МТБ территория двухколёсный адреналин |
23.09.2011, 19:39
|
#51 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Велосипед - Kellys Scarpe 2011
|
Простые смертные не паркуются где попало. А вот СБУ-шники, прокуратура, суды и им подобные - ДА. Если кто-то думает, что ГАИ будет их штрафовать то подумайте еще раз ))
|
|
|
26.09.2011, 17:45
|
#52 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Miskolc
Снаряга: HEAD, Felt q200 (2010)
|
Был на выходных в Ужгороде. Посмотрел эту чудо-дорожку Машин не было, но люди ходили. Было где то в 8 вечера в субботу.
|
|
|
27.09.2011, 23:04
|
#53 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: прокатные :)
|
|
|
|
02.10.2011, 20:18
|
#54 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Катящая!
|
Я так смотрю что означенная велодорожка совсем никому не нужна Сколько раз там не проезжаю - никто по ней не едет. Разве что случайно. Едут по тротуару (где лавочки), едут по проезжей части.
Сегодня сидел в Эльфе с Клёпаковым и Черепашкой, видели "прекрасное". На тротуаре, у лавочек, в толпу народа врезается велосипедист, летит на землю сам и тянет за собой ещё двоих. Девушку и ещё кого-то, в получившейся куче не разобрать. На его счастье это были какие-то воспитанные подростки, а то по шее бы получил очень быстро и решительно.
|
|
|
02.10.2011, 20:40
|
#55 (посилання)
|
Новичок
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Fisher
|
Привет Всем! Вернулись мы с поездочки.... Ужок - вниз на Ждениево - ночовка - Уклын - Оленивский перевал - Перечин (впритык успели на електричку на город) Общий км. 115км.!!!!! Замечательный маршрут! Впечатлений масса, сплошной позитив!!!!
|
|
|
03.10.2011, 20:36
|
#56 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Salomon Scream Hot pilot 10,
UNIVEGA Alpina HT - 5400
|
Написав саттю Життя та велосипед...
Велосипед… Що він собою являє? - Засіб для пересування, засіб для відпочинку, річ, яка робить життя більш насиченим, цікавим, вільним, сповненим різноманітних пригод. Кожний власник двохколісного засобу знаходить в ньому, щось своє - те, що глибоко проникає в підсвідомість і примушує знову і знову сідати за велосипед і крутити педалі. Людина, сама по собі вільна особистість, можливо велосипед допомагає відчути волю, так, як ніщо інше, відчути себе диким Мустангом, який мчить по безкрайньому полю здіймаючи куряву, стати диким звіром, який за лічені секунди здатен перетнути Карпатські гори і цей перелік можна продовжувати і продовжувати. Для деяких людей “залізний кінь” стає невідємною частинкою їхнього життя, стає вірним товаришом, який завжди поряд………..
Минулого року, мені випала можливість відправитися в невеличке турне по Європі, а саме відвідати Німеччину, Францію, Голландію. Подорожуючи цими країнами, я також звернув увагу на вело-життя мешканців цих країн. Ще до подорожі за кордон я чув, що мешканці даних країн широко використовують велосипеди у повсякденному житті, дізнався це із бабусиних розповідей яка побувала в полоні в Німеччині та Франції в роки другої світової війни.
Першим містом, яке довелося мені відвідати був Мюнхен, столиця землі – Баварія. Мовити, що мене вразило вело настрої в Мюнхені – це нічого не сказати, я просто був приголомшений. Не дивлячись на холодну пору року, мешканці Мюнхену, все ж таки вибирають засіб для пересування – велосипед. Оскільки це економно( час, кошти), корисно та не забруднює екологію. Ще одною особливістю, що мене здивувала, було те, що по всьому місту знаходиться велика кількість вело засобів без нагляду, отак просто неба. При з’ясуванні причин, такого дивного та незрозумілого явища для нашого люду, виявилося, що таким чином міська влада пропагує зменшення викидів шкідливих речовин в атмосферу, а також активний та здоровий спосіб життя громадян. Вище вказані вело засоби придбані за рахунок міського бюджету, ними можуть користуватися будь-хто і будь-коли. Отак береш велосипед в центрі Мюнхену – доїджаєш до потрібного місця і залишаєш, до тих пір, поки він комусь не знадобиться. . .
