Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Горнолыжные курорты > Горнолыжные курорты Украины > Буковель > Буковель сезон 2011
Буковель отзывы, жильё, трансфер, цены


Зачинена тема
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 10.11.2010, 12:47   #21 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для rosty
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Swamp City Lviv

Снаряга: калярові...пласмасові
Вся "швидкісність" нових маршрутів поїздів закінчиться при в'їзді в гори -десь з рівня Надвірної швидкість впаде катастрофічно- до кілометрів 40 на годину-така специфіка профілю дороги і прокладеного полотна-таак що зручним і вигідним його не назвеш.
  Share with Facebook
Старий 11.11.2010, 12:04   #22 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для rosty
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Swamp City Lviv

Снаряга: калярові...пласмасові
Вчора тут же на форумі знайшов: нова дорога на буковель з фотками. Влітку якщо не розіб'ють за зиму саме то для лонгоборда...

viktoza: Нова дорога на Буковель

Нова дорога на Буковель
Всі гірськолижники та сноубордисти знають, що найбільша проблема карпатського курорту гірськолижного центру "Буковель" - транспортна. Так-так, хоч цей центр катання і розташований у глухому селі Поляниця, проблема заторів та парковок тут у високий сезон не менша, ніж в Києві. Якщо питання парковок минулого року було більш-менш вирішено завдяки будівництву двох 5-поверхових паркінгів, то ось затори в години пік - вранці на в'їзд, ввечері - на виїзд - були тим, що найбільше псує враження.

Минулої неділі я вирішив покататися на велосипеді і заодно перевірити чутки про нову дорогу на Буковель, яка йде з Яблуницького перевалу. Чутки виявилися правдою. Ось вона - нова дорога, яка має звільнити туристів від необхідності стояти в заторах:



Теплий асфальт. Коли я був, асфальтові машини працювали вже метрів за 300 від траси Яремче-Ужгород - мабуть, зараз вже асфальтування повністю завершено. Спробуйте уявити обсяги земляних робіт. І їхню вартість.


Ширина дороги - 8 метрів. Це на метр більше, ніж стара дорога через. Власники придорожніх хат і ділянок в цьому присілку Яблуниці раптово стали мільйонерами - як їхні сусіди з Поляниці 10 років тому.
Дорога набагато мальовничіша, ніж стара, бо місцями йде на висоті > 1100 м над р.м. На задньому плані - вершини Говерла і Петрос



Десь половина дороги вже покрита розміткою. До речі, нова дорога набагато стрімкіша ніж стара (стара взагалі майже рівна, бо йде по долині річки). Тут же - круті підйоми і спуски, в поєднанні з закритими поворотами. Це все значить, що будівельникам та доглядачам дороги треба особливо дбати про безпеку, бо ризик ДТП з тяжкими наслідками тут взимку буде високий.
До речі, на одному зі спусків я розігнався (нагадую, на велосипеді) до 70 км/год.
На жаль, природа Карпат постраждала від нової дороги. На фото - заїзд на великий штучно розрівняний майданчик - судячи з усього, там будуть готелі і ресторани з виглядом на Говерлу.



Загальна тривалість нового шляху - десь 8-10 км (забув зробити замір). Приблизно ця дорога пролягає ось так.



Як резюме, можу сказати що:

* Дорога хоч і вже заасфальтована, але ще недобудована. Потрібно в деяких місцях зробити узбіччя, майже всюди встановити відбійники (я вже писав про потенційну небезпеку цієї траси) і дорожні знаки. Але роботи активно ведуться - схоже, до кінця листопада все буде зроблено
* Карпатська флора і фауна навряд чи радіють з нової дороги. Але гірськолижний спорт сам по собі антиекологічний. Я і сам люблю кататися на лижах, що тут ховатися. Тішить те, що дорога бодай іде не по території Карпатського національного парку (хоча, як і "Буковель", розташована дуже поруч з ним).
* В принципі, з новою дорогою покращиться доступ туристів до "Буковелю", а це означає більше туристів - білше заробіток для місцевого населення. Також цьому доступу має сприяти запуск поїзда "Київ-Ворохта", що вже анонсувала "Укрзалізниця".
* Нова дорога в комбінації зі старою роблять класне кільце для велосипедних шосейних тренувань! Довжина кола 28 км, сумарний набір висоти десь метрів 600 (за відчуттями), покриття якісне, машин мало. Треба подумати як запустити цю тему для шосейників в рамках "ВелоКраїни".
* Хоч частина населення і непогано заробляє завдяки великому зимовому турпотоку, але місцева громада (яку уособлюють органи самоврядування) отримає від "Буковеля" лише проблеми. В першому реченні я натякнув, що "Буковель" де-юре - це не курорт. І категорично не хоче ставати курортом, хоч скільки про це просять його власників і менеджмент. Бо стати курортом означає взяти обов'язок платити курортний збір - невелике відрахування в місцевий бюджет з кожного квитка. Місцева влада має за ці гроші ремонтувати дороги, будувати тротуари, робити освітлення, утримувати швидкі допомоги, вивозити сміття і так далі (все це насправді потрібно і "Буковелю" також). Але наші великі бізнесмени - великі рагулі, і хочуть платити чим менше. Ну добре хоч, фірма "Скорзонера" зареєстрована в Яремче і платить тут податки (хоча, підозрюю, більшість прибутку "переливається" своїм фірмам ще до сплати податків, і звіти в податкову подаються мінусові).
* До речі, "Буковель" вже давно посадив на зарплату депутатів Поляницької сільради, які одностайно голосують по всіх буковельських питаннях (в першу чергу, земельних). А на цих виборах вони також пропхали свою людину на посаду сільського голови. Так що незабаром можна очікувати перейменування села "Поляниця" на "Буковель".

