![]() |
Цитата:
|
Цитата:
со мной обычно без капельницы в вене не катаются :crazy: |
буду, значит, ему названивать, лишь бы занят не был. спасибо всем!
приседания ненавижу! |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
трансфер на гору и обратно можно обговорить и заранее.(10 грн с человека) 2.это кто к чему привык.лично я прокатным брезгую.но это--моя имха. 3.потратите день на эти поиски.ищите в инете--карпаты.инфо;яремче.ком.юа и т.д и т.п кстать,а нельзя ли огласить бюджет? |
29-30 січня 2011.
В суботу зранку Буковель зустрів 15-тиградусним морозом і бетонними трасами. Перші кілька спусків по твердому вельвету дуже потішили, тим більше, людей було мало. Почали з 14 (відмінна, навіть декілька неприємних перепадів від роботи ратрака не псували враження), потім на любимі 13-ті, але звідти швидко втекли – дуже холодно в тіні. 2А – просто супер, 2В – вже з самого ранку багато льоду. На 5-х також класно, лише на 5С трохи льоду, а 5Н чомусь закрили. Зранку не працювали 1 і 16 підйомники. На Довгій – традиційно (тепле сонечко, прекрасні краєвиди, лід, горби). Дуже тішили своїм станом 8-мі траси, і людей було відносно небагато. 15-ті також дуже гарні, з мінусів – на правій (15А) трохи тіснувато, багато людей. Друзі катались на 11-тих, я туди заїхав раз, не сподобалось через велику кількість людей. Кілька фото (субота, обідній час): 15Д: http://g.io.ua/img_aa/large/1709/10/17091020.jpg 5В (під 17-м підйомником): http://g.io.ua/img_aa/large/1709/10/17091021.jpg Виїзд з 12-тих трас: http://g.io.ua/img_aa/large/1709/10/17091023.jpg Сфотографував телефони рятувальних служб (колись їх вже розміщали на екстрім.комі): http://g.io.ua/img_aa/large/1709/10/17091024.jpg В неділю те саме, правда, здалось, що черги стали ще більші. На 13-тій перед обідом антирекорд – 13 хвилин стояння в черзі з ВІП-карткою (!). Щоправда, не так багато людей з тими картками, як заважає невдале розміщення сіток – в чергу з обох боків вклинюються люди, яким «найбільше треба». В кінці дня заскочили на 16-ті, була відкрита лише траса 16А. Лід і горби. Спитав у працівника витягу, коли її відкрили – в першій дня. Тобто за три години трасу вбили повністю. Взагалі черги дуже великі, на трасах наче мурашник, на ці вихідні було дуже багато людей. Наслідки – багато травм, конфлікти, пробки на виїзд в кінці дня (нарешті побачили нову дорогу – достойно). Кількість відпочиваючих така, що Буковелю потрібно або збільшувати розміри, або піднімати ціни. Боюсь, із останніми подіями в нашій державі станеться друге. На 5F працює бугель, тому ця траса стала меккою чайників, які вважають себе крутими лижниками. Скільки не піднімався на 5-му підйомнику – кожного разу бачив багато новачків, що їхали плугом, падали, збивали один одного. Через згрібання снігу такими «асами» траса після обіду була подібна на каток. Шкода, бо на ній катається і багато вправних лижників. Приємно бачити людей з правильною технікою, що впевнено мчать по чорних трасах. Якщо блокувати скіпаси людям, які лізуть на чорні траси без підготовки – на 5F буде конвеєр. Після обіду дуже багато льоду, хоча деякі траси на сонці стають м’якшими. На таку погоду добре мати жорсткі лижі. І гострі канти, само собою. ЗІ. Розсмішила ситуація, коли в черзі попросив чоловіка не ставати на лижі мого друга. «Будь ласка, не топчіться по чужих лижах» – «А? Шо?». Тут у розмову включається дружина «топтальника» – «Дорогой, это мужчина тебе советует не становиться на чужие лыжи, потому что повредишь на своих скользяк». Я посміхнувся і підтвердив, що дуже переживаю саме за скользяк його лиж. |
