Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Горнолыжные курорты > Горнолыжные курорты Украины > Красия > Красия сезон 2012
Красия отзывы, жильё, трансфер, цены


Зачинена тема
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 30.11.2011, 17:12   #51 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для dr_che
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Armada JJ 2014 года рождения, Elan, зеленые такие 2010 г. рождения, TECNICA DRAGON 100.
Меня радует только заранее приобретенный скипас)
  Share with Facebook
Старий 30.11.2011, 19:52   #52 (посилання)
MIC
-------------
 
Аватар для MIC
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Völkl Bridge '11, Marker Squire Demo, Salomon Course Carbonlink
Цитата:
Коментар від Funcarver Переглянути коментар
...очереди только потому, что кресла местами поменять надо ...
Теж так думав. Але якщо подивитися уважніше, то видно, що 2-х місні висять щільніше ніж 4-х місні. Тобто на певну довжину троса знаходиться одинакова кількість лижників. Спеціальні виміри не проводив і якщо не правий, то нехай поправять. Так виходить, що можна би було просто докупити крісел і накрутити більше. Але потужність не безрозмірна. Мотори можуть не витянути. От підняття швидкості до паспортної могло б деяк зменшити чергу. Це питання вже не раз задавалося. Задля додаткової безпеки адміністрація від цього відмовилася.

Цитата:
Коментар від dr_che Переглянути коментар
Меня радует только заранее приобретенный скипас)
Якщо на новорічний сезон, то все вірно. Якщо на інші, то вони поки зберігають стабільність. Відносно них пройшла інформація, що якщо і будуть зміни цін інших сезонів (А, В, С), то тільки в бік зменшення. В любому випадку акційними в цьому році сам обзавівся. Благо адміністрація подовжує їх дію, ну як мінімум на наступний зимовий сезон.
  Share with Facebook
Старий 01.12.2011, 11:24   #53 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для Татьяна
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: Explosiv Ride Racing RX 2006
"...якщо подивитися уважніше, то видно, що 2-х місні висять щільніше ніж 4-х місні"

Але, якщо мене не обманюють відчуття і пам"ять, чотирьохмісний помітно швидший ніж двохмісний, що компенсує меншу щільність крісел.
А відносно того, що адміністрація відмовилась пришвидшувати двійку- підтримую, тихше їдеш-далі будеш, особливо враховуючи, що цей підйомник мабуть давно не новий...
  Share with Facebook
Старий 01.12.2011, 12:36   #54 (посилання)
MIC
-------------
 
Аватар для MIC
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Völkl Bridge '11, Marker Squire Demo, Salomon Course Carbonlink
Ну, наразі, пропускна здатність обох витягів (1-го і 2-го, тобто 2-х місної і 4-місної кріселок) майже одинакова. І різниця тільки в тому, що 2-й підйомник довший і це компенсується його трохи більшою швидкістю десь на 35%. Навіть якщо б їх поміняли місцями (маю на увазі не тільки крісла перечепили а повністю з приводним механізмом), то суттєво черги внизу не зменшилися би. Основні причини скупчення людей внизу пов'язані із тим, що першою готується 1 траса, а 2-гу залишають на потім. Більша складність 2-ї траси примушує початківців локалізуватися внизу.
Буде більш цілеспрамовано розвиватися верх (в т.ч. допоміжна інфраструктура), то це автоматично перерозподілить всіх людей на горі.
  Share with Facebook
Старий 01.12.2011, 13:41   #55 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для Татьяна
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: Explosiv Ride Racing RX 2006
Відносно причин локалізації більшості людей внизу- повністю з Вами згідна. Так само як і з тим, що розвиток верхньої траси матиме результат (тут моєї згоди і не потрібно- минулого року ми бачили, як кардинально мінялась ситуація з чергою внизу, коли вмикали 4-кріселку). Але такі причини локалізації людей внизу як новачки (а їх, на жаль для мене, з кожним роком все більше, бо, бачте, гірські лижі- це "модно"), більш легка траса і навіть складність підготовки і експлуатації верхньої траси (вітри, більше ділянок, що "схильні" вкриватись льодом) є об"єктивними і нічого з ними не вдієш. Тому я дотримуюсь думки, що підйомник з більшою пропускною здатністю повинен бути внизу. А який це з двох підйомників- щоб відповісти на це питання з впевненістю, потрібно володіти багатьма точними даними і провести розрахунки з їх комплексним врахуванням.
  Share with Facebook
Старий 01.12.2011, 13:51   #56 (посилання)
Мастер
 
Аватар для Funcarver
 
Зараз: поза форумом
Звідки: så by

Снаряга: Ski-og lurer
2 MIC:

Не надо обсуждать технические стороны подъемников, и изобретать велосипед.
(кол-во кресел, длину подъемников, скорость - изменить ничего нельзя, потому что подъемник - это не серийное изделие, а проектируется и строится по заданным данным под конкретный склон с конкретными техническими выходными данными)

А очереди есть везде, вопрос в том, что у нас нет культуры посадки и высадки с подъемников, вот четверка и ездит медленно или с полупустыми креслами.
  Share with Facebook
Старий 01.12.2011, 14:30   #57 (посилання)
MIC
-------------
 
Аватар для MIC
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Völkl Bridge '11, Marker Squire Demo, Salomon Course Carbonlink
Цитата:
Коментар від Funcarver Переглянути коментар
Не надо обсуждать технические стороны подъемников, и изобретать велосипед.
А я про що?
Це ж не я писав.
Цитата:
Коментар від Funcarver Переглянути коментар
А дурдом и очереди только потому, что кресла местами поменять надо .
Бог з ними з підйомниками. Які є, на інші не поміняють, по крайній мірі в найближчий час.

