Драгобрат отзывы, жильё, трансфер, цены |
27.04.2009, 15:20
|
#561 (посилання)
|
Колыбер
Зараз: поза форумом
Звідки: Бершадь
Снаряга: Armada Norwalk 189, 4 FRNT Pique 168,Head Salamander 94,Yamaha XL 700,GT Avala
|
Цитата:
Коментар від Belaja
еду на майские! ВСЕ РАВНО ЕДУ!!!!!
|
Аналогично!!! нельзя изменять любимым традициям!!!
|
|
|
31.07.2009, 06:41
|
#562 (посилання)
|
Новичок
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: прокатные :)
|
был в середине февраля - ощущения просто супер! немного подпортил катание туман и сильный снег, но все таки было круто, в "трубе" набесились по полной ...Драг - это сила!!!!!! Жили в Добоше ( второй раз, первый в домиках напротив приюта внизу )
|
|
|
20.08.2009, 00:14
|
#563 (посилання)
|
Координатор Форума
Зараз: поза форумом
Звідки: Lviv, Ukraine
Снаряга: Dynastar Sweet Trouble, Atomic Race SL 10, Fischer Competition RC 4, боти Tecnica Viva Inferno Crush
|
Драгобрат сезон 2010
Драгобрат — самый высокогорный горнолыжный курорт Украины, расположенный на высоте 1300—1700 м над уровнем моря. Драгобрат расположен в 18 км от посёлка Ясыня (Раховский район, Закарпатская область), в 9 км от автомагистрали Ужгород-Ивано-Франковск.
Как добраться: на поезде, (ж/д линия Львов-Рахов, Ивано-Франковск-Рахов), автобусе (Ивано-Франковск-Ясыня) или на авто.
На Драгобрат ведут 2 горные дороги (протяжённость одной из них — 9 км, другой — 18 км, вторая дорога сейчас практически не используется для поднятия туристов наверх, все поднимаються короткой – 9 км), обе находяться в плохом состоянии. Из-за плохого состояния дорог в разные времена года активно используется внедорожный транспорт.
Расстояние от ближайшего областного центра: от Львова - 260 км, от Ивано-Франковска — 125 км, от Ужгорода – 240 км, от Черновцов – 170 км, от Тернополя – 268 км, от Рахова – 32 км, от Яремче – 50 км. До железнодорожной станции (Ясыня) — 12 км.
Горы: г. Стог (1704 м)
Перепад высот на Драгобрате — около 500 м. Трассы: синие — 1, чёрная — 3, красные — 5. Есть 8 бугельных подъёмников. Основные подъёмники Драгобрата расположены на склонах горы Стог.
Трансферы по всей Украине до Драгобрата тут: Горнолыжный Форум - Трансферы и попутчики
Проживание на Драгобрате тут: http://extreme.com.ua/forum/dragobra...ie-2010-a.html
Карта склонов Драгобрата: нажмите, чтобы посмотреть
Список близко расположенных городов, сел и зимних курортов:
• Ясиня
• Рахов
• Ворохта
• Поляница
• Яблуница
• Буковель
• Яремче
Вид с трассы
Сайты:
- ОТДЫХ В ДРАГОБРАТЕ :: горный курорт ДРАГОБРАТ в сердце Карпат :: горнолыжный комплекс, отдых на любой вкус
- Горнолыжный комплекс ДРАГОБРАТ
- Драгобрат. Курорт Драгобрат, Отдых на Драгобрате, Жилье на Драгобрате, Драгобрат — Skiworld
- Драгобрат. Отдых на Драгобрате (Украина) 2010. Частный зимний горнолыжный (лыжный) отдых, стоимость и цены туров в Драгобрат зимой, осенью, л
- — Драгобрат — Відпочинок в Карпатах і не тільки — КАРПАТИ.INFO*/*Західна Україна*/*Закарпатська область*/*Рахівський район*/*Драгобрат:
- Курорт Драгобрат, отдых Драгобрат, Гостиницы Драгобрата, Горные лыжи Драгобрат
- Драгобрат.Гірськолижний курорт.
Готовность Драгобрата к сезону 2010: нажмите, чтобы посмотреть
Провівши тиждень на Драгобраті та прогулявшись його околицями, вирішила зробити короткий огляд нинішньої ситуації на цьому курорті.
