Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Буковель (https://extreme.com.ua/forum/36-bukovel/)
-   -   Буковель сезон 2010 (https://extreme.com.ua/forum/bukovel/4119-bukovel-sezon-2010-a.html)

igrus 31.01.2010 17:33

утром снег...
одновременный сход с подъемника я с 15, Альбертович с 14, встреча (не до обниманий) ;)
разминка на 14
мы с Витей инструктора , ученик Рыжик
"Мне нравятся Ваши ноги:)" (с)
встреча с ВБВ(Веселой Бандой Вована)
Банда как всегда на чаеКолыбинг,я провожать Альбертовича :(
учебный 17, я с Волчицей ученики,Вован инструктор :) много интересных упражнений(что мог вспомнить инструктор:)) Школа Ч рулит ;)
прозрение от шмыга "от Вована"
я ЧАЙНИК :(
проводы Вована и Волчицы:(
грусно, но вышло солнце и шмыг-шмыг-шмыг...
вечерка, пошел снег :)
иду крепить шмыг
Лорды ждут завтрешнего снега.....

Albertowych 31.01.2010 18:50

На буковелі випав сніг :dance4: падав з 7:44 до 11:57, той хто встиг - катнув пухлячьок, тому що з 11:48 падаючий сніг перетоворився на легенький дощик "моросящій", який припинився через 26 хвилин. Нападало 2,5 см свіжого снігу :Yahoo!:

Цитата:

Коментар від igrus (Коментар 55469)
.....
Альбертовичу незачет за то,что не дружит с телефоном.
...

спішив дуже і забув в хаті

Цитата:

Коментар від igrus (Коментар 55491)
утром снег...
одновременный сход с подъемника я с 15, Альбертович с 14, встреча (не до обниманий) ;)
разминка на 14
мы с Витей инструктора , ученик Рыжик
"Мне нравятся Ваши ноги:)" (с)

не подумайте що про мої, він це сказав. Зато обгадив руки, плечі. Добре що під курткою не видно те, що ще би він захотів оцінити :evil: "брендозвісімий" наш :D :friends:
Цитата:

.......
я ЧАЙНИК :(
....

Значить той ШМИГ що я показав - не рулить?

Вовану Волчиці - РЄСПЄКТ і уважуха. :friends: але не колибер я :cry:
В черзі на 15 чуть не в'їхав в зад :pardon: ЮріБайку, по два слова і він вперед а я пристроївся ззаду :pleasantry: на наступне крісло з Рижиком.