![]() |
Витя, сделай проще выражение лица:), шею с головой ломаешь в поворотах сильно. Корпус надо держать вертикально, а не голову, руки чуть шире и ниже.
Есть такое чувство, что твоя разножка от захода в поворот на внутренней. Попробуй без лыж принять такую стойку, с таким положением ног. Без большей опоры на переднюю стоять не сможешь. Имхо. |
Внутрішня зовсім не навантажена :( цього разу не попалось тоді коли я ноги вужче тримав і нижче сідав, мене оператор з пантелику збив, я хотів катнути компенсацію від верху до низу а він кроліком почав обзивати.
Чи то в політику пора йти? На кого він це натякав? |
Альбертович, тяжко вибачайте, але існує дві принципові різниці: поворот на гірських лижах і легенька зміна напрямку :) Таже там було неміряно місця і невелика густота населення, чому би не пальнути широкі неймовірно гарні дуги на пів-ширини схилу якщо не більше? Тоді би шановне товариство побачило і сказало чисту правду: о! Фази розгрузки/загрузки виражені, вертикальна робота існує, закрєпощонность зникла як березень в цьому році, закантовка так як сі належить... А так зрозуміло тілько два: техніка дійсно є, тазіка нема. Пардон... :)
Напевне, є зміст починати/закінчувати поворот тоді, коли лижа йде майже поперек схилу. Загружати носок/кант треба протягом всього повороту, а не тілько на початку. Тоді Ваш потужний Магфаер намалює дугу правильного радіусу. Інакше починається 50-метрова дуга, коли швидкість росте - різко обривається і зачинається наступник огризок)) Щоби було легше і файніше - коліна повинні згинатись з набагато більшою амплітудою. А взагалі - нормально. Є коло чого почати працювати :) |
Ну нарешті дочекався.
Дякую. При наступному заїзді вальну дугу на всю ширину. :friends: |
Албертович, я тут ще трохи подумав... Рекомендував би Вам трохи погратися в варіята, то не є ганебно )) :
1. Червоний схил 2. Їзда по траверсу, повільно, основна стійка 3. Розвертаємо корпус разом з руками вниз по лінії спаду схилу, зависаємо на носочках лиж. Має бути ефект, що п’ятка виймається з мештів. 4. Тупо чекаємо. Лижі самі розвернуться вниз по лінії спаду. Не помагати, не заважати! Лижі самі знають куди і як, вони не дурно такі гроші вартують :) 5. Лижі поїхали прямо вниз. Стоять! Не рвати зразу в поворот! Дати трохи часу і відстані, щоби набралась відповідна швидкість, і плавно, м’яко зачинаєм кантувати і одночасно згинати коліна. Не сідаємо на дупу! Лижа пише дугу і виходить знову на траверс. Не губимо нагрузку на носок протягом всієї дуги! Плавно розгинаємо коліна... і див. п.1. Так, то є декор в чистому вигляді. Але дуже добре дає м’язам і спинному мозку зрозуміти, що від них газда хоче. |
да ленивый он конь.. скоро его девчонки (с) :) будут лучше его катать
ну разве что ВИП спасет "отца Русской Демократии" :))) |
Цитата:
В мене з Сянькою (та шо в білих штанах і синя куртка) вже паралельний карвінг малими дугами получаєтся, правда по команді ... раз - два. Рижик з заду по слідах старається тем витримати. http://extreme.com.ua/forum/kashpiro...tml#post213685 я оператор тому і не в кадрі Додано через 3 хвилини Цитата:
:D |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 14:52. |