Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Горнолыжные курорты > Горнолыжные курорты Украины > Драгобрат > Драгобрат сезон 2024
Драгобрат отзывы, жильё, трансфер, цены


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 04.03.2010, 16:05   #841 (посилання)
Недоверчивый юноша
 
Аватар для Gashik
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Черкассы

Снаряга: Elan amphibio 14, 2012 salomon xwing 8 09/10
эх, если б не сутки ехать да еще и с этими поездами......
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 04.03.2010, 16:42   #842 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для birdmilk
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kiev

Снаряга: Elan Pogo Holmes 08/09, Head XCarve
Собственно вот встреча, но все молчат...
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 09.03.2010, 20:26   #843 (посилання)
Координатор Форума
 
Аватар для Jolie
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Lviv, Ukraine

Снаряга: Dynastar Sweet Trouble, Atomic Race SL 10, Fischer Competition RC 4, боти Tecnica Viva Inferno Crush
Хуууууу, ну нарешті я тут....
Якщо коротко, то от такі розклади: поки 90% усіх форумчан катали на Буці, 10% відірваних опинилися на хребтах Боржави, я, як трохи неконтрольоване сущєство, яке ще на тижні спакувало рюкзак і ніяк не могло вибрати куди поїхати, майже у останній момент рвануло куди? Правильно, на Драгобрат!!! І не шкодую, бо такого відриву і такої шаленої погоди ще не було .

Якщо коротко, то:
- погода дуже часто змінювалась протягом дня, однак кайф ловився і при вітрі, і при сонці, і при хмарах;
- людей було не дуже багато, черги то були, то їх не було, словом, я якось не помічала великих скупчень людей на трасах, може це тому, що по трасах я майже не каталась;
- ціни залишились на рівні минулорічних і це радує;
- бачилась з Goofy - ми традиційно завжди зустрічаємось на Драгобраті ;
- вдалося пофрірайдити і я мушу визнати, що я цим захворіла - катання по правдивій цілині мені дуже сподобалося і тепер я не боюся валити вниз по будь-якому снігу;
- на Драгобраті мої нові широкі лижі рулять (загалом в мене вони не дуже широкі - 110-80-103, але у порівнянні зі старими вони широкі) - я практично плавала по невтрабованому снігу
- там СПРАВЖНІЙ СНІГ! СПРАВЖНІЙ, а не штучний настріляний, сніг, від якого навіть парафін з лиж до кінця не сходить. І каміння там нема .

Решта подробиць опишу пізніше у звіті :ok:. Всім чмокі .
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 10.03.2010, 16:27   #844 (посилання)
Новичок
 
Аватар для Shupta
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев

Снаряга: Rossignol Zenit 9.5
Є вільні місця в автобусі на Драгобрат на 13-14 березня. Вдправлення з Києва 12 березня о 19.30, повернення до Києва 15 березня о 6-7 годині. (093) 601-601-6, shupta@ukr.net, http://vkontakte.ru/club15108856
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
+ Vad
Старий 10.03.2010, 16:27   #845 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для birdmilk
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kiev

Снаряга: Elan Pogo Holmes 08/09, Head XCarve
драгобрат беккантри 6-9.03.2010

Цитата:
Коментар від Jolie Переглянути коментар
Хуууууу, ну нарешті я тут....
драгобрат беккантри 6-9.03.2010
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 10.03.2010, 19:00   #846 (посилання)
Координатор Форума
 
Аватар для Jolie
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Lviv, Ukraine

Снаряга: Dynastar Sweet Trouble, Atomic Race SL 10, Fischer Competition RC 4, боти Tecnica Viva Inferno Crush
Весняні вихідні на Драгобраті

Нарешті написався звіт по весняних вихідних на Драгобраті. Спробую розкласти свої думки та враження по поличках.

Дорога
Дорога туди видалася загалом нормальною – в районі Підкаменя нас трохи занесло, а найстрашніші ями трапились в Бурштині та у Галичі. Зважаючи на падаючий сніг, їхати було терпимо, чого вже не скажеш вже про повернення додому. Як уже писав Rain, на межі Львівської та Івано-Франківської області немовби поставили перемикач «погана дорога-хороша дорога»; у Львівській області дорожнє полотно, яким рухається транспорт, взагалі важко назвати дорогою – яма на ямі, колдобина на колдобині, я ще ніколи не їхала з Ясині до Львова п’ять з половиною годин та зі швидкістю 60 км/год. Таке враження, що разом із нещодавновипавшим снігом зійшов і асфальт.

Перед Івано-Франківськом старашенних ям, про які писали нещодавно на усіх форумах, нами не було помічено; мабуть, люди їхали на високій швидкості, і тому «влітали». Ями всюди є, треба просто вважати. Пост ДАЇ традиційно стояв у Яремчі.

По приїзді до Ясині автомобілі залишили на паркінгу, що біля в’їзду в урочище Драгобрат, доба коштує 15 грн. Нагору піднімались УАЗом-таблеткою, за п’ятьох ми заплатили 200 грн.

