Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Буковель (https://extreme.com.ua/forum/36-bukovel/)
-   -   extreme.com.ua против ломов (https://extreme.com.ua/forum/bukovel/1968-extreme-com-ua-protiv-lomov.html)

vitalik0303 21.02.2011 22:56

Цитата:

Коментар від Ihor (Коментар 115174)
Віталік0303, а Ви - ломяра. Пояснюю чому. Ширина 8б - метрів 40, а то й вище. Школярики в ряд стоять не впоперек схилу, а повздовж. Причому з краю. Займаючи по ширині максимум метрів 2 з половиною. Школярик, що виїхав - ще метрів 2 в ширину, нехай і рухомих, але відносно повільний - все таки школярик. Тобто на 40 метрів було зайнято по ширині максимум метрів 5. Для вас вльних було 35 метрів. але ви умудрилися майже влетіти в школярика. Я розумію, що школярик саме швидше учився карвінку і не особливо дивився вверх (хоча то швидше виняток, а не правило - тих школяриків першим ділом учать дивитися вверх перед початком руху і перечікувати таких як ви).
Крім того, група таких школяриків стоїть в місці, яке добре проглядається зверху - во ізбєжаніє, як кажуть наші північні сусіди.
Тобто ви могли бачити їх зазделегідь, мали кучу вільного місця для маневру чи відторможування - але все таки умудрилися получити кучу пригод, нехай і для себе.

пс. школярики з манішками - то саме швидше мастер скі скул, ніби з Києва. В той же час там ше був актів-спорт, але ті їздили без манішок. і з обережністю на трасах в останніх ніби все нормально поставлено. Наскільки я знаю - в них школярики пригод не мали, хоча їх двох інструкторів таки троха потовкли ломи (один з мастер скул :-(). втім, інструктори в першу чергу пильнують за безпекою школяриків, а не власною..

Во стОлькі пропустив. Ніяки обід. Тепер відповідь: По перше для цих новачків відвели схил 8А,там займалося три групи,а от четверта на 8В чомусь,ну суть не в тому,де хочуть там катають. По друге, по класу їхнього катання вони (можливо) початківці но не повний нуль.По третє, я прокладав візуально траекторію свого спуска з запасом від групи,но не міг передбачити що верхній почне свою вправу коли я був за 10-15 метрів вище по схилу, да ще не в низ,а якось поперек схилу.Просто подивись він в гору і не було б ніяких нісенітниць,Но в гору не потрібно дивитися їм, напевне облом.Вони стояли з лівої сторони,а покидав межі траси я з правої сторони.Якщо я люблю закладати довгі дуги,і вчуся сам для себе в дузі класти корпус на схил,і це називається (ломяра),в такому випадку поясніть мені як можна катати великі дуги,повільно.:unknown: Моя снаряга не хоче повільно спускатися, з любого схилу. :)

Ihor 21.02.2011 23:27

Цитата:

Коментар від vitalik0303 (Коментар 115257)
..... по класу їхнього катання вони (можливо) початківці но не повний нуль.По третє, я прокладав візуально траекторію свого спуска з запасом від групи,но не міг передбачити що верхній почне свою вправу коли я був за 10-15 метрів вище по схилу, да ще не в низ,а якось поперек схилу. ..... Вони стояли з лівої сторони,а покидав межі траси я з правої сторони.Якщо я люблю закладати довгі дуги,і вчуся сам для себе в дузі класти корпус на схил,і це називається (ломяра),в такому випадку поясніть мені як можна катати великі дуги,повільно.:unknown: Моя снаряга не хоче повільно спускатися, з любого схилу. :)

отже, що маємо: ви на 10-15 метрів вище по схилу, на снарязі, яка не хоче повільно спускатися, і ніби з протилежного боку схилу. в той час школярик рушає якось по діагоналі вам напереріз... і поки Ви не повільно скидаєте вниз метрів 15-20, школярик умудряється подолати метрів 40, щоби вас підрізати.... напевно школярик, який не повний нуль, мав в арсеналі ракетний прискорювач...


пс1. снаряга, яка дозволяє "не повільно" спускатися з любого схилу також дозволяє в разі відповідної ситуації і повільно спускатися з любого схилу... навіть зупинятися на любій ділянці схилу, принаймі буковельських. ноуфол зон там не має. звісно, при умові, якщо ви не лом.

пс2 на схил кладуть стегно, коліно, руку від ліктьового суглобу до кисті, але аж ніяк не корпус... звісно, якщо мова про фан-карвінг ...

