| Красия отзывы, жильё, трансфер, цены | 
	 
	 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			30.11.2011, 17:12
			
			
		 | 
		
			 
			#51 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 Давно на форуме 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: Ужгород 
				
				
				
				
				
Снаряга: Armada JJ 2014 года рождения,
Elan, зеленые такие 2010 г. рождения, TECNICA DRAGON 100. 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 Меня радует только заранее приобретенный скипас) 
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			30.11.2011, 19:52
			
			
		 | 
		
			 
			#52 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 ------------- 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: Ужгород 
				
				
				
				
				
Снаряга: Völkl Bridge '11, Marker Squire Demo, Salomon Course Carbonlink 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
	Цитата: 
	
	
		
			
				
					Коментар від  Funcarver
					 
				 
				...очереди только потому, что кресла местами поменять надо ... 
			
		 | 
	 
	 
 Теж так думав. Але якщо подивитися уважніше, то видно, що 2-х місні висять щільніше ніж 4-х місні. Тобто на певну довжину троса знаходиться одинакова кількість лижників. Спеціальні виміри не проводив і якщо не правий, то нехай поправять.  Так виходить, що можна би було просто докупити крісел і накрутити більше. Але потужність не безрозмірна. Мотори можуть не витянути. От підняття швидкості до паспортної могло б деяк зменшити чергу. Це питання вже не раз задавалося. Задля додаткової безпеки адміністрація від цього відмовилася.
 
	Цитата: 
	
	
		
			
				
					Коментар від  dr_che
					 
				 
				Меня радует только заранее приобретенный скипас) 
			
		 | 
	 
	 
 Якщо на новорічний сезон, то все вірно. Якщо на інші, то вони поки зберігають стабільність. Відносно них пройшла інформація, що якщо і будуть зміни цін інших сезонів (А, В, С), то тільки в бік зменшення. В любому випадку акційними в цьому році сам обзавівся. Благо адміністрація подовжує їх дію, ну як мінімум на наступний зимовий сезон.  
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			01.12.2011, 11:24
			
			
		 | 
		
			 
			#53 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 Давно на форуме 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: Київ 
				
				
				
				
				
Снаряга: Explosiv Ride Racing RX 2006 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 "...якщо подивитися уважніше, то видно, що 2-х місні висять щільніше ніж 4-х місні" 
 
Але, якщо мене не обманюють відчуття і пам"ять, чотирьохмісний помітно швидший ніж двохмісний, що компенсує меншу щільність крісел. 
А відносно того, що адміністрація відмовилась пришвидшувати двійку- підтримую, тихше їдеш-далі будеш, особливо враховуючи, що цей підйомник мабуть давно не новий... 
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			01.12.2011, 12:36
			
			
		 | 
		
			 
			#54 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 ------------- 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: Ужгород 
				
				
				
				
				
Снаряга: Völkl Bridge '11, Marker Squire Demo, Salomon Course Carbonlink 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 Ну, наразі, пропускна здатність обох витягів (1-го і 2-го, тобто 2-х місної і 4-місної кріселок) майже одинакова. І різниця тільки в тому, що 2-й підйомник довший і це компенсується його трохи більшою швидкістю десь на 35%. Навіть якщо б їх поміняли місцями (маю на увазі не тільки крісла перечепили а повністю з приводним механізмом), то суттєво черги внизу не зменшилися би. Основні причини скупчення людей внизу пов'язані із тим, що першою готується 1 траса, а 2-гу залишають на потім. Більша складність 2-ї траси примушує початківців локалізуватися внизу.  
Буде більш цілеспрамовано розвиватися верх (в т.ч. допоміжна інфраструктура), то це автоматично перерозподілить всіх людей на горі. 
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			01.12.2011, 13:41
			
			
		 | 
		
			 
			#55 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 Давно на форуме 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: Київ 
				
				
				
				
				