Проживання
У зв’язку з тривалістю мого метання та невизначеністю, де провести вихідні, номери у одному готелі замовити мені не вдалося, тож половина нашої компанії поселилась у «Кремені», а інша половина у «Сантарі». У «Кремені» у нас був звичайний номер на 4-му поверсі з вигодами у номері та телевізором, у друзів – звичаний номер із вигодами у номері без телевізора та з тусклою одинокою лампочкою; кут їхнього номера затікав від стічних вод. Однак тукла лампочка та нічне підтікання були не найгіршою несподіванкою сервісу цього готелю – на ранок другого дня виявилося, що у їхньому номері не було води. Господиню того ранку їм не вдалося відшукати, тож друзям нічого не лишалося, як прийти до нас та скористатись вигодами нашого номеру.

Їсти всі ходили у «Кремінь»; на сніданок нам з чоловіком сподобалась яєчня з кукурудзою, на вечерю порції першого і другого ми подолати не змогли (ну це особливості наших з чоловіком організмів, так як їмо ми відносно небагато – наші друзі, у свою чергу, з’їли все).

Ходили у нову сауну, що відкрилася при готелі «Кремінь». Сауна складається з великої кімнати відпочинку, туалетної кімнати, душевої та басейну. Басейн чистий, вода свіжа (якраз перед нами її поміняли), сама сауна розрахована десь на 15 чоловік. Парилка велика. Вартість 150 грн з компанії на 6 чоловік, якщо людей є більше, є знижки.

Катання
Катання та задовлення від нього, безперечно, затьмарило все! Драгобрат у ці святкові дні проявив себе у таких власнивих йому різних іпостасях: зранку вітер і туман, далі просвітлення і яскраве сонце, далі знову хмари затягують хмари, стає хмарно, і знову за деякий час виходить сонце. Мінливість погоди тільки підкреслювала унікальність цього місця – тут все мінялося буквально на очах і при цьому кататись ставало тільки цікавіше.

Однією з причин, чого ми з чоловіком цього разу таки вибрали Драгобрат, була можливість катнути не тільки по трасах, а й поза ними; лютневі вилазки на Буковель трохи піднабридли, тож хотілось чогось нового, різноманітного та цікавого. Ну і не для кого не секрет, що Драгобрат був і залишається одним із моїх найулюбленіших курортів у Україні. Окрім того, погода передбачалась сонячна, Пилипець як альтернатива трохи підкачав у плані трасового катання (а у нас у компанії поза трасами катали тільки я з чоловіком, решта троє наших друзів на цілину не полізли), а Драгобрат вимальовувався достатньо у світлих та райдужних тонах.



Тепер про траси та їх відсутність. Для мене, мабуть, чи не найцікавішим у плані катання був саме перший день, коли завірюха мела в очі, вітер задував у лице (до речі, взявши із собою бафф, я, дурне створіння, так і не вдягла його ні у сонячну, ні у вітрянно-сніжну погоду), а свіжий лапатий сніг покривав усе навколо, засипаючи грань між трасами та цілинними драгобратівськими полями. Левову частку людей така погода відлякувала, а мене, навпаки, підстьогувала до нових спусків та розпалювала бажання якомога більше часу провести на горі, так як я давно не потрапляла на таку сніжну погоду і давно не відчувала такого задоволення їхати по свіжовипавшому снігу. При такому активному катанні навіть вітер і холод не відчувався, навпаки, ніколи не пам’ятаю, щоб протягом дня каталки мною випивалося півлітри «Пепсі».

Лижі є окремою темою поста; ніколи не думала, що всього декілька сантиметрів у ширину, і так міняється враження від каталки – у порівнянні з минулим роком цьогорічне катання на Драгобраті було дійсно катанням, а не тоненням у снігу, спотиканням об сніжні грудки і т.п. По свіжому снігу і дійсно плилося, не задумуючись над наступним повором. Після цього я таки остаточно усвідомила, що катання по цілинних полях, по пухяку це моє, і надалі, як тільки буде можливість буду старатися все таки частіше вириватися на курорти та місцевості, де є офф-піст.



Кататись в основному у ялинках біля Пашиного кулуару, причому дуже часто не доїжджали до самого низу, а вискакували із жолоба до найперших опор «Доппельмеєра». Стосовно беккантрі, то дуже походити не вдалося, так як підкачала фізуха (це відверто розстроїло, після чого до ранкової руханки та щотижневих занять з шейпінгу я вирішила додати ще присідання). Мабуть, фізуха це єдина моя проблема, яка відділяє моє бажання фрірайдити від реальності. Ходили з чоловіком на Стіг, звідти їхали вниз, до ялиночок.


Наприкінця дня, при спуску до «Кременя», огинали низ перемички Жандарми-Стіг, і далі спускались вздовж канатно-крісельної дороги до підніжжя готелю.





До речі, стосовно Пашиної кріселки. Катаючись по траєкторії від верхньої станції до ялиночок, я щось в черговий раз подумала, що не хочу, що ця кріселка якнайшвидше запрацювала. Чому – як на мене, коли запрацює Пашина кріселка, кулуару з ялиночками настане кінець; крісло потребуватиме розширення площі катання, а для цього прийдеться вирубати значну частину кулуару. Люди будуть спускатися не тільки в сам жолоб, а й огинати його, потрапляючи у ці ж ялиночки.

