Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Карвинг: техника катания (https://extreme.com.ua/forum/105-karving-tehnika-kataniya/)
-   -   Внєшніє Сіли (https://extreme.com.ua/forum/karving-tehnika-kataniya/29471-vnyeshniye-sili.html)

Sheridan 22.03.2023 17:38

Якщо б не розуміння флексу, я б не бодався за кружечкі взагалі. Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?

Mik 22.03.2023 17:47

Якщо б питання було наступним.

Кінь в вакуумі рухається середніми поворотами(на приклад) і його мета контроль швидкості, то за трьох наступних умов, а саме синя, червона та чорна траси, то відповіді були б також зрозумілі. На чорній довелося б коню перекинути лижі в момент лінії падіння в положення близьке до траверс і як наслідок отримати там максимальний вплив внєшніх сіл, на червоній буде малюнок з кружечками. На синій буде не кружечок а скоріше овал вздовж лінії на ялинках.
В місцях "гальмування"

Lyubomyr 22.03.2023 19:51

Цитата:

Коментар від Sheridan (Коментар 418568)
Якщо б не розуміння флексу, я б не бодався за кружечкі взагалі. Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?

Скоріше ні, вставання не додає сил. На то сили і зовнішні. Пролема в тому, що якщо це робити ось так влоб, то це дохєра важко просто, будучи під дією цих сил переносити зразу вагу на нову зовнішню розгинаючи її. Це важко і нелогічно. Там є відео На каналі Лоренца здається, де чувак це робить, це просто жесть!

До речі, в Харба там цікавий новий пост на сторінці є на цю тему.

Добавлено через 7 минут

Цитата:

Коментар від Skyclub (Коментар 418557)
У гіганті -чим вища траєкторія, тим кращє час -ну скажіть, що я помиляюсь? Бо я це підслухав, але від багатьох спортсменів чув, і тренерів.
Нізька траєкторія -пролетиш наступні ворота, або скинеш швидкість в них. Колись на восьмій на Буці стояла траса весь сезон, я там катав і спілкувався.
ставлять додаткові фішки, щоб підняти траєкторію.
Ходимо по колу:oops:


Ну, висока лінія це класика. І звісно це в безкінечну кількість разів краще за низьку. Але зараз топові спорстмени знайшли ще скорішу лінію. Вони стараються повернути якби відбившись від стінки на рівні прапора. Лінія більш пряма, більше на прапор, і там вони швидко створюють великі кути яим сильно скорочують радіус і зразу вихід і знову прямо на наступний прапор. Поворот виходить такий гострий. Висока лінія дає форму букви S.

mansrzv 22.03.2023 19:53

У темі 2 додатків
Можливо я якось не зрозуміло написав ось це

Цитата:

Коментар від mansrzv (Коментар 418462)
Ну все правильно
На малюнку про сферичного коня видно, що тиск буде збільшуватись до низу поворота
І буде максимальний в кінці поворота (перед відпусканням кантів), де б цей кінець поворота не був
Чим більше лижник закриває поворот, тим дальше від апекса ця точка буде

Я спробую ще, якщо ні - то ні
Лижник закантував лижі в синій точці (мал 1) і почав рухатися по колу. На нього в цей момент почала діяти центростремітельна сила.
Від апекса до траверса сумарна сила (сила тяжіння+центростремітельна ) постійно зростає - тому що вектори сил все більше сходяться. Максимальна сума сил буде в траверсі

Питання було: де лижник відчуває максимальне навантаження?

Відповідь: в останній точці, де він ще рухається по колу (закантовані лижі). Бо коли він розкантує лижі, він з`їде з цього кола і тоді мінус центростремітельна сила

Лижник може розкантувати лижі і зїхати з кола будь-де (зелена, помаранчева, червона точки), від апекса до траверса, від цього буде залежати наскільки закритий вийде поворот і яке буде макс навантаження (мал 1)

Конкретно на малюнку з йолками макс навантаження буде в синій точці (мал 2)

mansrzv 22.03.2023 19:55

Цитата:

Коментар від Sheridan (Коментар 418568)
Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?

люба розгрузка розкантовує лижі - мінус центростремітельна сила

Lyubomyr 22.03.2023 19:57

Цитата:

Коментар від Sheridan (Коментар 418558)
@Skyclub, я взагалі за кружечкі в апексі поворота. Це лінія схилу по-нашому.
Забудь про вищу-нижчу траєкторії. В нас є тільки коридор, по якому ми валимо вниз по ідеальному схилу. Ворота тут заважають. Всі повороти в нас однакові.

Оце саме цікаве. Томас не сказав, як цього досягти? Бо Харб сказав давно. І назвав його early edging. Це максимально раннє кантування і початок різаної дуги дуууууже до лінії схилу.

Ще два роки назад я б був за кружечкі внизу. Зараз в мене теоретичні сумніви. Бо я бачив сліди рейсерів кубка світу в фрі катанні. І купу відосів Харба і його послідовників. І Шифрін навіть ) Свої сліду подивлюсь якось. Але я ніхто ) Тут краще, щоб Любомир мене прокоментував. Він шарить

Ну як правило, справжні спортсмени стараються зробити максимальні кути троха за лінією схилу.
Дехто просто туда вривається і там робить кут, лижа згинається, у відповідь зявляється сила яка тримає тіло щоб не впало. Грубо типу.
Майстри, роблять це технічно — в high С частині повороту починається закантовка і задача створити кут ще будучи в невагомості (підозрюю, що це і є славнозвісна «невесомая стопа» :) і на лінії падіння кути вже створені і там вже зявляється тиск. (Харб в останньому відео про це розказує, про upside down portion of the turn). Харб ще хариться на коментаторів які новорять про early pressure. Бо нема ніякого early pressure, є early angles а pressure це небажаний епізодичний союзник рейсера. Саме тиск в сповільнює інавіть ідеальну карвову дугу. Про це ти власне і говориш (early edging)

3dss 22.03.2023 20:01

почему спортивные машины низкие?
а джипы сносит в таком же повороте на в два раза меньшей скорости чем спортивные ?)))

Korben Dallas 22.03.2023 20:11

@mansrzv ,хуясє кружечки, на півтори фази повороту))

mansrzv 22.03.2023 20:13

Цитата:

Коментар від Korben Dallas (Коментар 418576)
@mansrzv ,хуясє кружечки, на півтори фази повороту))

які конкретно?

Korben Dallas 22.03.2023 20:16

У темі 1 додатків
@mansrzv ,
Вкладення 46816


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:02.