Снаряга: Explosiv Ride Racing RX 2006 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 Відносно причин локалізації більшості людей внизу- повністю з Вами згідна. Так само як і з тим, що розвиток верхньої траси матиме результат (тут моєї згоди і не потрібно- минулого року ми бачили, як кардинально мінялась ситуація з чергою внизу, коли вмикали 4-кріселку). Але такі причини локалізації людей внизу як новачки (а їх, на жаль для мене, з кожним роком все більше, бо, бачте, гірські лижі- це "модно"), більш легка траса і навіть складність підготовки і експлуатації верхньої траси (вітри, більше ділянок, що "схильні" вкриватись льодом) є об"єктивними і нічого з ними не вдієш. Тому я дотримуюсь думки, що підйомник з більшою пропускною здатністю повинен бути внизу. А який це з двох підйомників- щоб відповісти на це питання з впевненістю, потрібно володіти багатьма точними даними і провести розрахунки з їх комплексним врахуванням. 
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			01.12.2011, 13:51
			
			
		 | 
		
			 
			#56 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 Мастер 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: så by 
				
				
				
				
				
Снаряга: Ski-og lurer 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 2 MIC: 
 
Не надо обсуждать технические стороны подъемников, и изобретать велосипед. 
(кол-во кресел, длину подъемников, скорость - изменить ничего нельзя, потому что подъемник - это не серийное изделие, а проектируется и строится по заданным данным под конкретный склон с конкретными техническими выходными данными) 
 
А очереди есть везде, вопрос в том, что у нас нет культуры посадки и высадки с подъемников, вот четверка и ездит медленно или с полупустыми креслами. 
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			01.12.2011, 14:30
			
			
		 | 
		
			 
			#57 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 ------------- 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: Ужгород 
				
				
				
				
				
Снаряга: Völkl Bridge '11, Marker Squire Demo, Salomon Course Carbonlink 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
	Цитата: 
	
	
		
			
				
					Коментар від  Funcarver
					 
				 
				Не надо обсуждать технические стороны подъемников, и изобретать велосипед. 
			
		 | 
	 
	 
 А я про що?  
Це ж не я писав.
 
	Цитата: 
	
	
		
			
				
					Коментар від  Funcarver
					 
				 
				А дурдом и очереди только потому, что кресла местами поменять надо . 
			
		 | 
	 
	 
 Бог з ними з підйомниками. Які є, на інші не поміняють, по крайній мірі в найближчий час.
 
А ось тут не все так мрачно, і з часом багато що може змінитися. 
 
	Цитата: 
	
	
		| 
			
				 
					Коментар від Татьяна
					
				 
				причини локалізації людей внизу як новачки (а їх, на жаль для мене, з кожним роком все більше, бо, бачте, гірські лижі- це "модно"), більш легка траса і навіть складність підготовки і експлуатації верхньої траси (вітри, більше ділянок, що "схильні" вкриватись льодом) є об"єктивними і нічого з ними не вдієш. 
			
		 | 
	 
	 
 Розвиток інфраструктури на верху - це в т.ч. розробка різних ділянок схилу, де комфортно почуватимуться новачки та початківці. Місця там більше, да і підйомники вже 2 стоять.  
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			02.12.2011, 22:39
			
			
		 | 
		
			 
			#58 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 ZbishkoBand. Главарь 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: город хорьков 
				
				
				
				
				
Снаряга: SETH 2007,
FISСHER RC4 RACE SC 2007, ARMADA JJ
КОГТЕДРАЛ 2013 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		Билетов нет .... Снега нет .... Пушки не работают .....Куда мы едем ...  ))) Как -то все неуклюже (с) - Генерал . Но мы едем !! Я соблазнил около 20 харьковчан и назад дороги нет . Поэтому погода не имеет права подвести . Мы будем в Вышке с 31 декабря по 4 января , ждем всех в гости . Со своей стороны гарантируем вкусную пищу , острые шутки , наше харьковское радушие . Даже когда мы в гостях - мы дома ! Мы не едим кактусы - нам просто привычно и прикольно вырываться из серых джунглей в белую сказку ( как в прошлом году ) , отвязно и здорово встречать Новый Год на склоне , в бане , в чане , в сугробе . Дорого ?! Нам не пофигу , мы патриотично больше зарабатываем , закрыт верх - мы удваиваем число спусков , очередь внизу - мы и в ней устраиваем новогоднее представление . Старший даже из застрявшего подьемника сделает шоу   )) До встречи , братья и сестры  ! Нас узнать легко - по характерному " шоканию " , словам - позывным " тремпель " , " кулек " , " локон ". От нас пахнет харьковским делисом или его младшим братом - " полюсом " . Ох, еще три недели .............  
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			03.12.2011, 15:59
			