Чим мені сподобалася ідея із кріселкою від «Кременя» до перемички Жандарми-Стіг: ареал катання значно розширився, тепер можна від ВЛ-лки спуститись на перемичку і далі при бажанні піднятись на Жандарм, або з тієї ж перемички шукати цікаву лінію спуску до нижньої станції канатно-крісельного витяга.



Ціни
Дійсно радує, що ціни на проживання, катання, харчування у кнайпах та трансфер нагору залишились на рівні минулорічних.

З новинок – біля нижньої станції «Доппельмеєра» поставили вагончик-кафешку із навісом та столиками; оскільки ми весь час фактично піднімались цим витягом, «точка» нам знадобилась для перерви, чаю та короткого перекусу.



ВЛ-1000 і «Доппельмеєр» працюють з 9:00 до 18:00, абонементи діють до 15.05.2010. У Бєдного у порівнянні з минулим роком ціни піднялися тільки на абонементи для дітей (від 3-5 до 10-20-50 грн на абонементах різного номіналу).

Ціни на абонементи підйомників Бєдного (ВЛ-1000 і «Доппельмеєр»):
Одноразові картки
1 підйом (дорослий) – 15 грн
1 підйом (дитячий) – 10 грн

Багаторазові картки
3 підйоми (дорослий) – 40 грн
5 підйомів (дорослий) – 50 грн
10 підйомів (дорослий) – 90 грн
20 підйомів (дорослий) – 160 грн
50 підйомів (дорослий) – 350 грн

Дитячі картки (до 14 р.)
3 підйоми (дитячий) – 30 грн
5 підйоми (дитячий) – 40 грн
10 підйомів (дитячий) – 70 грн
20 підйомів (дитячий) – 120 грн
50 підйомів (дитячий) – 250 грн

Черги
У чергах мені доводилося стояти кілька разів на день, черги, якщо можна так сказати, були трохи нестабільні: вранці немає, близько 11-ї години людей біля витягів дуже багато, в обід знову черги зникають, і так по колу. Не можу сказати, що людей було мало – їх було достатньо на схилах, однак засилля людей якось не спостерігалось, не відчувалось на горі.

До речі, цього разу які ніколи кинулась в очі велика кількість початківців – на центральних трасах, на трасі під канатно-крісельноим витягом.

Люди
Якийсь малолюдні для мене вийшли ці святкові дні – малолюдні у тому розумінні, що відносно мало знайомих лиць бачилось протягом цих днів. З форуму бачила Goofy, з birdmilk’ом не вдалося перетнутися, однак я чому впевнена, що бачила його на підоймниках, правда, здалеку, бачила народ із фрірайд клубу, кількох знайомих львів’ян, які на Фрірайд кап постійно їздять і все. Драгобрат у мене завжди асоціювався із компанією, тому дуже надіюся, що на наступний раз знайомих людей буде більше і більше часу виявиться для розмови.

Здається, все. З нетерпінням буду чекати наступної поїздки туди ж, так як наразі мені трохи мало ;-).
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 11.03.2010, 09:24   #847 (посилання)
Новичок
 
Аватар для peter29
 
Зараз: поза форумом
Звідки: ужгород

Снаряга: atomic betacarve
Дякуємо за докладну інформацію, збираємось на Драг з 20.03.10р. і Ваші новини та враження дуже доречні.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 11.03.2010, 18:07   #848 (посилання)
Новичок
 
Аватар для gleb
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Крым

Снаряга: Hammer Contact C+
ААААААААААА Jolie, ТЫ просто суперрррррррррр, класс-класс-класс, блин у меня щя ломка уже начнется хочу снега, а на Драге там так классно, спасибо тебе за полезную информация,)) все нафиг еду на Драг решено....
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 16.03.2010, 14:53   #849 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для Yurez
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: ARMADA JJ, Volkl Racetiger Speedwall SL R WC 2011, Merida TFS Trail 100-D
вот так выглядел Драг в это воскресенье видимость слабенькая, зато свежего снега навалом


а вот это машинко уедет ещё не скоро
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 16.03.2010, 16:24   #850 (посилання)
Лавинный кот
 
Аватар для Sanches
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Armada AK JJ '12
Цитата:
Коментар від Yurez Переглянути коментар
вот так выглядел Драг в это воскресенье видимость слабенькая, зато свежего снега навалом
А вот так выглядели мы на Драгобрате!

Снега выпало очень много. Было решено в прокате взять доски
Очень интересный снаряд Меня хватило на три спуска, после чего я побежал за лыжами а настырный Yurez овладевал техникой катания на борде
Повеселились от души! Ищем широкие лыжи и на выходные на Драгобрат!
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній коментар
Кубок світу WC 2023-2024 HappySkier FIS территория 154 29.04.2024 05:36
Буковель сезон 2024 Shai Буковель 288 01.04.2024 11:22

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today000088 (82%)19 (18%)1 (1%)
Yesterday01111950383 (70%)34 (29%)2 (2%)
Month105363939220782486 (62%)1332 (33%)179 (4%)