Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Снегозависимость > Территория сноубординга > Снаряга > SNB: Сплитборд-клуб
Снаряга выбор доски и прочего стаффа


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 11.12.2012, 12:06   #11 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для Terumo
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ottawa, Canada. Львів, Україна

Снаряга: Snowboard
Цитата:
Коментар від Vols Переглянути коментар
Терумо (Дєня?)
Terumo-Тарас :wink: Деня тут по іншому зветься
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
+ Vols
Старий 11.12.2012, 12:11   #12 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для Vols
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: спліт Voile Mojo RX
сорі, заплутали ))
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 11.12.2012, 12:31   #13 (посилання)
extreme.com.ua
 
Аватар для Rain
 
Зараз: поза форумом
Звідки: extreme.com.ua

Снаряга: вдома
Vols, а у кого на екстрімі ще є спліт?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
+ Vols
Старий 11.12.2012, 13:33   #14 (посилання)
Недавно на форуме
 
Аватар для grabli
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: NS Premier F1, Gemini split board, Ride Machete, Capita GM, SP BH, Deeluxe
Чому в одну кашу? Я за те, щоб не збирати інформацію по ФБ (де вона доволі швидко застаріває) і інших пендонських форумах. Інфи багато, я сам ще досі не розібрався. Тому пропоную все звести в одну монографію, можна навіть з картинками. Можна зробити це спільно. Бо самостійно в мене піде багато часу на вникання.

По різниці в катанні - не відчув, не було жодної різниці. Катався і на 161 спліті, і на 170 - на 170 (Фолькл) навіть феєричніше! Це все домисли. Мені це питання задають з першого разу, відколи я вивісив звіт про катання на спліті в Карпатах (квітень 2010). Міркував, зважував, і зробив кілька власних висновків.

Не має такого поняття, як "поперечна жорсткість" - це всього лише "фантазія на тему". Є "момент скручування" сноуборда. Однак по всій логіці речей, в спліта (заводського) він буде вищим ніж у звичайного сноуборда. Адже в центрі додаються ще два стальні канти, які жорстко скріплюються фіксаторами і металічними пластинами, що на них одягаються.

Щоб було більш наглядно: сноуборд стає настільки жорсткішим на скручування, наскільки вузька лижа є жорсткіщою від широкої. А таких "лиж" типу стало дві і їх "спаяли". То чому має бути нижча жорсткість?

По вазі - теж не особлива різниця. Вага сноуборда 3,5-5 кг (залежно від ростовки і матеріалів, а також виробника). Джеміні з гачками і фіксаторами важить 3,9 кг. Ну накину я ще 1 кг обвісу - буде тих самих 5 кг. Як це має відобразитись на катанні? Це ж не фрістайлова дошка, правда? Це, по суті, даунхільний снаряд. А кожен даунхільник знає, що жоден кілограм зайвим не буважє ))

Добавлено через 49 минут

Володя, чекаю від тебе відповіді по запчастинах.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 11.12.2012, 14:09   #15 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для Vols
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: спліт Voile Mojo RX
Цитата:
Коментар від Rain Переглянути коментар
Vols, а у кого на екстрімі ще є спліт?
в попереднього оратора )
Юра ж відписався і навіть виклав фото

Додано через 58 секунд

Вароша ніби замовила

Додано через 5 хвилин

катря,
доскер колись щось дописував на форумі.
думаю є ще юзери (зареєстровані), але не дописуючі
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 13.12.2012, 18:25   #16 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для Vols
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: спліт Voile Mojo RX
Цитата:
Коментар від grabli Переглянути коментар
Володя, чекаю від тебе відповіді по запчастинах.
Добрався до компа )
Не претендую на абсолютну істину, але коротко (наразі) як я це розумію:
Цитата:
Коментар від grabli Переглянути коментар
1. Кіт-набори. Які вони бувають, чим відрізняються, які кращі, які гірші, шо-пачьом і т.д. Наразі інформація на загал така, що:
- кіт-набори є для різних типів сплітів: а) заводських, із готовими інсертами (дірками) під фіксатори; б) для самопилів, де все треба вручну виміряти і робити; в) під жорсткі боти лижної орієнтації. (доповнюйте назвами брендів і видами комплектацій, пацики!)...
Комплекти:
Voile
Voile Split Kit DIY (do it yourself) - повний комплект для розпилу звичайної дошки і вставновлення на неї