Цитата:
|
Цитата:
На 15 та 14 не заскакував - реально боявся - дуже багато людей, може навіть більше, чим на НР. Причому тут особливість - на НР - тьма народу товклася в чайник зонах, а на дальних трасах - було відносно вільно. А зараз - не знаю як там чайник-зони, не заглядав, але на дальніх трасах теж велетенські черги. Трохи вільніше було на складних трасах - все таки народ початкуючий народ туди менше пхається, а якщо і пхається - то потім довго стоїть в роздумах, що робити далі. Слава богу, що не по центру траси... Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Сам бугіль досить розрулює ситуацію - при астономічній черзі внизу п'ятірки - на бугіль черги практично не було. Це раз. По друге - там реально є можливість себе вкатати досить швидко - якщо э натхнення. Коло можно робити за 6-7 хв. ну і трохи фізуха йде при підйомі на бугелі - то не на кріселці сидіти. В мене сьогодні були не дуже катабельні супутники - і рвалися пораніше додому, то я трохи збив собі оскому на тому бугелі (бо мені все мало :-). Та й стан траси на 5f наприкінці дня був значно ліпший, чим на чорних 16, а то й може і одинадцятках... ПРавда, є один дуже великий мінус в бугелі. Розповідаю. піпл стоїть в черзі на п'ятірку. довго стоїть. Нарешті помічають відчутність черги на бугелі. І така маленька зграйка чоловік 10-15 валить туди, пішки, "нєвзірая на..." геть часто як тітоньки, до маршрутки, що зупинилася неподалік. А траекторія руху тих пішоходів перетинає зону відторможування перед бугелем... причому часто ті піщоходи навіть не дивляться, чи хто летить зверху з чорної, і не вважать за потрібне переждати 5 сек. Сьогодні мав такий випадок. Зграйка кентів, розтяглися метрів на 20, валить вперед, нічого, крім вільного початку бугелю не бачить... Я по наївності думав, що мене помітять... все таки летів як паравоз на всіх парах - траса вільна була... навіть вже огогокати почав до них наприкінці.. ... ніфія... не бачуть. Почав аварійне гальмування. Не врахував, що може бути лід. Але так сталося. Не було би тих пішоходів - ше би відгальмувався на льоді, або навіть і аварійно гальмувати не прийщлося б - в широків дузі погасив би швидкість (власне так і планував). А так прийшлося припиняти гальмуванні і вилітати майже в сітку з конретним падінням... звісно, доля вини моя теж є - не передбачив, що лижники стануть "тітьонками до маршрутки.." Так що як на мене - треба перекрити перехід від низу п'ятірки до низу шістки. Щоби на низ шістки пожна було би потратити, лише з трас (5F, викату 5a). Ще відносно бетону - в кінці дня вискочив на 12a - давно вже її не бачив в такому розбиттому та зальодованому стані. Хоча в той же час - 8B - ну майже свіжак. Слаломка теж виглядала нічо так, але не пробував - якось не зібрався купити на ню абоненти.. В загальному каталка була цілком нормальна - правда, тут уточнення - все таки катаю з VIP - напевно без нього враження були би менш оптимістичні. Статистика - з 8-45 до 15-50 зробив 37 підйомів з двома кофе-брейками, напевно десь на години півтори в сумі.. |
Ihor
тут скоріше розбіжність у термінології. під бетоном розумію не лід, а тверду поратрачену трасу, звичайно так буває зранку при температурі нижче -10С. дуже приємно по такому проїхатись на швидкості в сонячний морозний ранок. а каталка дуже класна. можливо, я в попередньому пості забагато акцентував увагу на окремих недоліках, загальна оцінка - "5-". |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 01:44. |