Друзья, я вот по-прежнему пытаюсь осознать криминал разножки в пол-ботинка. Ну понятно: руки паника или "везем тазик" - проблемы баланса. Х в коленках - разные углы закантовки. А рзножка шо жить мешает, если без фанатизма? Ну начитался, попробовал убить. Самопальные упражнения пока что просветления не принесли, возможно по причине несерьезного подхода, и по лимиту времени - курсанты ближе к окончанию школы чо-то становятся намного шустрее, чем в начале при изучении плуга на месте)) Не, оно получается (мне так кажется) но какого-то эффекта почему-то не ощущаю. Поэтому пока пару дней без лыж, попробую воткнуть в теорию:
Цитата:
Коментар від Lyubomyr
(Коментар 342886)
ми падаєм від цього назад, коли лижі прискорюються ближче до кінця повороту.
|
Ну а з чого би лижам прискорюватись ближче до кінця повороту? Теоретично, найбільше прискорення мало би ставатись під час руху по лінії падіння схилу, нє? І бокове зісковзування, яка запросто може бути в кінці повороту навряд чи додає шивдкості/прискорення. Теоретично, прискорення могло би дати динаміка прогнутої в повороті лижі, але на фото в Вашому пості лижі у всх райдерів явно недостатньо прогнуті для відчутної "віддачі" з прискоренням.
Якщо насправді прискорення немає, то задня стійка в кінці повороту - не від розножки, а наслідок звичайної помилки райдера в поздовжньому балансі, або наміреного зміщення ЦТ назад для використання повної довжини канта. Відповідно, струнка теорія "розножка - зло" сипеться на дрібонькі гнотики. Біда :)
Цитата:
Коментар від igrus
(Коментар 342874)
Прочитал, никогда не равняй катание по резаному повороту, не ставь Резаный поворот в рамки божества
|
ненене, я вообще сторонник резаных поворотов там, для чего они есть - спортивных трасс. Потому как ни торможения, ни поддержания стабильной комфортной скорости там не предусмотрено. Ну или для прохождения пологих участков, чтобы пешком не ходить))
|