Voile Universal Splitboard Interface - набір виключно для заводського спліта з перехідниками для використання зі звичайними (не спплітовими) кріпленнями.


Voile Universal Splitboard Hardware for Splitboard Bindings - тут зрозуміло: набір виключно для заводського спліта для використання з спплітборд кріпленнями.


Karakoram
Мають окремі деталі фурнітури
Защіпки


Брекети-защіпки для кріплень в режимі хотьби


"Підставки" під кріплення для використання під час підйомів

(алалог войлівських)



Цитата:
Тут, власне, варто перейти на інший аспект- кріплення, що не потребують кіт-наборів:
Так не буває - всі сплітборд-кріплення використовуються зі спліт-гарнітурою, встановленою виробником або власноручно.
Цитата:
- які вони, скільки брендів (Каракорум, Спарки), чим відрізняються, хто які вже зацінив і які ІМХО кращі.
Кріплення:
Voile


Spark R&D


Karakoram

(вартість від 599$ )
Є різні думки щодо переваг, недоліків і т.п.

Це основні і найвідоміші виробники.
Також постійно виникають дрібніші компанії.
Наприклад Splitsticks, у яких вже і свої кріплення

і фурнітура


Цитата:
Камуса - тут ніби все ясно але їх же ж також дофіга. І нюансів по ширині і довжині маса. Ну, наприклад, яка критична ширина (тобто вузькість) камуса, що не впливатиме на ходьбу?
Камуса окреме питання, мабуть в наступному випуску

Цитата:
а також - що до чого краще підходить. тобто чи стануть ті ж спарки і Каракоми на спілт із заводськими ідрками. Чи реально переметнутися з Кіт-набора на Спарки і т.д.
Наразі як я розумію несумісностей нема. Не знаю лише як щодо Splitsticks.
Залежно що мати на увазі під словом "кіт-набір"? Фурнітура мусить бути на кожному спліті, на голу дошку з дірками спліт-кріплення (чи перехідники) не встануть
Спарки і т.п. підходять до войлівської фурнітури і заводських сплітів.

За матеріалами voile.com, sparkrandd.com, splitboardbindings.com, splitsticks.com, splitboard.com.

Це дуже коротко. Якщо будуть ще запитання - постараюсь відповісти в міру скромних знань і моживостей.
Як пишуть пендоси, сплітбординг - це майбутнє беккантрі-сноубордингу.
Тому підозрюю (враховуючи фрірайд/беккантрі спрямованість форуму) в недалекому майбутньому це мабуть буде окремий розділ (чи підрозділ), а спліти, кріплення і т.п. - окремі теми
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 20.12.2012, 10:43   #17 (посилання)
Недавно на форуме
 
Аватар для grabli
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: NS Premier F1, Gemini split board, Ride Machete, Capita GM, SP BH, Deeluxe
Два роки тому почав цю тему досліджувати, навіть не припускав, що стаття так швидко застаріє... Але якщо хтось цікавиться історією - читаємо.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 12.04.2016, 13:00   #18 (посилання)
Новичок
 
Аватар для Yuriy.Pishniy
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Одесса