В Голандії вело рух набув ще більшого розвитку. Велосипедистів відокремили від інших учасників дорожнього руху спеціальними вело доріжками. Щоб зробити рух велосипедистів максимально безпечним, доріжки обладнані з обох сторін стовпчиками та оснащені розміткою та світлофорами. Навіть, якщо пішохід замешкався, та був збитий велосипедистом, то перший зобов’язаний оплатити окрім лікування, витрати на ремонт велосипеда. Підсумовуючи закордонний досвід вело середовища, можна сказати, що мешканці вищевказаних країн та місцеві власті максимально сприяють розвитку вело руху, оскільки розуміють, що це раціонально, екологічно, доступно, економно.
Беручи до уваги Україну, можна сміло повідомити, що вело рух з кожним сезоном набирає все більші та більші оберти. Люди починають розуміти, що велосипед – дуже зручний по всім параметрам вид транспорту. Хочеться вірити, що в майбутньому будуть також створені вело доріжки та влада буде всіма можливими методами стимулювати розвитку вело транспорту.
Стаття опублікована в журналі П'ятниця, вересневий номер... автор Кульчицький Б.В...
Востаннє редагував bodison-sky: 03.10.2011 о 21:37.
|
|
|
03.10.2011, 22:15
|
#57 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Велосипед - Kellys Scarpe 2011
|
Мы должны знать своих "героев" 01/10/2011
|
|
|
04.10.2011, 07:39
|
#58 (посилання)
|
Новичок
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: лисапет Хэд
|
та хай паркуются - всё равно по ней никто не ездит
|
|
|
04.10.2011, 08:41
|
#59 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Катящая!
|
Я тогда не понимаю многочисленных стенаний по поводу отсутствия велодорожек. Так зачем их тогда делать, если по ним никто ездить не будет? Причем не ездить принципиально.
Сделать разметку покрывающую весь город нереально. Мгновенно - тем более. А с таким отношением как описано выше её и вовсе делать никто не будет. И тоже принципиально. Ведь случилось это акурат в метре от велодорожки, на тротуаре. Где велосипеду разрешается быть только в случае если владелец его рядом с собой катит, передвигаясь при этом пешком.
Я понимаю что это так классно, проехать на красный по встречке, лихо пролететь мимо бабушки с авоськой на тротуаре и вообще это же так офигенно когда СВОБОДА!11 И едешь как хочется. Только тогда не стоит удивляться тому что к большинству велосипедистов будут относиться как к мудакам. А ведь это уже есть. Ведь у каждого из нас есть знакомые, которые периодически похваляются тем как ловко они на скорости обогнали пешехода, напугав его при этом до усрачки.
В общем, не надо усугублять ситуацию На наше счастье большинство (пешеходов) не в курсе что ПДД говорит о ТС типа "велосипед", а ДПС нас (почему-то) не трогает.
|
|
|
04.10.2011, 11:08
|
#60 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Мукачево
Снаряга: Atomic
|
Цитата:
Я тогда не понимаю многочисленных стенаний по поводу отсутствия велодорожек. Так зачем их тогда делать, если по ним никто ездить не будет? Причем не ездить принципиально.
|
Сначала все в этой теме возмущались, нах на набережной корявая велодорожка, ездить по которой не удобно, а теперь удивляемся, почему по ней никто не ездит . Странно...
|
|
|
Тут присутні: 3 (учасників - 0 , гостей - 3)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 5 | 33 | 49 | 33 (73%) | 11 (24%) | 1 (2%) |
---|
Yesterday | 0 | 3 | 130 | 403 | 81 (62%) | 45 (35%) | 4 (3%) |
---|
Month | 7 | 66 | 3443 | 9661 | 2203 (64%) | 1208 (35%) | 43 (1%) |
---|
|
|
|