![]() |
Цитата:
|
Нєвєсомая Стопа так не злетить. Це нікому не цікаво. Шкода (
Тому я продовжу. Навіть без технічної оствіти. Цитата:
Я зараз перечитав те, що Саня написав (цитую вище). Схоже на те, що при бажанні і вмінні жовті кружечкі будуть на лінії падіння. Саня, ти саме це маєш на увазі? |
Ден, то цитата Любомира.
Жовті кружочки - це вже ржака з самого початку, бо ніхто не сказав що вони мають означати-сукупнісіть таінствєнніх внєшніх сил? Потім виникло обмеження -це вже краще - "лижник на трасі гіганту", де вн вириє яму -мабуть саме це Че і мав на увазі, але ніхто не звернув на це уваги. Я казав, що діє багата факторів, Любомир їх назвав, теж частково. Лижник керує тою загадковою точкою і намагається підняти її ближче до гори., якщо на трасі. У гіганті -чим вища траєкторія, тим кращє час -ну скажіть, що я помиляюсь? Бо я це підслухав, але від багатьох спортсменів чув, і тренерів. Нізька траєкторія -пролетиш наступні ворота, або скинеш швидкість в них. Колись на восьмій на Буці стояла траса весь сезон, я там катав і спілкувався. ставлять додаткові фішки, щоб підняти траєкторію. Я про це. Короткі, малого радіусу, по Томасу -сніг має летіти ВГОРУ. Вбік вже поганенько. ВНИЗ(це ваш кружочок) це скид пяток, це не поворот, а скид. І ми розбирали слід від лиж Томаса у короткому і він був вгорі - саме тому я і написав, що точка має бути вищє. Ходимо по колу:oops: |
@Skyclub, я взагалі за кружечкі в апексі поворота. Це лінія схилу по-нашому.
Забудь про вищу-нижчу траєкторії. В нас є тільки коридор, по якому ми валимо вниз по ідеальному схилу. Ворота тут заважають. Всі повороти в нас однакові. Цитата:
Ще два роки назад я б був за кружечкі внизу. Зараз в мене теоретичні сумніви. Бо я бачив сліди рейсерів кубка світу в фрі катанні. І купу відосів Харба і його послідовників. І Шифрін навіть ) Свої сліду подивлюсь якось. Але я ніхто ) Тут краще, щоб Любомир мене прокоментував. Він шарить |
Ну, в мене в коротких сніг летить в гору, навіть якщо ритм дуже малий. нічого складного.
Коли бугри нескінчені, або кртутяк, то злизуєш пяти(вниз), бо так економно. тиждень тому з 16 км спуску з Мармолади 8 було у буграх. народ просто вмирав по дорозі :)) не до краси :)))))))))), а мені пофіг:oops: |
@Skyclub, покажеш відосік якось?
|
Поки не захейтили ведмедики кочі :pardon:
це на школі у Марніца у січні знімає моя дружина це демо ДЛЯ НЕЇ, тому короткі навмисне дуже затягнуті у часі, що було зрозуміло, куди летить сніг, навіть коучам:pardon: нема питань додати частоти, але Томас сказал САМЕ УПОВІЛЬНИТИ для закатки, а потім додавати. -спочатку малий радіус - потім великий(дуже складно переробити погляд та руки-це процес, на сьогодні набагато кращє вже) схил червоний(не встратий положняк, де все просто) Олександр |
А тепер подумайте, в якому місці повороту лижника розганяє...
Додано через 2 хвилини Не може бути в апексі (лінія падіння) максимального навантаження... Додано через 34 секунди ...забув додати "на мою скромну думку") |
Якщо хтось в цьому розбереться, я піду в бордери https://www.researchgate.net/publica..._alpine_skiing
Таких робіт там десятки... |
Цитата:
1) Як їх можна використовувати для переходу в наступний поворот (недавно десь згадувалося в контексті курсу того Велєри Пасанецького) 2) різномаїття різних форм і позицій тіла в різних фазах повороту. Я в минулому сезоні почав звертати увагу на це і багато що для себе зрозумів. Основне відкриття було, що якщо ти не зробив кутів скільки хотів вчасно, то нема сенсу вже мучити себе і лижу пізно в повороти. Та й ще всякі цікаві відрияття для себе зробив з цим всім. Але для цього треба поняти флекс-ту-реліз, це відкриває нові виміри в цій всій грі. |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 09:42. |