Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Summertime > Air Sports территория > Роуп и банджиджампинг
Air Sports территория скайдайвинг, бэйс, дельта- и парапланеризм


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 25.07.2011, 20:15   #91 (посилання)
Паблик Энеми
 
Аватар для Neon
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Lemberg :)

Снаряга: Armada JJ + Marker Grifon Dynafit Beast 98, Dynafit Radical ST2, Dynafit Vulcan
для початку декілька технічних питані:
1) скільки стрибків ви проводите на одному комплекті мотузок
2) скільки стрибків на одному комплекті страхувальних "систем"
3) коефіціенти тягучості мотузок одинакові чи різні?

ну а тепер трошки критики.
на скільки я зрозумів ці стрибки не безкоштовні. тому скажіть мені чому ви використовуєте ГАВНОсистеми для стрибків ????????!?!?!?!?!??!?!?!?!
системи в яких стрибають ваші клієнти розраховані на зовсім невеликі нагрузки при падіння з висоти до 1,5 метра. і розроблялись вони як страхувальні системи для будівельників, котрі працюють на висоті. отже п.1. (до критики) ваші системи негодяться для стрибків. + цеж наші робили причому недавно, якби ще за совка, то в принципі можна булоб стрибати там 300% запас міцності був
існують хороші системи з нормальним кріпленням в "заднє перехрестя" наприклад:тут її фото я розумію що вона дорога... але цеж матьйого петцль. і її хватить одної.
п.2.(в принципі продовження п.1.) вам з клієнтів ніхто не жалівся на удари по горлу??? я підозрюю що кожен другий мав би мати якусь таку травму.
п.3. вузол котрим ви кріпите шнури до систем не зовсім правильний. це так званий подвійний булінь. розривна нагрузка котрого в рази менша від звичного одинарного біліня і ще менше від провідника вісімки.
думаю було б ще трошки пунктів якби побачив систему кріплення до опори + почув відповіді на перші питання.

удачі, якщо будуть питання звертайтесь.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 25.07.2011, 22:10   #92 (посилання)
Новичок
 
Аватар для Andrey_lvov
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Lviv

Снаряга: прокатные :)
Цитата:
1) скільки стрибків ви проводите на одному комплекті мотузок
Важко однозначно відповісти на таке питання... Мотузку можна угробити і за 10 стрибків, приміром якщо пошкодиться оплетення, на ній вже ніхто не стрибає. Якщо взяти в середньому, то за 1600 стрибків було змінено 6 комплектів мотузок. Всі мотузки - динаміка, одного року випуску з одинаковим "коефіцієнтом тягучості"
Цитата:
2) скільки стрибків на одному комплекті страхувальних "систем"
Також важко однозначно відповісти, все залежить від стану страхувальної системи. Ніхто не стрибає на них до упору, поки вони не репнуть. + системи завжди дві. Загалом було змінено 4 комплекти. Хоча, щодо їх надійності, впринципі погоджуюсь (хоча й не в такій мірі, як показує практика, ці "гавносистеми" ніколи не викликали нарікань, якщо підходити до їх використання з головою), петцль в рази кращий. Хоча рекомендований вами петцль - це також система для "будівельників" (для промальпу)
Стосовно "ударів по горлу" - мушу розвіяти ваші підозри, нічого подібного не було. Тьху-тьху, взагалі ніяких травм не було. Це можу сказати не з слів "клієнтів", а з своїх власних, так як самі зробили на цих "гавносистемах" не одну сотню стрибків. Ну але так воно і є, гавносистема гавносистемою залишається... Це те саме, що порівнювати мерседес і жигулі... хоча і те, і те машина
Стосовно вузла... це не "такзваний", а подвійний булинь. Не знав, що можна визначити по фото, чи вузол зовсім правильний, чи "не зовсім". З тим, що булинь більше послаблює мотузку ніж вісімка, погоджуюсь, але це стосується одинарних вузлів. Як відомо, коефіцієнт послаблення у вузлах залежить від радіусу перегину мотузки в цьому вузлі. Подвійний булинь мало чим поступається вісімці, і зовсім не поступається (а навіть перевершує) звичайний булинь. Тому фраза від Неона, який "реально шарит", про те, що "розривна нагрузка котрого в рази менша від звичного одинарного" в мене визиває мяко кажучи сарказм Якщо це не так, шановний Neon, приведіть будь-ласка інформацію з авторитетних джерел по статичній міцності вузлів і мені нічого не залишиться, як піти посипати голову попелом і каятись в своєму незнанні.
Інша справа, що булинь належить до тих вузлів, у вязанні яких легко допустити помилку, в звязку з чим заробив собі "дурну" славу і зараз не рекомендований UIAA для використання в альпінізмі. Нами ж він був вибраний тільки тому, що досить легко розвязується після навантаження (після кожного стрибка всі вузли перетягуються так, що кожен новий стрибок вузол получається завязаний в новому місці)
І взагалі, судити по фото в правильності, чи не правильності організації чогось (в даному випадку роупджампінгу) недоречно. Я ж не прусь, шановний Neon, критикувати вас в плані слеклайну, бо вживу ніколи не бачив, як конкретно ви це робите. А по фото багато чого можна надумати
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 26.07.2011, 02:41   #93 (посилання)
Паблик Энеми
 
Аватар для Neon
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Lemberg :)

Снаряга: Armada JJ + Marker Grifon Dynafit Beast 98, Dynafit Radical ST2, Dynafit Vulcan
і чим ви збільшуєте радіус перегину мотузки ? в буліні саме слабке місце це переги мотузки на 180 градусів(такий переги є в принципі самим слабким місцем) а в буліні таких місць аж 2. в неті є достатня кількість таблиць з тестами розривної нагрузки вузлів.

