![]() |
Цитата:
|
@ArtDre, Зачем же так категорично!? Хоть разок, но побывать надо.
|
Цитата:
Как говорил хозяин гостиницы, в которой я жил в Славском, после наших жалоб на катание на Захаре. Тростян - то добра гора, а Захар - так, для туристов. |
Цитата:
|
Тоже хочу как-нибудь пройтись по основным склонам Славского. Для кругозора)))
|
Останній раз був на Захарі 07.01.15 зі снігом повезло не дуже, на горі багато льоду, каталися під кріслом морозяка був -28 але було весело.
Потім потрапив туди знову 11.01 хребет гори був чорний від каміння землі та льду. Кататися можливо було під кріслом і то з середини гори так суцільний лід, але погода порадувала дала за ніч снігу і на нижньому бугелі до 50см нетронутого сніжку, давно такого не бачив, жодних черг бугелі включали тільки тоді коли хтось підкатував до турнікету, в лісі кактися кльово якщо спуститися з хребта що йде з права коли їдеш на бугелі каталка була шикарна. А от 12го пішов дщик, мі поіхали на тростян, там лід та каміння спустився раз і стало жалко лижі. А на Захар їхати було пізно там черги на другу половину дня були такі шо капець. P.S Ми трохі були шоковані, ціна на день на Захарі 230 пів дня 180 і саме цікаве те що коли з ранку їдеш і хочеш купить тільки пів дня то вони НЕ ПРОДАЮТЬ абонименти на пів дня ЗРАНКУ!!! тільки з 13:00. Хочете пів дня купуйте денний абонимет а там Ваші справи до обіду чи цілий день. |
|
Наконец-то зарегистрироваться и начать писать, к сожалению, побудил негатив...
Прошлую неделю провели на любимом Тростяне и как-то спонтанно решили посмотреть что такое Захар Беркут. Пораньше выехали с намерением до прибытия поезда (с которого встречали друзей) съехать один раз с ЗБ. Подходим к подъемнику и узнаем, что одна поездка стоит 50 гр. но БЕЗ ЛЫЖ!!! Хочешь один раз подняться с лыжами - покупай абонемент, причем полный на весь день, т.к. есть еще пол-дня, но продается только после обеда. Несколько раз переспросили - не верилось в такое "кидалово" на ровном месте. Да - все именно так. Развернулись и ушли со словами "приехали блин пораньше" и испорченным с утра настроением. В итоге увидели снегоход - договорились о цене и за 10 минут заехали с лыжами на вершину (где вообще никого не было - первые на кресле еще не доехали :):):) Вышло не дешево, но дешевле чем два абонемента. Ну и на снегоходе покатались. :crazy: Решили что на ЗБ мы больше ни ногой - из принципа! |
а мы вот всю прошлую неделю откатали только на Захаре Беркуте. Все на столько было классно, что не хотелось уходить с Захара. Очень понравилась горка!
|
Захар Беркут/.Небезпечний курорт
Загалом траси "Захар Беркут" взагалі не відповідають технічним умовам.Лише на частині схилу ГК "Захар Беркут"в самому центрі порушено щонайменше чотири правила безпеки. Захар Беркут 2012 рік, більш як 50 хв. туристи провели на висоті десятків метрів. Людей неможливо було евакуювати з підйомника, і це не перший випадок, коли механізм підйомника ламався, причиною поломки був заводський брак канатної дороги. Та якщо канатна дорога поки-що працює справно, то на гірськолижних спусках ситуація не з найкращих. Експерт (Олег Огородник - суддя національної категорії України з гірських лиж) одразу фіксує перше порушення-немає захисних огорож. -Тут. Тут треба на паркан ставити мати - раз, -і он там обов'язково сітку,тому що, дивіться, ви там розганяэтеся - не вписались в поворот - і вилітаєте. -Тут кругом сітка, хтось невпевнено катається, розігнався - і в паркан. -Оці завалені паркани - то, напевно, від того і є.. Та й загалом траси ТОВ "ЗАХАР БЕРКУТ" взагалі не відповідають технічним умовам. В законі України "Про затвердження Правил безпеки з улаштування,безпечної експлуатації та утримання гірськолижних трасс" чітко прописують норми: забороняється експлуатація гірськолижних трас у разі незадовільного стану снігового покрову, відсутності огородженя та захисних матів на небезпечних ділянках, погіршення погодніх умов що можуть становити загрозу життю та здоров'ю гірськолижників. Погано, що не відгороджений витяг від трас, де катаються лижники. Може їхати лижник, який не вміє їхати, і падає і на нього врізаються ті, які піднімаються на бугелі, або врізається в тих, хто піднімається на бугелі. В нас з безпекою дуже зле. Не відгороджені на Захар Беркуті і опори. На великій швидкості людина може врізатись в опору і самі розумієте чим це може закінчитись. Окрім того увесь знімальний день погода була не сприятлива для повноцінного катання, проте жодного попередження від ТОВ "Захар Беркут" чи ТзОВ ГIРСЬКОЛИЖНИЙ КОМПЛЕКС ВОЛОСЯНКА по гучномовцю, чи інформаційних знаків, які б сповіщали про погані погодні умови журналісти не побачили. Траси не огороджені сіткою - це є зле.Може людині стати зле десь в тумані, впала і лежить і ніхто її не бачить.Якщо б всі траси були ограничені зліва і справа cіткою, то на трасі можна людину побачити і надати допомогу. Лише на частині схилу в самому центрі порушено щонайменше чотири правила безпеки. Чому така байдуджість та нехтування простими правилами журналісти вирішують запитати у директора ТзОВ "Захар Беркут", Микола Голодович гарантував,що до наступного ранку всі мати, сітки і знаки всюди будуть встановлені. Щоправда не пояснив, чому до цього часу ТзОВ "Захар Беркут" експлуатує гірськолижні траси з загрозою для життя та здоров'я гірськолижників і скільки людей зазнали травм внаслідок господарської діяльності ТзОВ "Захар Беркут" і ТзОВ "Гірськолижний комплекс "Волосянка". Слова директора ТОВ «Захар Беркут» журналісти пообіцяли перевірити. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 21:15. |