А ось тут не все так мрачно, і з часом багато що може змінитися.
Цитата:
Коментар від Татьяна
причини локалізації людей внизу як новачки (а їх, на жаль для мене, з кожним роком все більше, бо, бачте, гірські лижі- це "модно"), більш легка траса і навіть складність підготовки і експлуатації верхньої траси (вітри, більше ділянок, що "схильні" вкриватись льодом) є об"єктивними і нічого з ними не вдієш.
Розвиток інфраструктури на верху - це в т.ч. розробка різних ділянок схилу, де комфортно почуватимуться новачки та початківці. Місця там більше, да і підйомники вже 2 стоять.
  Share with Facebook
Старий 02.12.2011, 22:39   #58 (посилання)
ZbishkoBand. Главарь
 
Аватар для Zbishko
 
Зараз: поза форумом
Звідки: город хорьков

Снаряга: SETH 2007, FISСHER RC4 RACE SC 2007, ARMADA JJ КОГТЕДРАЛ 2013
Билетов нет .... Снега нет .... Пушки не работают .....Куда мы едем ...))) Как -то все неуклюже (с) - Генерал . Но мы едем !! Я соблазнил около 20 харьковчан и назад дороги нет . Поэтому погода не имеет права подвести . Мы будем в Вышке с 31 декабря по 4 января , ждем всех в гости . Со своей стороны гарантируем вкусную пищу , острые шутки , наше харьковское радушие . Даже когда мы в гостях - мы дома ! Мы не едим кактусы - нам просто привычно и прикольно вырываться из серых джунглей в белую сказку ( как в прошлом году ) , отвязно и здорово встречать Новый Год на склоне , в бане , в чане , в сугробе . Дорого ?! Нам не пофигу , мы патриотично больше зарабатываем , закрыт верх - мы удваиваем число спусков , очередь внизу - мы и в ней устраиваем новогоднее представление . Старший даже из застрявшего подьемника сделает шоу )) До встречи , братья и сестры ! Нас узнать легко - по характерному " шоканию " , словам - позывным " тремпель " , " кулек " , " локон ". От нас пахнет харьковским делисом или его младшим братом - " полюсом " . Ох, еще три недели .............
  Share with Facebook
Старий 03.12.2011, 15:59   #59 (посилання)
Человек Красии
 
Аватар для Gorec
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: elan magfire 10 2006
Цитата:
Коментар від Zbishko Переглянути коментар
Билетов нет .... Снега нет .... Пушки не работают .....Куда мы едем ...))) Как -то все неуклюже (с) - Генерал . Но мы едем !! Я соблазнил около 20 харьковчан и назад дороги нет . Поэтому погода не имеет права подвести . Мы будем в Вышке с 31 декабря по 4 января , ждем всех в гости . Со своей стороны гарантируем вкусную пищу , острые шутки , наше харьковское радушие . Даже когда мы в гостях - мы дома ! Мы не едим кактусы - нам просто привычно и прикольно вырываться из серых джунглей в белую сказку ( как в прошлом году ) , отвязно и здорово встречать Новый Год на склоне , в бане , в чане , в сугробе . Дорого ?! Нам не пофигу , мы патриотично больше зарабатываем , закрыт верх - мы удваиваем число спусков , очередь внизу - мы и в ней устраиваем новогоднее представление . Старший даже из застрявшего подьемника сделает шоу )) До встречи , братья и сестры ! Нас узнать легко - по характерному " шоканию " , словам - позывным " тремпель " , " кулек " , " локон ". От нас пахнет харьковским делисом или его младшим братом - " полюсом " . Ох, еще три недели .............
Не волнуйтесь, снег начнём застреливать с вторника (ориентируясь по прогнозу). Верхнюю камеру уже включили. что б вы имели возможность контролировать процес
  Share with Facebook
Старий 03.12.2011, 16:03   #60 (посилання)
ZbishkoBand. Главарь
 
Аватар для Zbishko
 
Зараз: поза форумом
Звідки: город хорьков

Снаряга: SETH 2007, FISСHER RC4 RACE SC 2007, ARMADA JJ КОГТЕДРАЛ 2013
Спасибо , Алан ! Заметил , даже снежок увидел . Камеру будем использовать как метод психотерапии . Верим , верим , знаем , знаем , будем , будем )) Удачи и хорошего прогноза !!
  Share with Facebook
Зачинена тема Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 2 (учасників - 0 , гостей - 2)
 

Ваші права у розділі

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній коментар
Предзаказ Freeski 2012 Sheridan Снаряжение для фрирайда и бэккантри 22 04.10.2011 14:15
Красия сезон 2011 Gorec Красия 506 03.07.2011 22:08
Красия: общие данные Sheridan Красия 0 01.09.2010 16:36
Красия сезон 2010 Sheridan Красия 562 31.05.2010 20:06
Красия сезон 2009 Sheridan Красия 350 05.04.2009 21:31

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today00233 (75%)1 (25%)3 (4%)
Yesterday110178730106 (60%)71 (40%)1 (1%)
Month31125057163722639 (53%)2252 (45%)124 (2%)