так я вас і не прошу критикувати, ви хотіли конструктивної критики я вас по критикував. а ваш приклад слеклайном абсолютно не доречний, томущо слек натягнутий на висоті 70 СМ!!!! над землею, а ви скачете з 70 Метрів. і від кріплення нашого слеку не залежить ні чиє життя. а по фото можна визначити набагато більше а ніж ви думаєте.

удачі вам в вашій справі.

ps 2 Ден я ж казав що краще помовчу

аааа нуууууубство.... відгадайте з трьох раз, що в вашій системі "мотузка-карабіни-обязка" найслабша ланка

усьо я більше нічого не пишу.... неон ніфіга нешарить... пора мені на пенсію...
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 27.07.2011, 12:14   #94 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для newser
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Запорожье

Снаряга: Santa Cruz Mountain Weels GNU Riders Choise
есть еще одно замечание в поддержку NEONа!
Используется сдвоенный контур - две веревки, но, как я понял, точка крепления к системе одна - т. е. две веревки крепятся в одно кольцо. Мы (Rock&Rope) используем подстраховочный "ус", который идет от основных веревок к точке крепления системы спереди - это в случае системы крепления на спине...
Мы используем цельную RockEmpire для веревочных парков с разрывной нагрузкой 1,5 тонны, но и у них есть нюансы в плане комфорта - пришлось делать специальные мягкие подкладки под ноги и плечи без нарушения целостности системы!
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
+ Neon
Старий 10.08.2011, 12:19   #95 (посилання)
Rio
Стропобалансер
 
Аватар для Rio
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев

Снаряга: K2 Public Enemy 176см
Просто обожаю все видео от Себастьяна Монтаза.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 13.08.2011, 12:35   #96 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для newser
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Запорожье

Снаряга: Santa Cruz Mountain Weels GNU Riders Choise
отличное видео с точки зрения процесса съемки - летящий рядом "бейсер" просто класс!
Но техническая сторона... Приятно осознавать, что Украина и Россия впереди Европы хоть в чем-то!

Востаннє редагував newser: 13.08.2011 о 17:35.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 14.08.2011, 23:29   #97 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для Dimalew
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Uzhgorod

Снаряга: HEAD Supershape Magnum
Хтось знає, чи будуть якісь прижки в Криму 21-28 серпня?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 15.08.2011, 00:09   #98 (посилання)
АКУЭНА!!!
 
Аватар для klepakoff
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: ARMADA AK JJ, Felt Q520, Suzuki M800 Intruder
да сколько угодно!!!







  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 04.11.2011, 11:27   #99 (посилання)
Новичок
 
Аватар для ZippoUA
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львов

Снаряга: прокатные :)
Моя крайняя робота
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
+ Rio, Lom
Старий 04.11.2011, 17:16   #100 (посилання)
Lom
анти-лом.
 
Аватар для Lom
 
Зараз: поза форумом
Звідки: www.sif.com.ua

Снаряга: Head Magnum, Salomon 24h
Цитата:
Коментар від Andrey_lvov Переглянути коментар
що булинь належить до тих вузлів, у вязанні яких легко допустити помилку, в звязку з чим заробив собі "дурну" славу і зараз не рекомендований UIAA
Ну, тут небольшая неточность, пардон. Двойной булинь (он же "заячьи уши") запрещен для использования на сдвоенной веревке, поскольку в узле нагрузка приходится только на одну веревку. Успешно используется на соревнованиях онли как "штаны" для спуска-подъема "условно постадавшего" с сопровождающим. Как способ закрепления одинарной веревки - вполне гут, обязательный контрольный узел присутствует, в сравнении с "восьмеркой" действительно меньше затягивается и портит оплетку при рывке. Хотя их бин таки сторонник восьмерки, причем не через карабин, а ввязанной одним концом в систему. Но это - дело вкуса и имеет отношения только с скалам, а по прыжкам - Вам виднее... Имхо, реально надо бы запретить другой двойной булинь - тот, которым блокируют беседку и грудную обвязку. Были на то прецеденты.
На фото не видно - надеюсь, крепеж к системе идет через два карабина с муфтами наизнанку. Кстати, такое крепление обязательно согласно крайних Настанов для соревнований по пешеходному туризму.

ЗЫ: Видео - супер. Респект!
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 3 (учасників - 0 , гостей - 3)
 

Ваші права у розділі

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today03347632 (78%)7 (17%)2 (5%)
Yesterday0214938482 (55%)64 (43%)3 (2%)
Month31125143163152666 (52%)2296 (45%)127 (2%)