пс3. "великі" дуги можна катати як і на великій, так і на відносно низькій швидкості.. причому при "великих" дугах слід переконуватися, що ні для кого ви не станете сюрпрайзом...

vitalik0303 22.02.2011 00:15

Цитата:

Коментар від Ihor (Коментар 115267)
отже, що маємо: ви на 10-15 метрів вище по схилу, на снарязі, яка не хоче повільно спускатися, і ніби з протилежного боку схилу. в той час школярик рушає якось по діагоналі вам напереріз... і поки Ви не повільно скидаєте вниз метрів 15-20, школярик умудряється подолати метрів 40, щоби вас підрізати.... напевно школярик, який не повний нуль, мав в арсеналі ракетний прискорювач...


пс1. снаряга, яка дозволяє "не повільно" спускатися з любого схилу також дозволяє в разі відповідної ситуації і повільно спускатися з любого схилу... навіть зупинятися на любій ділянці схилу, принаймі буковельських. ноуфол зон там не має. звісно, при умові, якщо ви не лом.

пс2 на схил кладуть стегно, коліно, руку від ліктьового суглобу до кисті, але аж ніяк не корпус... звісно, якщо мова про фан-карвінг ...

пс3. "великі" дуги можна катати як і на великій, так і на відносно низькій швидкості.. причому при "великих" дугах слід переконуватися, що ні для кого ви не станете сюрпрайзом...

Давайте розберемося:Прискорювача точно не було! В тому місці де стояла група 40 м. ширини немає,правда я не замірював,обовязково поміряю при нагоді.Група стояла не на самому зрізу схила , а 3-5 метрів від краю.На други день я був на тому місці і проводив для себе аналіз даної ситуації.Стосовно коліно чи лікоть Ви ж суть зрозуміли, мого речення.Я адекватно зреагував на ситуацію і уник зіткнення, це саме головне,і як би не горби поперечні від ратрака можливо і втримався на лижах.Втікав від нього в правий поворот просто прямо з незначним кутом відносно схилу. Суть мого першого поста в тому, що перед тим як почати рухатися просто подивись по- (КУДА НЕБУДЬ) навіть якщо і новачок.

Vadik 22.02.2011 00:45

че спорить не пойму, виноват тот кто сзади это как в ПДД ( и гаишника особо не разбираются обычно) - если видишь впереди возможно проблемного лыжника - остановись, сверни и т.д. Если не можешь опознать такого лыжника, учись контролировать скорость или катайся там где никого нет). Пы Сы сообщение конкретно никого не касаетсо и я ни с кем спорить не буду ;)

igrus 22.02.2011 02:26

Цитата:

Коментар від Pivoman (Коментар 115203)
Кстати, все не покидает чуйство, что "познакомился" в вс. 6 февраля с кем-то с сайта на 5-ке (igrus?), когда крайний зигзаг моей дуги сошелся зеркально с поворотом другого чела.

6 февраля у меня обычно перерыв на студенческие каникулы :pardon:

был с 12-14.02 :wink:

lubomyr 22.02.2011 09:46

Цитата:

Коментар від Vadik (Коментар 115281)
виноват тот кто сзади это как в ПДД

Не згоден. В ПДД чітко сказано:

10.1. Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.
Крім цього, водій повинен включити лівий поворот, чим попередити інших учасників руху про свої наміри.

Взагалі, в даній ситуації винним вважаю інструктора школяриків, що перед заняттями не довів до відома учнів правил безпечного навчання, а також не проконтролював початок виконання вправ. В армії, наприклад, початок небезпечної вправи робиться строго по команді "Пошел!" (чит. устав)

Віталіку03 респект за те що уникнув свого і чужого травматизму.

fenix_x9 22.02.2011 10:21

Цитата:

Коментар від elannews (Коментар 12908)
Правило 5. Выход, начало движения, движение вверх по склону

Лыжник, выходящий на размеченную трассу или начинающий движение после остановки или движущийся вверх по склону, должен посмотреть вверх и вниз по склону для того, чтобы убедиться, что он может начать движение, не создавая опасности для себя и окружающих.

...

Skyclub 22.02.2011 10:25

Вот все же ситуация интересная. Еще немного понудить придется...
Я занимаюсь альпинизмом, летаю на параплане, гоняю понемногу на серфе и кайте. И мне не страшно. А кататься на Буке мне страшно. Прячусь на 8А, когда там загорожено.

Потому что 99% народа ездит на скорости, большей чем та, к которой они готовы, с моей точки зрения.

