![]() |
Якщо б не розуміння флексу, я б не бодався за кружечкі взагалі. Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?
|
Якщо б питання було наступним.
Кінь в вакуумі рухається середніми поворотами(на приклад) і його мета контроль швидкості, то за трьох наступних умов, а саме синя, червона та чорна траси, то відповіді були б також зрозумілі. На чорній довелося б коню перекинути лижі в момент лінії падіння в положення близьке до траверс і як наслідок отримати там максимальний вплив внєшніх сіл, на червоній буде малюнок з кружечками. На синій буде не кружечок а скоріше овал вздовж лінії на ялинках. В місцях "гальмування" |
Цитата:
До речі, в Харба там цікавий новий пост на сторінці є на цю тему. Добавлено через 7 минут Цитата:
Ну, висока лінія це класика. І звісно це в безкінечну кількість разів краще за низьку. Але зараз топові спорстмени знайшли ще скорішу лінію. Вони стараються повернути якби відбившись від стінки на рівні прапора. Лінія більш пряма, більше на прапор, і там вони швидко створюють великі кути яим сильно скорочують радіус і зразу вихід і знову прямо на наступний прапор. Поворот виходить такий гострий. Висока лінія дає форму букви S. |
У темі 2 додатків
Можливо я якось не зрозуміло написав ось це
Цитата:
Лижник закантував лижі в синій точці (мал 1) і почав рухатися по колу. На нього в цей момент почала діяти центростремітельна сила. Від апекса до траверса сумарна сила (сила тяжіння+центростремітельна ) постійно зростає - тому що вектори сил все більше сходяться. Максимальна сума сил буде в траверсі Питання було: де лижник відчуває максимальне навантаження? Відповідь: в останній точці, де він ще рухається по колу (закантовані лижі). Бо коли він розкантує лижі, він з`їде з цього кола і тоді мінус центростремітельна сила Лижник може розкантувати лижі і зїхати з кола будь-де (зелена, помаранчева, червона точки), від апекса до траверса, від цього буде залежати наскільки закритий вийде поворот і яке буде макс навантаження (мал 1) Конкретно на малюнку з йолками макс навантаження буде в синій точці (мал 2) |
Цитата:
|
Цитата:
Дехто просто туда вривається і там робить кут, лижа згинається, у відповідь зявляється сила яка тримає тіло щоб не впало. Грубо типу. Майстри, роблять це технічно — в high С частині повороту починається закантовка і задача створити кут ще будучи в невагомості (підозрюю, що це і є славнозвісна «невесомая стопа» :) і на лінії падіння кути вже створені і там вже зявляється тиск. (Харб в останньому відео про це розказує, про upside down portion of the turn). Харб ще хариться на коментаторів які новорять про early pressure. Бо нема ніякого early pressure, є early angles а pressure це небажаний епізодичний союзник рейсера. Саме тиск в сповільнює інавіть ідеальну карвову дугу. Про це ти власне і говориш (early edging) |
почему спортивные машины низкие?
а джипы сносит в таком же повороте на в два раза меньшей скорости чем спортивные ?))) |
@mansrzv ,хуясє кружечки, на півтори фази повороту))
|
Цитата:
|
У темі 1 додатків
@mansrzv ,
Вкладення 46816 |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 07:02. |