Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Summertime > МТБ территория > MTB: на Берлін або Ойробайкдвадцятьдесять
МТБ территория двухколёсный адреналин


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 10.09.2010, 09:34   #1 (посилання)
Райдер-Байкер
 
Аватар для jurabike
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ивано-Франковск

Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
на Берлін або Ойробайкдвадцятьдесять

Не дивлячись на кризу , зірки стали правильно і моя мрія стала реальністю. Я попав на Євробайкдвадцятьдесять. Це профільна веловиставка реально європейського рівня в місті Фрідресхафен в Німеччині.
Сказати що там багато байків- це не сказати нічого... Вже на другий день перестали сприйматися найрутіші новинки і найкультовіші бренди. Сотні брендів та тисячі байків , компонентів та аксесуарів...Все що тільки можна уявити дозволялося брати в руки , крутити, натискати, міряти та тестити. За деякий час я відмітив для себе пару основних трендів сезону 2011.

1. Тренд номер раз і найважливіший - e-bike чи електробайки.
Так , старий світ зморився крутити педалі і шоу-стоперами цьогоріч були велосипеди з двигунами. Всі фірми мали внаявності один (два\три\пять) таких гаджетів. Варіанти компоновки, приводу найрізноманітніші. І якщо раніше це були сітібайки чи складнічки то КТМ демонстрував ДХапарат на електротязі. Чи то щоб економити на оплаті підйомників чи для того щоб райдер на спуску міг попити свіжого пивка.)

2. Тренд номер два - складнічки та фікседи. Якщо рік тому фікседи збирали вручну вдома , то тепер було декілька фірм які займаються суто нимим. Також фікседи були на стендах МТВбрендів. А тайванці вправлялися в виробництві компактних складних велосипедів.

3. Третій тренд - Дизайн. Іменно так -Дизайн з великої букви. Технічна довершеність велосипедів вже нікого не дивує. Адже це не ардіси з азімутами. Дизайнери всього світу старилися привернути до себе увагу формами та кольорами. Суто карТ(б)он вже нікого не дивує (хіба що ДХшний GT) , фірми взялися за натуральну сировину - дерево, шкіра ,бамбук. Раму з бамбука сфотографували всі ).

далі буде (фото заливаються)
поки що тут лише 65 фото з 860

мій IMG_1765 - Без названия - jurabike - PhotoFile.com.ua / id: vf
та альбом Едікаtatubike.io.ua EUROBIKE 2010 TATU- BIKE : фотографии Велоспорт
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 11.09.2010, 01:03   #2 (посилання)
Давно на форуме
 
Аватар для Maximilian
 
Зараз: поза форумом
Звідки: киев

Снаряга: Race SL Fusion Pro The Green Ski
все верно, только правильные производители из юса по%ерили эту выставку,
а кроме как на них, сейчас особо смотреть не на что... имхо конечно

сам мечтаю там побывать уже сколько лет, но вот все как то не складывается, увы
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 11.09.2010, 08:27   #3 (посилання)
Райдер-Байкер
 
Аватар для jurabike
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ивано-Франковск

Снаряга: ARMADA JJ + Full Tilt StMr.
Саму поїздку можна розбити на три частини - суто виставка Євробайк яка була основною метою нашої поїздки, знайомство з життям караванерів та Ціллерталь (г\л курорт в Австріі).

На виставці очі розбіглися але новинки ДХ обійти боком не міг.



















ще були десятки Йеті, Оранджів, Мондракерів, Ніколаїв та інших брендів про які я чув вперше в житті.

складнічок




та фікседи



фікседи - це велосипеди на одну передачу з фіксованою втулкою, тобтопедалі постійно обертаються разом з задньою зіркою. Гальмується велосипед тими ж педалями. Склоадно якось пояснити нормальним людям... )

Добавлено через 13 минут

Другою метою було бажання ближче познайомитись з життям європейських караванерів. Познайомились, живеться їм добре. Враховуючи єврозарплати ціна аренду автобудинку в 60-80 євро\сутка досить прийнятна. Стоянка від 15 до 40 євро також не кусається.

