 | 2 | 136 | 315 | 130 (70%) | 52 (28%) | 3 (2%) |
---|
Month | 3 | 109 | 5103 | 16172 | 2682 (53%) | 2279 (45%) | 126 (2%) |
---|
|
|
|