Цього літа на Драгобраті як ніде абсолютно не відчувається кризи – будівництво йде повним ходом: розширюються старі і будуються нові готелі, прибудовуються сауни, потихеньку йде будівництво двох канатно-крісельних доріг. Туристів на самому Драгобраті небагато, мною було помічено кілька машин із Києва, Львова, зустрічались туристи із Дніпропетровська. В основному приймають приїжджих такі готелі як «Кремінь», «Калина», «Смерекова хата», «Оаза». Набагато більше туристів (до того ж різних національностей) можна зустріти вже на самому Свидовецькому хребті. Не скажу, що там масове паломництво, але транзитних туристів доволі багато. Всі переважно йдуть за маршрутом Кваси-Близниця-Стіг-о. Догяска і далі по хребту, виходять з Драгобрату в напрямку Квасів або у напрямку озер Догяска і Трояска.
Трохи прикро, що на сьогодні все більш популярним туризмом на Свидовці стає «джип-сафарі» - виїзди невеликими групами УАЗами на озера, вздовж хребта. Можна й так сказати, що все більшої популярності набуває виїзд компаніями, скажімо, на о. Догяска на шашлики – пофотографувати, випити, прогулятися. Щось не сприймаю я такого туризму. Ну квадроцикли це ще півбіди (каталася, сподобалося), але щоб машиною по горі ганяти – це якесь туристичне святотатство…
До речі, ніколи не думала, що полонина Драгобрат, так само як і Тростян – це один великий чорничник – чорниці ростуть на кожному кроці! Просто сідаєш і лопаєш скільки душа забажає. Стіг так само вкритий кущами чорниці, ніколи б не здогадалася, що взимку їзджу по чорничних кущах.
Стосовно готелів. Мені здалося, що цього року вони реально виростають на Драгобраті як гриби після дощу. Я не мала за мету перерахувати усі новобудови, однак думаю, що я не надто помилюся, коли скажу, що цього річ будується близько 12-ти нових готелів, з них близько половини – у так званій «першій лінії», тобто неподалік від підйомників.
Вже другий рік мої земляки-львів’яни будуть дуже цікавий за проектом і «видний» готель, і, судячи за темпами його будівництва, на наступний сезон його точно відкриють.
Вище цієї респектабельної будови будується ще якась садиба, однак мені щось здалося, що це не готель, а просто приватний котедж:
Позаду «Курятні» на очах росте ось такий багатоповерховий гігант:
А вище від готелю «Вотавілю» ударними темпами будуються три нових готелі, один вище іншого:
Перший
Другий
Третій
Власник «Оази» Грапенюк будує другий готель – мені довелося поговорити із одним працівником, який у нього й працює.
Степан, власник готелю і ресторану «У Степана», розбудував задню частину свого готелю:
Біля «Ерідану» будуть, здається, котедж із сауною:
Власники «Ступаря» вже побудували другий, аналогічний готель – тепер бокові вікна готелю «Ступарь» будуть дивитися в упор на другий готель.
Ліворуч і праворуч готелю «Добош» йде 2 будови:
Вид зліва:
Вид справа:
Між «Добошем» і «Ступарем» вже майже добудовується ще один готель:
Готель «Трембіта», той що «У Звонаря», розбудувався і тепер виглядає отак:
Власники готелю «Кремінь» поруч із своєю садибою будують цілий комплекс, який складатиметься з сауни, більярдної, боулінгу та ресторану. З огляду на будівництво, нижній поверх комплексу буде із цегли-бетону, верхні поверхи – із дерева.
Трохи нижче від того ж «Кременя», «Сантари» та «Проліску» будують готель за планом того ж «Кременя» (власники «здерли» проект будинку).
Нижче від готелю «Зорепад» поставили отаку «коробку»:
Повним ходом також йде будівництво у готелях «Юлія» («У Олега»), «Велика Ведмедиця». Ще кілька готелів будується у нижній частині Драгобрату, у районі притулку «Драгобрат».
Стосовно канатних витягів.
Ситуація з підйомником Паші Цибуленка анітрохи не змінилася на краще: неозброєним ком видно те, що у нього немає достатньо коштів на швидке закінчення будівництва; про це й свідчать місцеві жителі. Принаймні якихось зрушень з травня місяця мною не було помічено. Єдине що дотягнули верхні опори на самий Стіг, там щодня ведеться якась робота.
Тому напрошується логічний висновок: якби нам не хотілося, на наступний сезон Пашина кріселка навряд чи запрацює.