Снаряга: Volkl Untrac 2016 Volkl Dash 2011
Печаль печаль, 3 года как прошло, тема не то, что бы собственным разделом не обзавелась, даже новых сообщений в теме нет. Ну что же, оживим темку. Не буду отвлекаться на то как именно я "докатился" до сплита, думаю у всех это было примерно одинаково. В феврале этого года стал, возможно и счастливым, обладателем Volkl Untrac, кита voile для заводских сплитов и камуса kohla, все это шло комплектом к сплиту. Сплит оказался тем еще лего. После первоначальной сборки и настройки пришло разочарование, эта зараза разбиралась и собиралась не так легко и не принужденно как в промовидео ((. Вооружившись напильником добился более менее приемлемых для себя показателей простоты разборки/сборки. Со временем собираться сплит стал проще( кто не в теме, основная жопа это задвинуть крепы на пластиковые платформы на доске). Все болты настоятельно рекомендую сажать на резьбовой герметик, в противном случае рискуете, минимум не собрать сплит в райдерское положение, как максимум потерять важные детали. Не много о сплите, ростовка 162, жетскость 8/10 фекловских попугаев сам снаряд. Доска стабильная в меру быстрая, ну на сколько быстрой она может быть на экструдированной базе, посторонних ощущений не вызывает даже тот факт что из-за адаптеров крепы возвышаются над доской на 1-1,5 см, может я не на столько хорошо катаю чтобы замечать такие мелочи. Из недостатков, как я понял страдают этим многие сплиты, на жести растегивается нос. В планах крепы karakoram или plum, так как рейловые системы мне не нравятся. Если возникнут вопросы с удовольствием отвечу.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 10.01.2019, 17:26   #19 (посилання)
Новичок
 
Аватар для nfish
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Натоптав и накатав некоторое количество км, поделюсь мнением о своем комплекте.
Доска Jones Solution Split 166 с крючьями Spark r&d Crossbar Clips и клипсами Voile Tip Clips;
Крепления Union Expedition
Камус G3 Alpinist
Доска. Отлично всплывает в пухлом, надежно держит на жестком. В управлении ведет себя как значительно более короткий снаряд. Очень нравится!
Весь стоковый обвес Karakoram снял сразу -- все болталось и дребезжало, а из-за корявых крючьев (Karakoram Splitboard Clips) возникало смещение половинок. Crossbar Clips от Spark дают высокую жесткость конструкции даже без креплений, но требуют тщательной регулировки. Voile Tip Clips по сравнению с Karakoram Tip/Tail Clips защелкиваются значительно плотнее. Доска имеет очень прочный шершавый топшит, хорошо противостоит царапинам, но влажный снег налипает сильнее, чем на гладкую поверхность. Скользяк быстрый, довольно жесткий. В режиме ходьбы, не смотря на показатель 8/10, жесткости недостаточно. В неплотном снегу половинки прогибаются, что приводит к проваливаниям и проскальзываниям.
Крепления. Очень хотелось иметь именно пластиковые крепления. Выбор таких -- прям аж только 1 модель в 3 модификациях у Karakoram и 1 модель в 2 модификациях у Union. Крепления имеют особую конструкцию пинового соединения, разработанную компанией Splitsticks. Довольно быстро столкнулся с проблемой погнутого пина и откручивающихся винтиков, все исправил. В режиме ходьбы все ок, не хватает промежуточной ступеньки подпяточника. В режиме катания все супер! От обычных пластиковых креплений не отличить -- хорошая фиксация, оптимальная жесткость.
Камус. Камус, как камус. Сравнить не с чем. Свои функции выполняет хорошо. На снаряде держится надежно, много воды не набирает.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Головна  Новi  Вгору 




Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 
Параметри теми Пошук у темі
Пошук у темі:

Розширений пошук

Ваші права у розділі

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній коментар
Горнолыжный клуб "Киев" Kashtan-ski Украинские горнолыжные школы 10 19.02.2013 16:17
Сноукейбл, Киев, клуб "X-Traction" Osja Другие курорты Украины 1 14.02.2010 17:06

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today07282933 (97%)1 (3%)1 (3%)
Yesterday017217341 (57%)30 (42%)1 (1%)
Month456262299221648 (63%)948 (36%)32 (1%)