Буковель отзывы, жильё, трансфер, цены |
25.11.2010, 08:59
|
#41 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Kiev
Снаряга: ARMADA AR7, ARMADA TST, SEBA FR2, NORCO SHORE ONE + 888sl ata
|
Цитата:
Коментар від olavin
зазвичай 1 січня до обіду на Буковелі траси майже порожні 
|
и подъемники не работают
шутко
|
|
|
25.11.2010, 10:30
|
#42 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Харьков, Pesochin
Снаряга: Снеговик Supershape WorldCup
|
Цитата:
Коментар від Ihor
та то зрозуміло, що э ыстина одна, та що вирышив сам для себе їхати :-).
Питання в тому, наскільки є сенс заскакувати в Буковель (точніше сенс напевно є, щоби принаймі оцінити обстановку, а питання в кількості і тривалості). Від того залежить, де хату "бронювати". і то треба робити оперативно - бо чим далі, тим менше варіантів...
|
По-перше всі кращі варіанти на Новий Рік заброньовані зазвичай до серпня, хоча в тому році в Ворохті можно було зняти котедж на 12-14 чоловік під ключ за 3000 грн/доба за котедж; по-друге на Буковелі житло з цінами тієї ж Ворохти можно знайти, так би мовити, лише на другій лініі : на гору вверх 500м уздовж дороги перед в'їздом у Буковель!
|
|
|
25.11.2010, 16:58
|
#43 (посилання)
|
Володар Грабовця
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Atomic GS 10 166см 08р, Atomic Neox 310, Tecnica Diablo Flame HF, Elan RC 195см, Marker M4-15
|
Який класний вечірній вид на трасу 2А  . Буковель почав серйозну підготоаку до сезону  так, що скоро вже будемо  .

|
|
|
25.11.2010, 17:41
|
#44 (посилання)
|
Мастер
Зараз: поза форумом
Звідки: så by
Снаряга: Ski-og lurer
|
Пока все обсуждают отрыв лавины....
На Буке присыпало...
И включили сноу агрегаты. Проверяют?
Или пристреливаются? 
|
|
|
25.11.2010, 17:54
|
#45 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Тернопіль
Снаряга: Salomon Xwings8
|
Цитата:
Коментар від rosty
Вся "швидкісність" нових маршрутів поїздів закінчиться при в'їзді в гори -десь з рівня Надвірної швидкість впаде катастрофічно- до кілометрів 40 на годину-така специфіка профілю дороги і прокладеного полотна-таак що зручним і вигідним його не назвеш.
|
Бачив як в жовтні міняли шпали
|
|
|
26.11.2010, 00:19
|
#46 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львов
Снаряга: ELAN race CX 170 cm
|
|
|
|
26.11.2010, 08:51
|
#47 (посилання)
|
Володар Грабовця
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Atomic GS 10 166см 08р, Atomic Neox 310, Tecnica Diablo Flame HF, Elan RC 195см, Marker M4-15
|
|
|
|
26.11.2010, 08:52
|
#48 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Сумы
Снаряга: Volkl, прокатные,
Olympia HiTech Leopard
|
душа радуется от вебок Буковеля)))))
уже скоро))))
|
|
|
28.11.2010, 11:42
|
#49 (посилання)
|
Новичок
Зараз: поза форумом
Звідки: Украина
Снаряга: Rossignol Zenith Z 9.5 09/10
|
У меня возник вопрос, на который я сам себе уже вроде бы и ответил, но все же еще есть сомнения, поэтому хочу задать его всем. К Буковелю построили, ну почти, новую дорогу, которая начинается на Яблуницком перевале. Насколько эта дорога разгрузит старую? Как мне кажеться, почти 90% тех кто не живет на самом Буке и не в Полянице, едут на машине со стороны Татарів, Ворохта, Микуличин, Яремча. Остальные 10% живут в Яблунице. Плюс к 90% - те кто живет в Полянице, а также местное население. Так насколько меньше будут пробки утром и вечером? Конечно, я не спорю что можно ехать специально по новой дороге, что бы объехать заторы. Но этот объезд будет на километров 20 длиннее, да и еще дорога по самой Яблунице была не в пи..ду (извените, но другого синонима подобрать не могу). Напрашивается только один вывод - изменений практически не будет заметно.
P.S.: Еще забыл добавить. Одной из причин почему возникали пробки утром - скидка 50% на покупку абонемента до 9.00. В этом году обещают акцию со скидкой только 30% + повысили стоимость дневного абонемента, поэтому уже не будет такой большой экономии как раньше (2 года назад цена получалась 99 грн, в прошлом году 119 грн, а теперь будет 182 грн.) Может быть из-за этого утром будут немного дольше спать. Так как, если немного перефразировать - если нет ни какой разницы, зачем платить меньше 
|
|
|
28.11.2010, 17:53
|
#50 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Костополь
Снаряга: FISCHER PROGRESSOR 8+
|
Їду у відрядження на Бук - в понеділок та вівторок буду там,з собою беру фотоапарат ну і звісно всю екіпіровку. Звіт про тамтешню ситуацію, за мною,по приїзду оперативно викладу фото і відпишусь. 
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
 | | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 1 | 113 | 183 | 109 (75%) | 36 (25%) | 1 (1%) |
---|
Yesterday | 2 | 3 | 187 | 482 | 99 (53%) | 82 (44%) | 6 (3%) |
---|
Month | 10 | 321 | 5771 | 30539 | 3089 (53%) | 2611 (45%) | 152 (3%) |
---|
|
|
|