Будівництво другої канатно-крісельної дороги мало офіційно розпочатися 1 червня цього року, однак почалося трохи пізніше. Канатка бере початок одразу біля готелю «Кремінь», далі йде вгору по полянці, проходить біля вишки «Київстар» і закінчується на так званій перемичці Стіг-Жандарм, трохи вище від кінця витягу «Оази» (вони майже сходяться на горі). До будівництва цієї канатки мають відношення власники готелю «Зорепад». На горі вроді би вже стоїть частина опор, верхня станція ще не завершена і біля неї валяється мінімум 10 мішків з бетоном.
Майбутня канатка виглядає отак:
Верхня станція:
Нижня станція:
Судячи з розташування опор на даній місцевості, виникає інше питання: кудою там спускатися; одна частина майбутньої траси являє собою кущі, корчі, а друга вкрита суцільними деревами. Це не гладка ділянка як у випадку з будівництвом Пашиного витягу. Площу катання у такому випадку щось складно уявити; тобто прийдеться з одного боку викорчовувати все що може завадити спуску на лижах, з іншого вирубувати частину урочища. Окрім того, ця канатка не з’єднується із площею катання г. Стіг. Тому постає наступне питання: для чого її будують?
Тож наразі мушу констатувати, що й ця канатна дорога навряд чи буде готова до сезону - ще надто багато роботи.
Якщо коротко, то це усе. Вже ближче до початку сезону постараюсь систематизувати та викласти інформацію у сусідній гілці стосовно драгобратівських готелів, про які ще не писали, подам деякі контакти та коротку характеристику.
|
|
|
|
+
Scaramouch, Sheridan, vova_, Osja, Pertutto, Norik, Bob_Kneissl, Константин, Yurez, Vyacheslav, ev, deema, borisimus, Natusik, Albertowych, Valery_DN, ANNDY, Funcarver, griig, waterboy, Mudrik, Зёбра, Lyudalyu, Sanches, in search, Vadik_expert, bog74, dudunyk, Traffic_Jam_[TJ], Neon, CLS, Gashik |
20.08.2009, 07:34
|
#564 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Suzuki V-Strom 1000.
|
Люди вкладывают бешеные деньги в отели и приэтом не думают об окружающей необходимой инфраструктуре, то биш - дороге. Неужели нельзя скинуться по десятке зелени , что б народ мог своим транспортом добираться. И заполняемость будет 100% аж до мая. Моя жена только из-за этого и не ездит. Боитца.
Кроме того собственники отелей могли бы организоваться в какое-нить "спильне" предприятие по строительству и использованию подъемников. Что б один билет на все. Все от этого только выиграют. Как мы , так и они.
|
|
|
20.08.2009, 07:47
|
#565 (посилання)
|
Я видел Паудер!!!
Зараз: поза форумом
Звідки: Edmonton AB, Barrie ON
Снаряга: Rossi B-Squad, LINE MOTHERSHIP & EPPRO,
K2 obSETHed & HellBent & Pontoon & McConkeyTribute Skis. Vo
|
Цитата:
Коментар від Norik
Люди вкладывают бешеные деньги в отели и приэтом не думают об окружающей необходимой инфраструктуре, то биш - дороге. Неужели нельзя скинуться по десятке зелени , что б народ мог своим транспортом добираться. И заполняемость будет 100% аж до мая. Моя жена только из-за этого и не ездит. Боитца.
Кроме того собственники отелей могли бы организоваться в какое-нить "спильне" предприятие по строительству и использованию подъемников. Что б один билет на все. Все от этого только выиграют. Как мы , так и они.
|
Ну во первых там куча частников и они деньгами не скинуться и не до говорятся (не доросли умом). 2 Зачем лишать заработка своих родственников и себя? Ведь если вы заказали комнату в отеле значит и машину у них тоже можно заказать. 3: Заполняемостью они не страдают и все заказывают машины, так что нормальной дороги нам с вами не видать.
Не умеют в Украине строить и бизнес и думать про завтра
|
|
|
20.08.2009, 08:36
|
#566 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Suzuki V-Strom 1000.
|
Цитата:
Коментар від Powder
Ну во первых там куча частников и они деньгами не скинуться и не до говорятся (не доросли умом). 2 Зачем лишать заработка своих родственников и себя? Ведь если вы заказали комнату в отеле значит и машину у них тоже можно заказать. 3: Заполняемостью они не страдают и все заказывают машины, так что нормальной дороги нам с вами не видать.
