![]() |
Вить, те не нужен 2-х подвес, если беспокот спина, то есть специальные сидушки с амортизаторми, но это можно позже докупить;)
возми простую комплектацию с не дорогой вилкой, но обязательно алюминевой рамой колличеством звезд и скоростей не заморачивайся, их тебе надо будет 3-4 всего;) в экстримстайле сейчас скидка за 3000 можно взять хорошего спеша, какой был 4000. в конце лета будет скидка на скидку, вооще шара получится;) я вот определился, что лесные подьемы мне также нравятся, как и качественные лесные спуски, и когда-то попровав стерео от кубе понимаешь, что кайф при подьеме, только можно получить на легком, правильно настроенном 2-х подвесе к которому всеравно когда-то прийдешь;) |
:oops: соррі, сам спитався і сам дам відповідь. Birota*— Выбор бюджетного велосипеда за 300 - 500 долларов, дякуючи сусідній гілці, де правильні пацани дали правильні посилання .
Додано через 2 хвилини Цитата:
|
та стаття э досить сстарою але мысцями і зараз не втартила актуальності. Але суть не втому .
Головне питання всіх покупців які здивовано порівнюють цінники в маагзині (3-10 тис) після відвідин базару чи Епіцентру ( 0,7 - 2 тис) : чому це не можна купуати китайські вели ??? Моя відповідь : звичайно , їх можна купувати якщо Вам не шкода своїх грошей, нервів, здоров"я тощо. Китайці так швидко продукують велосипеди що забувають про такі технологічні процеси як цементація чи закалка металу, шліфовка робочих поверхностей втулок та інших компонетів що обертаються. Про змазку і настройку мова,взагалі, не ведеться. Тому заплативши 700-2 500 (!!!АРДІС -300баксіфф) грн Ви отримаєте купку лайнових компонентів яка гордо називає себе ВЕЛОСИПЕД. Ця купка як наша влада- постійно між собою в бійках , чварах та опозиціі. Поки їх збереш до купи , то клієнт 50-70 грн і залишить в майстерні. Але за пару днів якщо щось не відвалиться (не забуваєм про забуті тех.процеси), то просто розтягнуться НЕнержавіючні троси і увесь вел треба буде перенастроювати. А потім заклинить вилка, а потім провалиться втулка, а потім чомусь не гальмують суперпупер дискові гальма. І це все не протягом 4-5 років , а буквально за епрший сезон. Щоб цього всього не сталось є лише дві поради : - не їздити на ньому взагалі - не купувати його ( оппа, оце я завернув, адже нам треба таки купити вел )). Тому раджу купити фірмовий вел .Просто за тих самих 2-2,5 тишч це буде не мегамодний АЛЯ даунхіл , а просто байк чи сітібайк, можливо на жосткій вилці але хромолевій рамі(яка сама по собі досить мяка при їзді). Вел буде рівно зібраний і на річній гарантіі. Аля з 10-річного досвіду роботи магазину та майстерні я бачу що про неагресивному катанні фірмовий вел проїжжає без ремонтів до 5-6 сезонів. А китайський восени дешевше викинути чим привети до робочого стану. Отакі основні тези доповіді на тему "НУ чому жне можна купувати ашанбайки ??" Хоча на ці граблі колись наступали всі чи майже всі велосипедисти... так що ти будеш не перший і не останній - просто втратиш сезон приємного катання. Добавлено через 16 минут а для порівняння різниці роботи Шимано за 120 грн та 120 дол можу дати катнути на своїх велах . Тоді й зрозумієш . |
Такс, дядя Витя решил над вами постебаться, мне кажется. Не кормите Тролля :)
Про китайский говнопром уже давно все написано. А для поездок по городу может лучше купить "Украину"? Большие колеса, дольше накат. :) (не воспринимайте мой пост всеръез) |
Цитата:
Наші украінски вєли, так само нічим не гірше від ашанБайка? Якщо рахуєте ці питання тролівськими то не відповідайте :agree: |
Буквально вчера, у брата нашел в гараже годичный АРДИС :)
Жалкое зрелище! Особенно если учесть, что ездила на нем 15 летняя девочка! Троссик переднего тормоза оборван, сидушка согнута набекрень, вилка полу-заклинившая, задний "амморт" не возращается в исходное положение... Крутить педали не рискнул, а то еще бы чо-то нарыл :) Особенно порадовала защита задней перекидки, ПРИКРУЧЕННАЯ С ДРУГОЙ СТОРОНЫ!!! (но это уже ньюансы) :) |
[QUOTE=DeepSilent;127356].
А для поездок по городу может лучше купить "Украину"? Большие колеса, дольше накат. :) (не воспринимайте мой пост всеръез)[/QUOT а я серйозно-любила і люблю ровер Україну. на ній у мене пів-юності пройшло. сьогодні зранку хотіла написати у відповідь, що немає вела краще,але вирішила не псувати з самого рання такий мегамаркетинговий Юрин пост. але я про Україну: подивіться , яка надійність, скільки років велолюбителі крутять педалі ровера ,возять картоплю і дівчат на рамі, і ніякі амортизатори ані гальма з ладу не виходять. вічний ровер. і головне, на сервіс дорогий везти не треба-зроби сам. крім того, тепер на Україні ти виглядатимеш просто мега олдскульно. колеса в україни справді великі-навіть найнер спеш програє у накаті. і сідло добротне, шкіряне, широке, промежина не болить. і цей добротний скрип частин і деталей придає ще більшого шарму і впевненості, що тебе не тільки побачать на цьому велосипеді,але й почують. :newschool: |
торговым агентам просьба не входить (с) :D
реально после такого поста подумал о покупке Украины))) |
По поводу украинских велосипедов
Мой "Спутник" (ХВЗ) проходил 29 лет, не "родные" только заднее крыло и одна педаль. Новый купил только по причине полного отсутствия необходимых запчастей. Кстати его аналог "Турист" приобретенный где-то в середине 90-х начал рассыпаться в первый же год и уже давно в металлоломе. |
Цитата:
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 00:53. |