![]() |
Буковель объявил все акции 2011 года - Перелік акцій 2011 | Буковель. Гірськолижний та SPA курорт №1 в Україні. Карпати. Зима
С каждым годом акции стают все менее интересными. Единственное чем обрадовали - цена на абонементы увеличится не на 12%, а на 5% |
Цитата:
Мої враження від цього шаленого уікенду в ЖЖ: panda_if - VIP Brilliant PARTY club 1-3 april :) Весь звіт сюди не даю, бо не дуже оперативно, та й не все стосується гірських лиж. Моя думка - на Буковель зараз варто їхати "по прогнозу", тобто відслідковувати, чи не буде дощу. Або робити як ми - їхати такою веселою компанією, що навіть дощ не зіпсує відпочинку. PS. Ось так я виглядав зранку 3 квітня: http://g.io.ua/img_aa/large/1765/77/17657732.jpg |
Там же, днем позже. :)
http://s007.radikal.ru/i302/1104/d1/c6cc1dc4ee0b.jpg Апрельские лягушки пересекают склоны оксамытового Буковеля. Мы для них все ломы, аккуратно плз.:ok: |
|
Буковель 09-10 апреля.
По дороге из Киева на Бук вначале периодически шел дождь, потом пару раз даж сыпануло (как из пушки, прям). Ветер был такой , что приходилось постоянно корректировать курс машины. Приехали. Заселились на Буке под 1-ым подъемником. Около 9-ти выдвинулись к 14-му , потому как 1-ый выключили - вроде как дерево из-за ветра упало куда-то на трассу (а может на подъемник?). Пока выгружались на 14-ой началось вот такое: http://www.smotri.te.ua/images/2011-...02496601.b.jpg Микро-видео: YouTube - P1020820 Поднимаясь (около 10 часов) - посчитал машины на парковке - получилось штук 10 Как выяснилось потом , в процессе каталки, такая же посещаемость была и на остальных парковках. Трассы и подъемники выгледели где-то так: http://www.smotri.te.ua/images/2011-...496518-3.b.jpg http://www.smotri.te.ua/images/2011-...496516-6.b.jpg http://www.smotri.te.ua/images/2011-...496520-2.b.jpg где-то после 12-13-ти на выкатах трас начала появляться тормозящая масса (сало) , хотя это не особо мешало получать удовольствие от каталки. Вечером прогулялись по Буке в поисках "веселья". Особого "веселья" найти не удалось. РЦ "Бука" был открыт только для избранных ( корпоративы, однако!), а местный персонал на вопрос о "где и чего?" многозначительно отвечал : "Так конец сезона же!" Все-таки нашли где нормально "заземлиться" - "Фельварок" под 1-ым подъемником (работал почти до 00.00!) Воскресенье. При выходе из отеля : http://www.smotri.te.ua/images/2011-...496504-3.b.jpg Сам в воскресенье не катался (отоспаться все-таки перед обратной дорогой нужно было ) , но по рассказам очевидцев каталка в воскресенье была даж поинтересней, чем в субботу. Людей было побольше ( подтянулись те , кому ехать не далеко, взглянув в субботу на вебки). Вот... Фотка сделана из окна отеля вчера вечером (10,04,11 в 19 часов...красотааа..) http://www.smotri.te.ua/images/2011-...02503207.b.jpg Судя по прогнозу, закрытие сезона на Буке на следующих выходных обещает быть ярким. Все на выезд! :) |
|
Малий звіт про 10.04.2011 р.
Bukovel low season 10.04.2011 on Vimeo Самапал зроблений в кустарних умовах- це я про формат і якість:oops::pardon: Enjoy. |
Интересно, на паску там снег останется, а то очень поехать хочется.
|
В Контакте | Добро пожаловать
Покатали славненько! |
Почали рівно у 8-30 з 14-го підйомника, зразу поїхали на 8-мі траси через 15-ту (15А – 15В). Добре, що розім’ялись перед спуском – на твердому вельветі трясло так, що ледве зуби не повилітали, а на одному повороті в дузі зловив такий перепад від ратрака, що чудом втримався від польоту в ялинки.
Взагалі зранку був невеликий мороз, я щось відвик вже, поки вдягнувся – підмерз. Та й жорсткий вельвет був несподіванкою. Годинку покатались на восьмих. Точніше, на 8В. 8С була трохи гірше, а 8А взагалі невідомо чого відкрили, у такому стані вона не приносить задоволення. На восьмих класно, бо вони традиційно м’які, кант добре тримає. Потім переїхали на 5-тий підйомник, пару разів із задоволенням з’їхали по червоних. Поїхали на Довгу. Дуже сподобалась 12А, та й поза трасою трохи снігу було, можна було іноді вискочити на поле. 12В – ніяка. Оля казала, що вчора була закрита. Дивно, що сьогодні її відкрили у такому стані. Взагалі на Довгій набагато більше снігу, ніж на нижніх трасах, шкода, що не сфотографував. Попрацювали над технікою під 17-м підйомником та й поїхали до машини. На 11Е проталини майже до землі, 14-та траса – каша, що «хапає ноги». Ми з Олею ще на кілька спусків заїхали на 13-тий підйомник, там навіть в обід годині були досить тверді ділянки (у тіні). Зустріли Шерідана, взагалі багато знайомих катались, цілий день чулось: «привіт. – привіт. – як справи? – добре! – класна каталка! – ага, супер!». Загальна оцінка каталки і взагалі відпочинку – тверда 4-ка. Так, половина трас вже закриті, на веб-камерах безбожно і несолідно підкручують покази термометрів, водії ратраків вже думками десь далеко і халтурять (чималі перепади, кілька разів траплялись брили льоду прямо на трасі), більшість туалетів закриті, заклади харчування дивують не лише 50-%-ними знижками, а й дефіцитом нормальної їжі, розведеною кавою і пофігізмом персоналу. Після обіду більшість трас непридатні для катання. Але все це такі дрібниці, коли ти їдеш у гори 17 квітня і ловиш півдня такої каталки, яку рідко коли й зимою отримував. І при повній відсутності черг, людей на трасах, за смішні 50 грн. в день. Фото мало, лінувався діставати фотоапарат. Жіноча нарада на тему «де ми сьогодні катаємось?»: http://g.io.ua/img_aa/large/1777/58/17775857.jpg Неідеальний вельвет на 14 трасі, бережіться перепадів: http://g.io.ua/img_aa/large/1777/58/17775859.jpg Якість ратрачення можна помітити навіть на такому знімку 15-тих трас: http://g.io.ua/img_aa/large/1777/58/17775860.jpg 14-та траса близько 13-тої години: http://g.io.ua/img_aa/large/1777/58/17775865.jpg |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 05:16. |