Ну неправ тот, кто начинает движение, не глядя вверх. Неправ тот, кто сидит спиной к склону.
А как вам бордеры, выполняющие разворот 180 у вас перед носом:
А как народ, выезжающий с трассы, а потом влетающий на нее сбоку , как бы с трамплина, не глядя-а вдруг кто сзади ехал?
Но это не повод в них влетать. Их можно ненароком слегка случайно зацепить палочкой, в учебных целях. Или обдать снежком.

Едешь быстро - умей быстро остановиться или быстро изменить траекторию.
Виталик, я был в вашей ситуации 3 года назад:beer: - в итоге убрался в лес, сломал палец и ударил спину о дерево(спасибо защите)...потому шо тело впереди резко изменило траекторию, и я даже писал на этом форуме про это же.
Три года катания на Буке убедили меня в том, что тогда я был сам виноват:oops:

inney 22.02.2011 11:09

В разделе К, vitalik0303 любезно предоставил видео своего проезда по трассе 22.
YouTube - Бук траса 22.

Теперь наглядно понятно что имеет в виду vitalik0303, когда говорит "довгі дуги" и "снаряга не хоче повільно спускатися, з любого схилу" :mosking:.
Если кому есть что сказать по технике - ссылка на тему для этого в начале поста.

А я хотел задать вот какой вопрос.
Где грань между любителем больших дуг и ломом? Или другими словами насколько большими должны быть дуги чтобы принимать такую езду как ломизм?


Давайте не будем тут учитывать катание вне трасс, по безлюдным трассам скоростного спуска и т.п. Речь не о спортсменах у которых техника на месте.

Речь о любителях на трассе, которые реально превышают допустимую для их уровня техники скорость. Неужели не понятно, что сначала надо подтянуть технику на комфортной для своего уровня скорости, а уже потом пробовать разгоняться?! Ведь большинство таких любителей, при превышении комфортной для них скорости, автоматически садятся на задницу. О каком контроле в таком случае может идти речь?

p.s.: пока писал, Skyclub выразил ту же мысль про неготовность большинства к скорости :agree:

Ihor 22.02.2011 11:40

inney, взагалі, як на мене - тут відносно адекватний спуск (нагадую, це я наїжджав на vitalik0303 за ломізм). Так, швидкість висока - але пуста траса + наявне деяке відгальмовування перед зломом траси (хоча би я більше відгальмовувався б) + виглядає як більш-менш технічний карвінг, принаймні на фоні більшості лижників на буковелі. Інша справа, якщо так летіти, коли є троха людей на трасі чи при під'їзді до нижньої станції витягу...

Sheridan 22.02.2011 12:12

По сравнению с Виталиком... И Джуниор, и Фанкарвер, и Клёпа, и Юрец и Мэдмэкс - ломы. А я, простите, мегалом :) Длинные дуги, бхыхыхыхыыы!!!!1

Не пускайте нас на Бук, риальна. Мы ж догоним :crazy: И видео выложим :)

DeepSilent 22.02.2011 12:55

Цитата:

Коментар від Sheridan (Коментар 115332)
По сравнению с Виталиком... И Джуниор, и Фанкарвер, и Клёпа, и Юрец и Мэдмэкс - ломы. А я, простите, мегалом :) Длинные дуги, бхыхыхыхыыы!!!!1

Не пускайте нас на Бук, риальна. Мы ж догоним :crazy: И видео выложим :)

ты мега декоративщик Ы :))))))))))

jugashvili 22.02.2011 12:56

inney,

Я попервой подумал что Виталик это первый проехавший в кадре))))

А по теме, я лом:oops:

dem 22.02.2011 12:57

Я тоже большими дугами люблю. Но тут дело уже в том, что бы этим не создавать проблем другим. Пустая трасса - вперёд.

inney 22.02.2011 12:59

Ihor, я ни на кого не "наїжджав"! Ничего личного :pardon:
Мне очень нравится наблюдать, как на лыжах, с боковым радиусом до 20 метров, делают "дуги" радиусом в 50 метров (все это время находясь в задней стойке!) .... :mosking:
Причем с другой стороны наверняка такие лыжники думают про таких как я "чего он стока виляет? тут же можно в 2 дуги всё пройти!" (помню я такой коммент пару лет тому отхватил за свое видео с "вилянием". привет Стас :D).


Sheridan, хватит прибедняться! Ещё и с такой бригадой в компании! :mosking:


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 02:42.