Оскільки можна написати багато букв напишу своє бачення такого магазину.
Отже почнемо із:
-асортимент:
має бути в обсязі який потребує споживач хоча би в мінімальній кількості, а то переважно в таких магазинах тільки картинка із характеристикою і можливість заказати (хоча пише що є в наявності)
Ще розділи з акційними пропозиціями, та товару який є новим в магазині, тобто перед тим його не було.
- щодо дизайну
: має бути золота середина в міру розмальований , але і не скучний, бажано на хорошому домені щоб швидко грузився, також важив не багато по трафіку, без вспливаючої реклами, якщо реклама краще збоку знизу і тд., картинки якщо на те піде.
щодо меню має бути чітко розміщене по категоріям, в ідеалі з невеликою картинкою, щоб довго не шукати по тексту чи алфавіту , мотнув і попав зразу на що треба. Також чітка інформація про наявність товару, його розміри ,коляри, розподіл по призначенню,можливість переглянути відзиви про нього, фото та відео, тощо. Можливість відсортувати товар по брендам та інформацію про них.
контактирования с менеджерами:
Контакти через скайп, асю, онлайн чат, емейл, , не враховуючи телефони мобільні стаціонарні і тд.
оплаты::ok:
оплата картами, банківськими переказами, електронними грошима , ну і налічкою на карту привату чи тп.
Також розділ де розписано чітко і конкретно всім зрозумілою мовою, умови доставки та її види, так сам про оплату.
доставки:
Із великого горе опиту доставок із інет магазинів із останніх місяців:
В місті представництві інет магазину, наявність курєрів для доставки на офіс, додому.
Мега хороша домовленість з перевізниками по Україні, для доставки товару в належному вигляді. Чим швидче тим краще.
Чітка обмаркована упаковка.Наявність всіх супроводжуючих документів, + контактні дані.
Такою система контролю за оформленим заказом ,тобто його статус, оформлений ,упакований ,відісланий чи тп.
Тепер напишу чому:
по 1 пункту не завжди у всіх є час займатися подорожами по місту особливо у великих містах, це займає багато часу і не дуже комфортно.
по 2. саме магазин має забезпечити хороший стан покупки після перевезення, переважно магазини здали товар на доставку, його там угробили чуток в кращому випадку і він приїхав до вас в поганому вигляді в кращому випадку.В більшості це ставлення персоналу до своєї роботи.
Наведу приклад купив в інтернет магазині пейнтбольні шари, заказав проплатив відправили,сума не велика , але все таки, гроші з неба не падають, ящик не був достатньо промаркований та без значків,погано спакований, приїжає до мене, весь помнутий побитий, подертий, відкриваю коробку а там вже шаріки "квадратні", і нікого немає виноватого оскільки магазин відправив цілісно, а перевозщик до недостатньо промаркованого товару так і ставився , і зразу відпадає бажання купувати в такому інет магазині щось, чи дороге чи дешеве.. 50 на 50 портить відношення обох сторін, а бажання і саме головне часу , в клієнта потім вирішувати ,щось писати, заяви і тд,небагато. і це сильно портить враження про магазин . Як на мене надійний перевізник для інет магазину це велика частина успіху в подальшому, та невинекнення конфліктних ситуацій.
вроді все.