			
		 | 
		
			 
			#59 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 Человек Красии 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: Ужгород 
				
				
				
				
				
Снаряга: elan magfire 10 2006 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
	Цитата: 
	
	
		
			
				
					Коментар від  Zbishko
					 
				 
				Билетов нет .... Снега нет .... Пушки не работают .....Куда мы едем ...  ))) Как -то все неуклюже (с) - Генерал . Но мы едем !! Я соблазнил около 20 харьковчан и назад дороги нет . Поэтому погода не имеет права подвести . Мы будем в Вышке с 31 декабря по 4 января , ждем всех в гости . Со своей стороны гарантируем вкусную пищу , острые шутки , наше харьковское радушие . Даже когда мы в гостях - мы дома ! Мы не едим кактусы - нам просто привычно и прикольно вырываться из серых джунглей в белую сказку ( как в прошлом году ) , отвязно и здорово встречать Новый Год на склоне , в бане , в чане , в сугробе . Дорого ?! Нам не пофигу , мы патриотично больше зарабатываем , закрыт верх - мы удваиваем число спусков , очередь внизу - мы и в ней устраиваем новогоднее представление . Старший даже из застрявшего подьемника сделает шоу   )) До встречи , братья и сестры  ! Нас узнать легко - по характерному " шоканию " , словам - позывным " тремпель " , " кулек " , " локон ". От нас пахнет харьковским делисом или его младшим братом - " полюсом " . Ох, еще три недели .............  
			
		 | 
	 
	 
 Не волнуйтесь, снег начнём застреливать с вторника (ориентируясь по прогнозу). Верхнюю камеру уже включили. что б вы имели возможность контролировать процес   
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
			
			 
			03.12.2011, 16:03
			
			
		 | 
		
			 
			#60 (посилання)
			
		 | 
	
 
	| 
			
			 ZbishkoBand. Главарь 
			
			
			
				
			
			
				 
                                Зараз:  поза форумом
				
				Звідки: город хорьков 
				
				
				
				
				
Снаряга: SETH 2007,
FISСHER RC4 RACE SC 2007, ARMADA JJ
КОГТЕДРАЛ 2013 
                                
                                
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		Спасибо , Алан ! Заметил , даже снежок увидел . Камеру будем использовать как метод психотерапии . Верим , верим , знаем , знаем , будем ,  будем   )) Удачи и хорошего прогноза !!  
		
		
		
		
		
		
	 | 
 
	| 
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
               
 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
                
                
		
		
                
               
		
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
 
	
		
	
	
	
	
	
		| 
			Тут присутні: 2 (учасників - 0 , гостей - 2)
		 | 
	 
	
		| 
			 
		 | 
	 
	 
	
		
	| 
		Ваші права у розділі
		
	 | 
 
	
		
		Ви не можете створювати теми 
		Ви не можете писати коментарі 
		Ви не можете долучати файли 
		Ви не можете редагувати коментарі 
		 
		
		
		
		
		HTML код Вимк. 
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на  extreme.com.ua обов'язкове.   
|
   |  | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites | 
|---|
 | Today | 0 | 0 | 25 | 48 | 29 (85%) | 5 (15%) | 1 (1%) | 
|---|
 | Yesterday | 0 | 1 | 79 | 201 | 47 (59%) | 32 (41%) | 1 (2%) | 
|---|
 | Month | 4 | 17 | 2317 | 5860 | 1495 (64%) | 800 (34%) | 29 (1%) | 
|---|
 
  |   
 
  
 |   
		 
	 
 
 |