Другие архивы дела давно минувших дней |
Примітки | Шановний гість! Ласкаво просимо на Гірськолижний форум!
Для того, щоб мати можливість коментувати необхідно зареєструватися - кнопка "Реєстрація". Для ознайолення з новими темами та коментарями - кнопка "Головна" або "Нові". Об'яви про купівлю-продаж спорядження - кнопка "Біржа". Трансфери та Попутники - кнопка "Транспорт". Для пошуку необхідної інформації - кнопка "Форум" з конкретними розділами та класифікацією тем. для швидкого пошуку - кнопка "Пошук".
Зареєстровані користувачі не бачать реклами на нашому Форумі. Абсолютно :) |
27.01.2009, 00:37
|
#71 (посилання)
|
Я не Боря, я Жека!
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: Armada AK JJ 11/12; ELAN MAGFIRE 10 Fusion 07/08; CA M15A2 TACTICAL CARABINE )))
|
Цитата:
Коментар від belka
Да..музычка была что надо! И спасибо, ты неплохо танцуешь! 
|
 ноги не болят 
|
|
|
27.01.2009, 01:08
|
#72 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Цитата:
Коментар від igrus
 
это все биомеханика. при спуске с горки на лыжника действует куча всяких сил(трения-сопротивления,падения-скольжения и т.д) самое главное-это научиться балансировать своим Центром Тяжести Массы Тела.
так вот если Ц.Т.М.Т переносить ниже к ботинкам (присесть),то давление(под ботом,центр) на лыжу-снег увеличивается,сила трения-сопротивления уменьшается,падения-скольжения увеличивается-и скорость так-же увел-ся.как и в прямом ведении,так и в повороте(загрузка)
а когда Ц.Т.М.Т переносить выше от ботинок (выпрямление),то давление распределяется по всей поверхности лыжи увеличивается сопротивление,скольжение падает,падает и скорость в прямом ведении,в повороте- при помощи носка,задника и закантовки можно и выполнить поворот(разгрузка)
по-моему так 
|
Прикін статично центр ваги низько ну і ЩО? Або статично високо? Розміщення цента ваги впливає на відцентрову силу, яка проявляєтся в повороті.
|
|
|
27.01.2009, 01:20
|
#73 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: хмельницкий
Снаряга: salomon: Roker2 11-12 \K2 obSETHed 11-12/Volkl Recetiger Speedwal Uvo SL 15-16\Stumpjumper FSR/Cube
|
Цитата:
Коментар від Albertowych
Прикін статично центр ваги низько ну і ЩО? Або статично високо? Розміщення цента ваги впливає на відцентрову силу, яка проявляєтся в повороті.
|
при слаломе-гиганте,как спортсмен гасит скорость сравнительно на прямых участках и как ускоряется?
|
|
|
27.01.2009, 01:26
|
#74 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Цитата:
Коментар від igrus
при слаломе-гиганте,как спортсмен гасит скорость сравнительно на прямых участках и как ускоряется?
|
На великій швидкості виключно за рахунок опору повітря, для прискорення стає тролейбусом, а для тормоза хрестом.
|
|
|
27.01.2009, 01:47
|
#75 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: хмельницкий
Снаряга: salomon: Roker2 11-12 \K2 obSETHed 11-12/Volkl Recetiger Speedwal Uvo SL 15-16\Stumpjumper FSR/Cube
|
Цитата:
Коментар від Albertowych
На великій швидкості виключно за рахунок опору повітря, дя прискорення стає тролейбусом, а для тормоза хрестом.
|
садись,двойка
сопротивление ветра играет самую последнюю роль
именно ц.т.м.т. (в попе у человека)играет важную роль в скорости и торможении
руки спереди при низкой стоке для балансировки попы и ц.т.м.т.,чтоб не заваливаться назад (нет надобности балансировать право-лево,нет сил мешающих равновесию,ц.т.м.т. максимально внизу)-скорость увеличивается
руки в стороны при вставании в среднюю стойку,ц.т.м.т.(попа) вверх,начинают действовать силы какие требуют равновесия,сила давления на лыжу уменьшается,падает скорость. руки крестом для равновесия-сброс скорости 
|
|
|
27.01.2009, 10:15
|
#76 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Я тупий і не розумію, яким чином та сама маса, може змінувати тиск на опору, внаслідок зміщення центру ваги по вертикалі.  чи то в статичному положенні, чи в дінаміці по горизонталі разом з опорорю. 