Не умеют в Украине строить и бизнес и думать про завтра
|
Да я про все в курсе. Просто пытаюсь подтолкнуть людей (местных) к обмозговыванию ситуации. Ведь этих же своих людей можна задействовать в другой ипостаси. Хотя б как обслуживающий персонал на новых подъемниках, в тех же новых отелях, парковках и т.д. Наверное каждый из нас был в Европе, да хоть на Буке- нигде такого нет. Хочеш экстрима - вот тебе снегоход или квадрицикл - катайся. Я с детьми на Драг не ездок.
|
|
|
20.08.2009, 08:38
|
#567 (посилання)
|
Shut Up and Ski
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Skis: Elan SLX WC, Elan777, Salomon Quest115, Elan1111 |
Bikes: Specialized S-Works Epic, RM ETSX70
|
2 Jolie: Спасибо за свежую инфу.
Правда выводы напрашиваются неутешительные.
Чем больше отелей, тем больше людей, тем больше очередей.
Думаю, что в сезон и на праздники на Драге будет совсем тесно!
|
|
|
20.08.2009, 08:57
|
#568 (посилання)
|
Я видел Паудер!!!
Зараз: поза форумом
Звідки: Edmonton AB, Barrie ON
Снаряга: Rossi B-Squad, LINE MOTHERSHIP & EPPRO,
K2 obSETHed & HellBent & Pontoon & McConkeyTribute Skis. Vo
|
Цитата:
Коментар від Norik
Да я про все в курсе. Просто пытаюсь подтолкнуть людей (местных) к обмозговыванию ситуации. Ведь этих же своих людей можна задействовать в другой ипостаси. Хотя б как обслуживающий персонал на новых подъемниках, в тех же новых отелях, парковках и т.д. Наверное каждый из нас был в Европе, да хоть на Буке- нигде такого нет. Хочеш экстрима - вот тебе снегоход или квадрицикл - катайся. Я с детьми на Драг не ездок.
|
Сколько на драге будет подъемников 4-5? А сколько отелей? А хозяева везде разные. И вот что бы выбрали вы стоять на морозе подавать бугеля (смотреть за креслами) Или ездить в теплой машине? Тоже самое с отелями и парковками. Так что никчему мы их не подтолкнем, пока это не начнет основательно бить их по карману
|
|
|
20.08.2009, 08:59
|
#569 (посилання)
|
Старый лыжник ))
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: Nordica Girish 185 10/11, Nordica Enforcer 185 08/09
|
Дорога это пол беды. Меня очень огорчает другое. Отсутствие нормальных очистных сооружений при таком количистве отелей за пару лет просто убъет это место. Уже в прошлом году в некоторых местах у ручьев явно чуствовался запах канализации.
С водозабором нормальной воды тоже будут проблемы.
Креселки явно не будут готовы к следущему сезону, но это может и к лучшему. О полной бредовости расположения Пашиной кресеселки много писали в прошлом сезоне. Креселка на перемычку не менее идиотская.
Вобщем развитие Драга продолжает идти по каким-то неведомым путям. Грустно то, что сами "хозяйва" не понимают что делают и что будет дальше. Укокают такое классное место!
|
|
|
20.08.2009, 11:03
|
#570 (посилання)
|
Shut Up and Ski
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Skis: Elan SLX WC, Elan777, Salomon Quest115, Elan1111 |
Bikes: Specialized S-Works Epic, RM ETSX70
|
2 Norik: Не буду спорить, ибо данный спор будет бессмысленным. Кто-то любит уху, а кто-то борщ. Их спорт на тему "что вкуснее?" - абсурден!
Но наданном этапе своего развития Драг невозможен без внетрассового катания. Вот отратрачили все ДВА спуска, и запретили внетрассовое! Что дальше? Я там подохну с тоски за ОДИН день.
Даже если вложить деньги, построить подъемники, почистить склоны. Сколько трасс добавится на Драге? Еще 2? И того, аж четыре коротких трассы. (всякие пологие ответвления не берем).
Красота Драга в том, что там дольше всего лежит снег, и его там МНОГО.
Те кто меня знает лично, подтвердят, что я очень люблю цивильные условия и комфорт.
Но я не уверен, что хочу, что бы Драг был превращен в маленькую такую Буковель рядом с Большой такой Буковелью!
Но мне бы было очень интересно посмотреть на КОМПЛЕКСНОЕ развитие курорта с сохранением его аутентичности.
Вот только повторюсь. Не верю, что если отдать его какому-то олигарху, не будет построена Буковель в миниатюре.
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 0 | 0 | 32 (78%) | 7 (17%) | 2 (5%) |
---|
Yesterday | 0 | 4 | 80 | 178 | 69 (71%) | 26 (27%) | 2 (2%) |
---|
Month | 3 | 110 | 5050 | 15949 | 2621 (52%) | 2258 (45%) | 122 (2%) |
---|
|
|
|