Але останні два пункти - це тема для іншого посту, або навіть журналістського розслідування.

А поки що - запрошую на Буковель взимку, новою дорогою!
  Share with Facebook
Старий 18.11.2010, 21:51   #23 (посилання)
Координатор Форума
 
Аватар для waterboy
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kiev
Отчёт Doroga.ua

Горнолыжный курорт «Буковель»

Подъезд на автомобиле ****
Прокат *****
Подъемники *****
Спуски *****
Проживание ****
Питание ***
Досуг *****

Ну как в Буковеле? - строят...



С одной стороны это, конечно, хорошо. Детский развлекательный центр и т.п. Но с другой - Очень Сильно Надоело. Пора достраивать и начинать получать удовольствие!
Однако, при всем негативном отношении автора к бесконечному строительству, Буковель - все-таки лучший горнолыжный курорт Украины (с большим отрывом!). Да и карпатскую красоту этих мест не так легко испортить.



Этот курорт настолько велик, что нашему партнеру GarminAsus даже пришлось снабдить новый А10 подробной картой Буковеля со всеми трассами и заведениями инфраструктуры.



Впрочем, НОВЫХ трасс и подъемников в этом сезоне - не добавилось. Добавился только один ресторан - "Кайзер".

При ближайшем рассмотрении стало ясно, что «старые» трассы со специальной травяной подстилкой готовы к приему первых лыжников. Дело за малым – морозцем. В этом году предусмотрены различные акционные предложения, в том числе планируется ввести дисконтные карточки на подъемники и проживание, скидки по которым могут достигать 50%.

Еще одна приятная новость для лыжников и не только – планируется, что этой зимой поезда из Киева и Днепропетровска будут следовать аж до Ворохты. А от нее до Буковеля, как говорится, рукой подать – всего-то 30 км. Во всяком случае, мы своими глазами видели, что на ворохтянской железнодорожной ветке активно идут ремонтные работы.
  Share with Facebook
Старий 18.11.2010, 22:02   #24 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для Инструктор
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Тель-Авив, Киев.

Снаряга: Разная, но хорошая.
Покаместь, типа слухи. Если последние 3-ри года, услуги инструкторов стоили 180 грвен за час работы. То в этом сезоне, будет стоить 280 гривень. Покаместь, это слухи.
  Share with Facebook
Старий 19.11.2010, 11:47   #25 (посилання)
cap
Давно на форуме
 
Аватар для cap
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Харьков, Pesochin

Снаряга: Снеговик Supershape WorldCup
Цитата:
Коментар від Инструктор Переглянути коментар
Покаместь, типа слухи. Если последние 3-ри года, услуги инструкторов стоили 180 грвен за час работы. То в этом сезоне, будет стоить 280 гривень. Покаместь, это слухи.
Для сравнения: В школе Актив-Спорт 160евро / 5 дней / 5часов = 6.4*11 итого 70грн.час
Подскажите, в Буковели 4 лыжных школы, по уровню профессионализма инструктора на какие категории деляться?
  Share with Facebook
Старий 19.11.2010, 12:53   #26 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для dudunyk
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Каменец-Подольский

Снаряга: Зима: waveflex 78 TI Лето: Specialized HR Sport
Цитата:
Коментар від cap Переглянути коментар
Для сравнения: В школе Актив-Спорт 160евро / 5 дней / 5часов = 6.4*11 итого 70грн.час
Справедливости ради стоит заметить, что вы посчитали цену не индивидуальных занятий.
  Share with Facebook
Старий 19.11.2010, 14:09   #27 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для wissem
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kiev

Снаряга: ARMADA AR7, ARMADA TST, SEBA FR2, NORCO SHORE ONE + 888sl ata
Цитата:
Коментар від Инструктор Переглянути коментар
Покаместь, типа слухи. Если последние 3-ри года, услуги инструкторов стоили 180 грвен за час работы. То в этом сезоне, будет стоить 280 гривень. Покаместь, это слухи.
эта цена заоблачна.....Особенно если общий уровень инструкторов не будет изменен в положительную сторону.
  Share with Facebook
Старий 23.11.2010, 19:45   #28 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для vorigg
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Columbia:)

Снаряга: .
А що там буковель? Коли обіцяють розпочати? Вже жду з нетерпінням
  Share with Facebook
Старий 23.11.2010, 19:52   #29 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для Инструктор
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Тель-Авив, Киев.

Снаряга: Разная, но хорошая.
Цитата:
Коментар від vorigg Переглянути коментар
А що там буковель? Коли обіцяють розпочати? Вже жду з нетерпінням
Планируют, на 5-е декабря. Главное чтобы был минус. А, снег они настреляют.

В прошлом сезоне, 90% снега был настреляно пушками.
  Share with Facebook
Старий 23.11.2010, 21:01   #30 (посилання)
теоретик detected
 
Аватар для Ihor
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Тернопіль

Снаряга: Magfire 10, waveflex 12
Народ, з досвіду минулих років - чи варто потикатися на каталку в Бук в районі 3-5 січня? Цікавить з точки зору нагруженості народом на трасах, за ціни в курсі :-).
  Share with Facebook
Зачинена тема Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній коментар
MTB: Буковель БайкПарк 2011 jurabike МТБ территория 56 25.01.2012 18:03
Пилипец сезон 2011 waterboy Пилипец-Подобовец 327 13.09.2011 07:44
Славське сезон 2011 Jolie Славське 344 29.07.2011 21:49
Буковель сезон 2010 Bob_Kneissl Буковель 761 17.05.2010 19:33

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today11153715 (75%)5 (25%)1 (2%)
Yesterday0115255866 (43%)83 (55%)3 (2%)
Month6995090159302632 (52%)2289 (45%)119 (2%)