Тиск на опору буде зменьшуватись, або зростати під час переміщення центу ваги по вертикалі, яка перпендикулярна площині опори. Причому, чим швидше буде змішуватись ЦВ, тим більше буде змінюватись тиск, в одну, або другу сторону.
Що стосуєтся прискорення і сповільнення руху на лижах, то змішення ЦВ по горизонталі, відносно центру лижі, якраз і призводить до зміни тиску лижі на сніг,а саме, при зміщенні ЦВ назад - площа тертя зменьшуєтся, так як заднік коротше, а при переносі ЦВ вперед (загрузка носків) відповідно площа тертя збільшуєтся, що приводить до сповільнення руху.
Уффф, як букав багато :wink:
|
|
|
27.01.2009, 10:35
|
#77 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: хмельницкий
Снаряга: salomon: Roker2 11-12 \K2 obSETHed 11-12/Volkl Recetiger Speedwal Uvo SL 15-16\Stumpjumper FSR/Cube
|
Цитата:
Коментар від Albertowych
Я тупий і не розумію, яким чином та сама маса, може змінувати тиск на опору, внаслідок зміщення центру ваги по вертикалі.  чи то в статичному положенні, чи в дінаміці по горизонталі разом з опорорю. 
|
пример: почему все спортивные авто делают как можно ниже, центр тяжести на 5-7 см ниже,а устойчивость на дороге гораздо выше.
у меня гранд витара,у друга форестер,я на форике прохожу любой поворот,на любой скорости.на льду форик на много устойчивый. все из-за оппозитного движка,у которого ц.т.несколько смещен вниз,давление на асфальт немного выше и сцепление с дорогой получше.из-за этого и такая надежность на дороге:wink:
|
|
|
27.01.2009, 10:41
|
#78 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Цитата:
Коментар від igrus
пример: почему все спортивные авто делают как можно ниже, центр тяжести на 5-7 см ниже,а устойчивость на дороге гораздо выше.
у меня гранд витара,у друга форестер,я на форике прохожу любой поворот,на любой скорости.на льду форик на много устойчивый. все из-за оппозитного движка,у которого ц.т.несколько смещен вниз,давление на асфальт немного выше и сцепление с дорогой получше.из-за этого и такая надежность на дороге:wink:
|
Не сперечаюсь, в повороті чим ЦВ нижче, тим меньший кут закантовки потрібен для... Але ти зачіпив троха інакше. Загрузка-розгрузка. тут тільки прискоренне вертикальне перемішення ЦВ впливає на тиск.
ПС При низькому ЦВ, меньший вектор опрокідивающєй сили.
|
|
|
27.01.2009, 10:42
|
#79 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: хмельницкий
Снаряга: salomon: Roker2 11-12 \K2 obSETHed 11-12/Volkl Recetiger Speedwal Uvo SL 15-16\Stumpjumper FSR/Cube
|
Цитата:
Коментар від Albertowych
Тиск на опору буде зменьшуватись, або зростати під час переміщення центу ваги по вертикалі, яка перпендикулярна площині опори. Причому, чим швидше буде змішуватись ЦВ, тим більше буде змінюватись тиск, в одну, або другу сторону.
Що стосуєтся прискорення і сповільнення руху на лижах, то змішення ЦВ по горизонталі, відносно центру лижі, якраз і призводить до зміни тиску лижі на сніг,а саме, при зміщенні ЦВ назад - площа тертя зменьшуєтся, так як заднік коротше, а при переносі ЦВ вперед (загрузка носків) відповідно площа тертя збільшуєтся, що приводить до сповільнення руху.
Уффф, як букав багато :wink:
|
тоже верно,кто надоумил??? 
|
|
|
27.01.2009, 10:45
|
#80 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Цитата:
Коментар від igrus
тоже верно,кто надоумил??? 
|
так я про це з самого початку писав 
|
|
|
Тут присутні: 2 (учасників - 0 , гостей - 2)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
 | | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 17 | 20 | 19 (83%) | 4 (17%) | 1 (2%) |
---|
Yesterday | 0 | 0 | 59 | 88 | 31 (53%) | 27 (46%) | 1 (2%) |
---|
Month | 1 | 34 | 2092 | 7432 | 1426 (68%) | 590 (28%) | 84 (4%) |
---|
|
|
|