варіантів там було неміряно
від і до















та сотні інших варіантів . Як автобудинки ,так і причепи різних розмірів та варіантів компонування.

ми тягли з собою отакий




хочу сказати що по буржуйськми автобанам ми легко тримали 85-100 км\год а от на вітчизняних колдобинах тяглися з швидкістю 30-40 км вклякаючи на кожній ямці.

Добавлено через 1 час 18 минут

після закінчення виставки ми вирішили заїхати в Швейцарію . Паром на озері Бодензі за якихось 40 хв доставив нас до міста Романсор. Прикордонник відразу вирахував укр. номери на авто і взявсь нас ретельно провіряти. Позаяк Швейцарія не є членом Євросоюзу то і наша шенген віза не давала права на відвідування цієї країни. Запитавши про мету вторгнення на терени нейтральної Швейцаріі і почувши у відповідь класичне :"Руссо турісто, туда-сюда" він сказав що ми можемо поставти авто біля нього і прогулятися по центру годину часу , до наступного парому назад. Ми так і зробили. І цілком не пожаліли про поїздку, там було красиво...





по повернунню до Фрідресхафена зпакували, речі, кемпер і вирушили до Австріі, хотіли попасти на курорт Цілерталь , в місто Мейерхофен що в Альпах. Казали це шось типу нашого Буковеля. Не здурили, точніше це наш Бук типу їхнього Ціллерталю, точніше Буку ще триста років треба щоб стати таким як Ціллерталь сьогодні. А може і ніколи він не дотягнеться до єврорівня. Скоріш за все...Неможливо ніякими словами описати враження від Ціллерталю, попробую одним словом - КАЗКА. Реально складалося враження що це все не справжнє, а іграшкове чи намальоване...

ми стали на кемпінг

залишили кемпер і поїхали до Мейерхофена









взяли тікети на підйомник і поїхали на гору


десь на висоті 1,5 км Олег зі страху видав фразу :" Ой, а люди внизу як чебурашки". Видно мав на увазі мурашок )


на вершині вирішили зняти стрес плотним обідом


це гора Пенкебан висотою 1800 м на рівнем моря. Тобто як наш Брескул, все як унас )) і асфальтові доррги і ресторанчики )






навіщо стільки квітів ??


після відвідування курорту вернулись в кемпінг, недовгі збори і вирушили на Угорщину. Хотіли ще заїхати до Мішкольце на термальні басейни.Під враженням від побаченого тисяча кілометрів минула незамітно і ми на місці. Заїхали до місцевог окемпінгу , почули що ночівка нам коштуватиме 75 дол (при 15Є в Німечині і 27Є в Австріі) стали просто під Теско. Покупались в басейні, купили продуктів , приготували вечерю і спати. Вночі похоодало, пішов дощ, зранку все було сіре і противне. Через 250 км кордон, митниця, ми вдома!

Десять днів, понад 3 тис км минули як одна секунда. Зараз переглядаю свою тисячу фот, 40 кг каталогів та пробую вникати в роботу...

це була, справді, незабутня подорож країнами Європи.Готуюсь до Ойробайк 2011 )
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Головна  Новi  Вгору 




Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній коментар
Худаєм снарягою або навіщо нам зайві кг? bramms Снаряжение и трёп 47 23.06.2015 21:44
Кайтсерфінг. Крим з палаткою або без. nomeaning Водный Мир 36 19.06.2015 08:18
Відкритий лист elannews Буковель 129 20.01.2012 21:25
Буковель розширюватиметься або Буковель2 Jolie Буковель 93 15.10.2010 08:56

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today000041 (67%)19 (31%)1 (2%)
Yesterday028919483 (71%)33 (28%)1 (1%)
Month31095042160492635 (53%)2258 (45%)124 (2%)